דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס חשפה E53 חדשה - ביצועים בסיוע החשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-E53 החדשה חזקה ומהירה מבעבר
  • עם 612 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות
  • וגם חסכונית עם כ-100 ק"מ על חשמל בלבד
מרצדס E53 AMG

חשמל ובנזין: מרצדס חשפה את ה-E53 AMG, גרסת קצה ל-E קלאס העדכנית שתהיה החזקה בהיצע לפחות עד הצגת ה-E63 AMG בעתיד. מנוע בנזין מוגדש, עם 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר מה-E53 AMG היוצאת מקבל טורבו שונה עם גדישה גבוה יותר ומערכת קירור משופרת המאפשרים תוספת 14 כ"ס (449 כ"ס).

אליו מחובר מנוע חשמלי (163 כ"ס) המשולב בתוך תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומעמיד את ההספק המשותף על 585 כ"ס, או 612 כ"ס במצב RACE כחלק מ"חבילת ביצועים". הכוח יורד לכל ארבעת הגלגלים דרך הנעה כפולה קבועה עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, 0.7 שניות פחות מה-E53 AMG היוצאת, בדרך ל-280 קמ"ש (250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית בגרסה הרגילה).

מרצדס E53 AMG

מצברים בקיבולת 28.6 קוט"ש מאפשרים נסיעה של עד 100 ק"מ על חשמל בלבד, במהירות של עד 140 קמ"ש. הם ניתנים גם לטעינת DC מהירה (60 קילוואט) עם מילוי מ-10% ל-80% ב-20 דקות. מערכת בלימה רגנרטיבית מוכרת מהדגמים החשמליים של היצרנית ומאפשרת בחירה בין 3 מצבים עוצמה כמו גם מצב אוטומטי המתאים את העוצמה לתנאי ומשתמשי הדרך באמצעות נתונים מהרדאר ומערכת הניווט.

מדי קרב: על מנת לשדרג גם את היכולת הדינמית המרכב הוקשח בנקודות שונות, לרבות מוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים. למערך המיתלים כיול ייחודי לקפיצי הסליל ולבולמי הזעזועים האדפטיביים, מפסק הסרנים מלפנים הורחב ועל הבלימה מופקדים דיסקים גדולים משמעותית (360-370 מ"מ לפנים אחור).

מרצדס E53 AMG

גם מערכת ההיגוי לגלגלים האחוריים זוכה לכיול ייחודי של AMG (הפניה עד 2.5 מעלות). כאופציה ניתן לקבל גם "חבילת ביצועים" שמלבד תוספת ההספק והעלאת המהירות המרבית כוללת גם דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור ובלמים גדולים עוד יותר מלפנים (6 בוכנות ו-390 מ"מ).

העיצוב החיצוני מקבל בידול מתבקש מ-E קלאס רגילה לרבות סבכת פסים מלפנים (פאן-אמריקנה), פגושים אגרסיביים יותר עם פתחי אוורור מלפני ורביעיית מפלטים מאחור, מסיט אוויר על קצה דלת תא המטען וחישוקי "21 ייחודיים. בתא הנוסעים יש מושבים המציעים תמיכה משופרת, הגה מצופה אלקנטרה עם צמד חוגות לשליטה במצבי הנהיגה, תצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטלי וגימורי קרבון.

מרצדס E53 AMG

מה אנחנו חושבים: על הנייר נדמה שעם גרסת הקצה החדשה ל-E קלאס, מרצדס מצליחה לרתום את החשמל לשדרוג הביצועים והידידותיות לסביבה. עם טווח נסיעה פחות מזהם שיאפשר הימנעות מביקור בתחנות דלק בנסיעות בית-עבודה-בית, עם ביצועים שישאירו מאחור מכוניות ספורט ועם רמת נוחות ואיכות המוכרת של הסאלון הגרמנית שמקנה יכולת כיסוי מרחקים חסרת מאמץ. הטוב מכל העולמות? נוכל לקבוע זאת לאחר שננהג בה.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מרצדס חשפה E53 חדשה - ביצועים בסיוע החשמל 
    DANY_TORONTO, 11-03-2024

    התגובה שלי לגבי המכונית הזו זהה ל-MG = הרפתקאות עם המכוניות החשמליות האלה?! מכוניות חשמליות לא נמכרות - גורמות לשפע בשוק = יורדים מחירים אבל אין קונים.
    גם אם למרצדס הזה יש הרבה יותר כוח מהגרסה הרגילה ועולה אפילו יותר כסף מה שמתאים למרצדס.
    יותר סיבוכים מההזדווגות של 2 המערכות שלו.
    אל תשכחו ממה שה-NHTSA חקר ומצא על הידיים המפעילות את התצוגה המרכזית. לרכב הזה יש בטיחות גרועה וזה סימן מאוד עבור מרצדס. שייתבישו להם!
    זה לא משנה לי יש לו תאוצה של 3.8 שניות. רק החמים ישתמשו בתכונה זו. לבנטלי שלי יש תאוצה של 5.1 שניות - אבל אני אף פעם לא מנצל את הפוטנציאל הזה - כי אני משתמש בבקרת השיוט כדי להגביל את המהירות - לפי החוק = המהירויות המסומנות בכבישים = חוקי אונטריו = נהיגה אחראית.

    סגור תגובה

  • 2. תגובה ל- 1 
    AMG, 11-03-2024

    אוסף שטויות מבולבל:
    1. מכוניות היברידיות הינן הצלחה גדולה וחברות כמו וולוו אינן עומדות בביקוש.
    2. קנדה אינה ידועה כאורים ותומים בתחום הרכב. מאידך מדינה כמו גרמניה בה אין מגבלת מהירות באוטובאן או איטליה, ניתן לנצל את המרכב הייחודי והמנועים המורכבים על מנת להנות מביצועים ונהיגה ספורטיבית.
    3. אם היית קונה בנטלי בת ימינו כמו ה Bature, ולא משומשת עתיקה , יכולת להנות מ 750 כ״ס וביצועים דומים למרצדס בכתבה.
    4. אם אין ביכולותיך לנסות ולבדוק טכנולוגיות מתקדמות בצורה מתקדמת ומעניינת, עזוב את הביקורת המשעממת.
    5. תחום הקרינה האלקטרומגנטית, נחקר ונבדק במשך עשרות שנים ונקבע תקן לכל מכשיר. עד היום לא הראה ולו מחקר אחד peer review למי מהמכשירים שקיבלו תקן שנגרם נזק לאדם. לראייה, כל החברות ממשיכות לייצר מכשירים סלולריים, מחשבים, מיקרוגל, כלי רכב ואין תביעה ייצוגית עבור מי מהם על נזק לגוף כתוצאה מקרינה אלקטרומגנטית.
    6. תשאיר את תאוריות הקונספרציה שלך לילדים צעירים שאוהבים סיפורים כאלה. וכדור הארץ שטוח במיוחד בקנדה.

    סגור תגובה

  • 3. מר טורונטו שמענו ממך 
    א, 11-03-2024

    לידיעתל באירופה וישראל ועוד כמה מדינות אין נפט וגם אם יש יש מס עצום
    דלק לא עולה דולר לליטר אלא 2-3 . וזה אומר שחשמלי כדאי ומצליח
    ארהב זו אנומליה כי הדלק זול. הרכבים זולים. פרט לקליפורניה מי צריך חשמלי
    בשאר העולם ואני לא מדבר על איראן ונצואלה שמוכרות דלק בסנטים לליטר פחות ממחיר שוק,
    צריך כי פשוט יקר מדי. גם התיקונים והתחזוקה פחותה ועלות רכביפ חשמליים לא הרבה יותר מבנזין או דיזל

    סגור תגובה

  • 4. ל 2: חיסלת אותו! 
    DANY_KABANY, 11-03-2024

    תודה שיש אנשים כמוך, שלא מוכנים לראות את התגובה על הבנטלי שלו בכל כתבה. בנטלי שמנטלי.

    סגור תגובה

  • 5. מרצדס חשפה E53 חדשה - ביצועים בסיוע החשמל 
    DANY_TORONTO, 12-03-2024

    2. יש לי תשובות למספרים שלך.
    1. העובדה היא שכל המכוניות החשמליות לא נמכרות והיצרנים מקטינים את התפוקה שלהם.
    2. בצפון אונטריו המהירות המותרת היא 120 ק"מ לשעה ולמשטרה לא אכפת אם אדם נוסע 30 ק"מ מעל המותר. 100 = 130 & 120 = 150. אני מודע לגרמניה אין הגבלת מהירות בכבישים המהירים ונהגתי שם בכבישים המהירים.
    3. לבנטלי שלי יש 301 כוחות סוס המופקים מ-6.8 ליטר V8 וטורבו שלו. כמובן שזה לא יכול להתמודד עם הכלאה של המרצדס. אני לא צריך את הכוח הנוסף.
    ביום רביעי אבחן בנטלי 2005 עם V12 וטורבו כפול. המכונית הזו משתמשת בבנזין ובוודאי יכולה להתחרות עם המרצדס הזו או עם גרסה חשמלית מלאה. שתי מכוניות הבנטלי משתמשות בבנזין.
    4. ראה תשובתי 3.
    5. אתה לא מעודכן היטב. ניהלתי את אותו הדיון עם מהנדס חשמל אבל הוא לא הצליח לנצח במה שאתה אומר אז תלמד על ELF ו-EMF. כבר התווכחתי עם מעט מגיבים במדור הרכב והם הפסידו. זה לא משהו שהמצאתי כי הוא נענה ככזה על ידי אנשים חכמים יותר. האם אתה יודע באילו יחידות נמדדת הקרינה?
    6. ה"תיאוריות" שלי הן אמיתיות והמציאות. קרא את התשובה שלי למעלה ב-5.
    3. אני מודע למחיר הבנזין בישראל ובאירופה. יש מחקר מוכח שמכוניות חשמליות והיברידיות הן השקעה גרועה. מכוניות אלו עולות הרבה יותר ממכוניות רגילות. יש להם הרבה בעיות שכבר דיברתי עליהן.
    ממש לאחרונה 2 כותבים של עיתון כתבו מאמר על טסלה שהם שכרו לכמה ימים. הם נהגו מטורונטו לצפון אונטריו במשך כ-500 ק"מ צפונה ולצדדים. הם לא מצאו כמה מטענים עובדים ובעיות אחרות כשהם רצו להטעין את המכונית שלהם - כי ההספק מהמצברים ירד וירד והם פחדו שהטסלה לא תגיע למטען עובד.
    התיקונים לבנטלי יקרים מאוד. התיקונים האחרונים כללו החלפת שמן אבל עכשיו זה לא צריך שום תיקון והוא נוהג מצוין. התיקון האחרון התיקון האחרון ללינקולן עלה לי 1,450 קנדי וזה גם נוהג מצוין. oilchages עלות 8 קנדי.
    תיקונים למכוניות חשמליות והיברידיות עלות גבוהה מאוד בגלל המחירים הגבוהים עבור החלקים המיוחדים שלהן.
    4. אתה שקרן ומזויף שמשתמש בשם דומה לשלי. אתה צריך להתבייש. ההורים שלך היו צריכים ללמד אותך שזה לא נחמד ולהימנע מהתכונה הזו. אתה אחד מהדיוטות כפי שכתוב בתנ"ך. במילים אחרות אתה אידיוט ומטורף.

    סגור תגובה

  • 6. קניתי אוטו בנזין, הכי זול ובטוח 
    יוסי, 12-03-2024

    אין EMF ואין ELF.
    מניע ונוסע.

    תודה לך דני.

    סגור תגובה

  • 7. לדני מבחינת emf elf  
    דדד, 12-03-2024

    יש לך הוכחה לזה שאתה יכול לנהל דו שיח עם מהנדסי חשמל לגבי שדה אלקטרומגנטי ו"לנצח" בו? כי עד עכשיו, אישתך נהנת מהשדה הזה טוב מאוד כשהוויברטור פועל וכשהמכשיר שמיע שלך עובד לייד המוח

    סגור תגובה

  • 8. מדור הרכב הפך להיות הפורום של דני מטורונטו 
    מיכאל מישראל, 12-03-2024

    במקום שהקוראים יגיבו לתוכן הכתבות ויביעו את דעתם, כל התגובות מתייחסות לדבריו של דני. כל אחד יכול להביע את דעתו, אבל אל תהפכו כל כתבה לזירת התגוששות בגלל תגובה כזו או אחרת.

    סגור תגובה

  • 9. מרצדס חשפה E53 חדשה - ביצועים בסיוע החשמל 
    DANY_TORONTO, 12-03-2024

    6 יוסי. אתה מאוד צודק לעשות את זה ואתה המנצח. המגיבים ה"חכמים" אינם יודעים על הקרינה שיש לכל הבעיות של מכוניות חשמליות והיברידיות.
    7. שוב אתה אחד מהמגיבים ה"חכמים" - אז לטובתך ולטובת האחרים - עיין באתר הזה:
    https://defendershield.com/electric-cars-emf-radiation-could-your-tesla-be-bad-for-you
    זה מדבר על קרינת ELF ו-EMF בטסלה, אבל זה חל על כל המכוניות האלקטריות.
    זה יסיים את כל הוויכוחים על החוכמה שלי בנושא זה ואחרים.
    8 מיכאל. זה בגלל שכל המגיבים החכמים חושבים שהם יודעים על מה אני מדבר.
    בבקשה תסתכל על התגובה שלי ל-7 ואתה יכול לראות כמה הם טיפשים ולבזבז את המקום עם התגובות האידיוטיות שלהם.
    בתגובה קודמת הייתי מתווכח עם מגיב שיש לו דוקטורט ותארים אחרים. הוא לא יודע על הנושא עליו אני מדבר למעלה ב-7. אבל הוא חושב שהוא יודע בגלל הכותרות המרשימות שלו. כמובן שהוא מאוד טועה.

    סגור תגובה

  • 10. לא צחקתי ככה המון זמן (לת)
    חחחחחחחח, 12-03-2024

  • 11. לדני 
    דדד, 13-03-2024

    EMF radiation is a low form of energy released by any piece of technology with a plug or a battery that uses an electric current to function.
    זה אומר כל דבר כולל המכשיר כתיבה שאתה משתמש בו. קראתי את הכתבה וכל מה שהיא עושה זה יורדת על טסלה כי היא מצליחה. ה"הוכחות" שטחיות בלשון המעטה ולא הוצגה הוכחה אחת סולידית, רק דעה. קרינת השמש ושל כדור הארץ היא גם קרינה אלקטרומגנטית, האם אתה יכול להתחמק ממנה?

    סגור תגובה

חזור למעלה