היחידה לאבטחת אישים של השב"כ קיבלה רכב שטח חדש מסוג טויוטה לנד קרוזר 300, עם רמת מיגון נגד ירי הגבוהה ביותר כיום, שישמש את שר הביטחון, הרמטכ"ל ובכירים נוספים. כל הפרטים בפנים
מיגון משופר: 730, היחידה לאבטחת אישים של השב"כ, החלה לקלוט ממוגנים חדשים על בסיס טויוטה לנד קרוזר 300, שיחליפו את הממוגנים הוותיקים על בסיס לנד קרוזר 200 (כונה גם V8). ראשון לקבל את רכב השטח הממוגן הוא שר הביטחון ישראל כ"ץ, כשבהמשך הוא צפוי להיות מוצמד לבכירים נוספים המצויים ברמת איום גבוהה או מתגוררים מעבר לקו הירוק.
צפייה בתוכן הופעת בכורה: הממוגן החדש של שר הביטחון
בנוסף, גם היחידה המטכ"לית לאבטחת בכירים האמונה על אבטחת הרמטכ"ל קיבלה לידיה את הלנד קרוזר החדש, שישמש להסעת הרמטכ"ל במקומות בהם נדרשת נסיעה מחוץ לאספלט, בעוד בשאר הזמן תמשיך לשמש אותו אודי A8.
מיגון גרמני: ייצור ערכת המיגון לרכב השטח נעשה על ידי חברת Carl Friederichs מפרנקפורט, גרמניה, בשונה מה-200 הוותיק שמוגן על ידי חברת פלסן הישראלית מהגליל העליון. הוא מוצע ברמת מיגון VR9 הגבוהה ביותר לרכב אזרחי, לרבות עמידות בפני בפני ירי מרובה צלפים עם כדורים חודרי שריון, כמו גם בפני פיצוץ קל מרימון יד למשל.
הוספת המיגון מעמידה את משקל הרכב על כ-6 טון, יותר מפי 2 ממשקלו של ה-300 הרגיל, וגם כטון יותר מה-200 הממוגן היוצא שיוצר על ידי פלסן ראם. תוספת המשקל חייבה שדרוג למערכות המתלים, הבלמים, ההיגוי וגם לצמיגים, שיכללו מנגנון אל תקר (ראן-פלאט) המאפשר המשך נסיעה לאחר תקר.
האח הגדול: ה-300 שהוצג ב-2021 הוא האח הגדול של לנד קרוזר 250 החדש המשווק באופן סדיר בישראל. טויוטה בינתיים לא ביצעה לו תקינה אירופאית או אמריקאית מלאה ולכן לא תוכלו לרכוש אותו מיבואנית המותג וגם לא לייבא אותו באופן עצמאי מהשווקים בהם הוא כן נמכר - אוסטליה, אפריקה, המזרח התיכון ומזרח אירופה.
ה-300, בו ביצענו נהיגת מבחן בלעדית לפני כ-3 שנים, מביא לשיפור משמעותי באיכויות הנסיעה בכביש, הודות לשלדת סולם חדשה (TNGA-F) וקשיחה ב-20% ביחס ל-200 היוצא, חלוקת משקל מאוזנת יותר ומרכז כובד נמוך יותר שהושג עם הזזת מיקום המנוע ותיבת ההילוכים כ-7 ס"מ לאחור וכ-3 ס"מ למטה. בנוסף בוצע שינוי גיאומטריה למיתלים (סרן חי מאחור ועצמות עצה כפולות מלפנים) ומעבר להגה בתגבור חשמלי המאפשר גם שילוב מערכות בטיחות מתקדמות יותר.
בשונה מה-200 שהוצע עם מנועי בנזין וטורבו דיזל בתצורת V8, ה-300 עושה שימוש במנועי V6 כפולי מגדשים: דיזל בנפח 3.3 ליטר עם 309 כ"ס ובנזין בנפח 3.5 ליטר עם 415 כ"ס כמו ברכבים שהגיעו ארצה. החיבור הוא לתיבת 10 הילוכים אוטומטית (שישה בעבר) והנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.
אני דני המקורי מטורונטו!
אני חושב לקנות רכב כזה כהגנה נגד הפשיעה של המהגרים שיש לנו בקנדה.
מה המחיר?
אנחנו די עשירים ואין לנו בעיה לקנות רכב יקר כזה, במיוחד שנמכור את הבית הענק שלנו.
למתחזה - סתום את חריץ האוכל שלך, אידיוט ללא פתרון.
בגלל שאתם מוטים לשמאל בדיוק כמו ינט שאתם איתם אז אתם מדגישים את שר הבטחון בקישור לכתבה כדי להכפיש וז בקטן יותר מזכירים את הרמטכל וכו הינדוס תודעה שמי שלא מודע לא שם לב אליו
לייצר מכוניות על זה אפשרי. לייצר ובעיקר לבחור מנהיגי על, בישראל… כבר מזמן בלתי אפשרי. הדת תמיד הייתה אויבת הקידמה. בישראל החל מהמסורתיים ועד החרדים והמשיחיות הקיצונית נוסך טאליבן תקעו את המדינה ולא נתפלא אם גם לחורבנה. ראינו כבר איך מטען גחון מפוצץ טנק מחד. ומנהיגי חמאס ברגל עושים לנו ביה׳ס. בקיצור רכב מפואר לא עושה את ראש הממשלה. שר בטחון ושר משטרה שבעצמו הורס את רכב השרד שניתן לו. אז מה יועילו חכמים ….פה… רק דאווין… את הכסף הזה עדיף להשקיע בשיקום מהמלחמה ובחינוך והעוני.
חדש בחולון: NEXT-BUS, מידע אמין ומדויק לקראת הגעת האוטובוס. כ- 30 מתקני שילוט המספקים מידע על האוטובוסים הצפויים להגיע בזמן אמת הוצבו עד כה בתחנות אוטובוס ברחבי חולון. עוד כ- 30 מתקנים יוצב בקרוב. מדובר בעמוד עם שילוט דיגיטלי שכולל תצוגה והודעה בשמע המבוסס על אנרגיה סולארית.
צילום: עיריית חולון
עשרות שלטים דיגיטליים חדשים ובהם מידע עדכני, במלל ובקול, מותקנים בימים אלה בתחנות האוטובוס בכל רחבי העיר חולון - לנוחות המשתמשים בתחבורה הציבורית. מדובר באמצעי מדויק, יעיל וידידותי לסביבה שפועל באמצעות אנרגיה סולארית.
כ- 30 מתקני שילוט המספקים מידע על האוטובוסים הצפויים להגיע בזמן אמת הוצבו עד כה בתחנות אוטובוס ברחבי חולון. עוד כ- 30 מתקנים יוצב בקרוב. הפרויקט מבוצע בהתאם להסכם בין עיריית חולון לבין חברת נתיבי איילון, כזרוע ביצועי של משרד התחבורה ומלווה ע"י אגף התנועה ואגף תשתיות.
הפרויקט הינו ארוך תווך ובתכנון להציב עמודי מידע אלקטרוניים בכל תחנות האוטובוס בעיר. סה"כ מתוכנן בשלב ראשון להציב ולהחליף כ 100 מתקנים בכל העיר.
מדובר בעמוד עם שילוט דיגיטלי שכולל תצוגה והודעה בשמע. המידע מועבר בזמן אמת באמצעות תקשורת בין האוטובוס לעמוד המידע שבתחנה. העמוד הדיגיטלי "מכריז" על זמן מדויק של הגעת האוטובוס. על מנת להנגיש את המידע, מותקן על העמוד לחצן כריזה שמודיע בקול את הנתונים המופיעים על המסך הדיגיטלי.
ראש העירייה שי קינן: "חשוב שהציבור ייהנה מחוויית שימוש בתחבורה ציבורית שהיא ידידותית ויעילה וכך בהדרגה נוכל לעבור לשימוש נרחב בתחבורה ציבורית, תוך הפחתה בשימוש בכלי רכב פרטיים, שכבר כיום יש קושי עצום להכילם הן מבחינת עומסים, הן מבחינת מקומות חנייה וכמובן גם בהשפעות סביבתיות שליליות".
בתקופתו הקצרה נירצחו חיילים - הם מנהלים אחראים על הצבא ועל הרמטכל ונירצחו חיילים והם מתעסקים בחרדים ובפרזיטים כמו איכמו מקומם של ביבי והיטלר וכ. בבית משפט נירנברג על בגידה