דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם אלינו? הטנדר הקטן של ראם צפוי להגיע לאירופה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטנדר הקטן של ראם בהופעת בכורה אירופית
  • מבוסס על ג'יפ קומפאס, עם מנועי בנזין ודיזל
  • היבואנית: אם יקבל תקינה אירופית, ישווק גם אצלנו

מברזיל לאירופה: ראמפייג', הטנדר הקטן של ראם שמיוצר בברזיל ומיועד בעיקר לשווקי אמריקה הלטינית, הוצג בסוף השבוע בהופעת בכורה אירופית, במסגרת תערוכת הסוסים Fieracavalli הנערכת בוורונה, צפון איטליה. בכך רומזת היצרנית על תקינה אירופית אותה הוא עשוי לקבל בקרוב, שתאפשר גם שיווק בישראל.

טנדר קטן: הראמפג' שהוצג כבר לפני שנתיים מתבסס על פלטפורמת מרכב אחוד המשותפת לג'יפ קומפאס הקודם, עם מתלים נפרדים מלפנים ומאחור, תיכנון דומה מתחרה האמריקאי – פורד מאבריק. הוא מוצע עם מנועי בנזין מוגדשים עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (272 כ"ס) או דיזל עם 170 כ"ס. בשני המקרים עם תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח ייחודי.

כדי לקבל מושג על גודלו, הוא קטן משמעותית מטויוטה היילקס, קצר ממנו בכ-30 ס"מ (502 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר בכ-10 ס"מ (299 ס"מ). כושר העמסה מרשים – 750 ק"ג לגרסאות בנזין 1,015 ק"ג לדיזל.

בדרום אמריקה הוא משווק בכמה רמות גימור, כולל רבל (Rebel) המשדרגת את יכולת השטח הודות לצמיגים דו-שימושיים (פירלי סקורפיו AT על חישוקי "17), ו-R/T עם מתלים מוקשחים, הנמכת מרכב קלה (7 מ"מ) וחישוקים גדולים יותר ("19).

מה אנחנו חושבים: מחירי הטנדרים נסקו בשנים האחרונות ליותר מרבע מיליון שקל לגרסאות הבסיס, וזה המון כסף עבור כלי רכב בסיסיים יחסית, עם אבזור לא מרשים שאמורים לשמש בעיקר לעבודה. בעבר הרחוק היו אלטרנטיבות זולות יותר, למשל סובארו טנדר המיתולוגי למשל סקודה פייבוריט טנדר, אבל הם נעלמו מהעולם.

וזה חבל. יש בהחלט מקום לטנדר קטן וזול כתחליף לרכב עבודה דוגמת סיטרואן ברלינגו ותאומיו, גם בקרב לקוחות רכבי פנאי שמחפשים פוזה. קדימה סמלת.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה
">