דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לחדש את האחת: ב.מ.וו תעדכן את הקומפקטית שלה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו תציג גרסת ביצועים משופרת לסדרה 1
  • עם יותר כוח ושדרוג מערכות מכאניות
  • גם גרסאות הבסיס יעברו עדכון מתבקש

טייק 3.5: ב.מ.וו תחשוף בקרוב מתיחת פנים לסדרה 1 (מכונה F40), דור שלישי למכונית הקטנה ביותר בהיצע היצרנית הבווארית. באופן מפתיע חטיבת הביצועים פרסמה תמונת צללית של המכונית, המרמזת על כך שהיא צפויה לקבל גרסה קיצונית יותר מה-135M המאכזבת, כנראה במטרה לאפשר לה להתמודד הפעם מול משפחתיות-על כמו אודי RS3 ומרצדס A45s.

האחת בביצועים: מתמונות ריגול של אב טיפוס בניסויי נהיגה שפורסמו ברשת עולה כי גרסת הביצועים לסדרה 1 תקבל מערכת בלימה משודרגת וגם רביעיית מפלטים מאחור, סימן היכר של דגמי קצה של חטיבת M, בשונה מדגמי M פרפורמנס המסתפקים בצמד פתחי מפלט. נזכיר כי עד כה ב.מ.וו לא ייצרה M1, שכן השם שמור למכונית העל שפיתחה בשיתוף למבורגיני בסוף שנות השבעים וגם גרסת הביצועים קיצונית לסדרה 1 הראשונה כונתה 1M.

בחזית יוצב כבעבר מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, בתצורה רוחבית המחויבת בפלטפורמת ההנעה הקדמית (UKL), אבל עם הספק גבוה מב-135M הנוכחית שצפוי לעמוד על כ-350 כ"ס. החיבור כבעבר יהיה לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.

מיינסטרים: גם גרסת הבסיס של סדרה 1 צפויה לעבור מתיחת פנים, כמקובל עם שינויי עיצוב קלים בעוד שסביבת הנהג צפויה להיות דומה לזו של ה-X1. עם לוח מחוונים ומסך מגע המחוברים יחדיו ליצירת מראה אחיד, עם מערכת ההפעלה החדשה של היצרנית המוותרת על חוגת iDrive ומתג צנוע כבורר הילוכים במקום ידית מסורתית.

כבעבר היא תוצע עם מנוע בנזין מוגדש, 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.

מה אנחנו חושבים: סדרה 1 איבדה הרבה מייחודה בדור הנוכחי בשושלת, בעיקר כי זנחה את פלטפורמת ההנעה האחורית לטובת הנעה קדמית כמו שאר חברות הקטגוריה. בגרסאות הבסיס זה אולי פחות הפריע, אך בגרסאות הקצה שבעבר היו מהנחשקות ביותר זה פגע משמעותית והיא הפכה הרבה פחות פופולרית.

האם ב.מ.וו תחזיר את חסידי המותג הביתה, עם גרסת הביצועים החדשה שתוצג? בקרוב נדע, אבל דבר אחד בטוח - רביעיית אגזוזים המחוברים לחלקה האחורי של בימר מייצרים ציפיות בשמיים.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה