ב.מ.וו סדרה 3, מכונית הנוסעים הנמכרת ביותר של היצרנית ממינכן ומעמודי התווך של הבווארים לאורך שבעה דורות ו-50 שנה, יוצאת לדרך חדשה. באירוע שנערך בסוף השבוע, ועיקרו השקת ה-iX3, הוצגה גם סדרה 3 חדשה כחלק מהמעבר למשפחת דגמי "נויה קלאסה" (Neue Klasse) לפני חשיפה מלא בשנה הבאה.
משפחת הדגמים החדשה שואבת את שמה – והשראת המראה – מדגמי ב.מ.וו של שנות ה-60. אז משפחת הנויה קלאסה סימנה מעבר לטכנולוגיות מתקדמות לתקופה, וסייעה לב.מ.וו להתאושש אחרי מלחמת העולם השנייה ולהפוך לשחקנית מרכזית בתחום מכוניות היוקרה.
הדור השמני של סדרה 3 הוצג כשהוא עדיין עטוף מדבקות הסוואה, בדומה לפרסום תמונות מניסויי נהיגת חורף שבוצעו בו לפני כחצי שנה. הוא שואב השראה משפת העיצוב החדשה-ישנה עם חרטום שמזכיר את רכב ה-iX3 החדש, הראשון שעושה בה שימוש. זה אומר יחידות תאורה צרות שמתחברות לסבכת כליות קטנה משהורגלנו לאחרונה, עם העמדה אנכית במקום אופקית. ב.מ.וו צפויה להשתמש בפסי תאורת לד שידלקו כל זמן שהרכב מונע, במקום טבעות כרום להדגשת העיצוב.
סדרה 3 תצא לדרך בשנה הבאה בגרסת i3 חשמלית מלאה. עם זאת, ב.מ.וו מרגיעה את חובבי המותג ומבטיחה כי בדומה להיום, יהיו גם גרסאות בנזין והיברידיות-נטענות ובהמשך גם M3 ספורטיבית.
בשלב זה לא פורסם מפרט טכני של אף אחת מהן, וגם לא תמונות של תא הנוסעים. כאן אנו מצפים לשפת העיצוב החדשה – שוב כמו ב-iX3 – שכוללת מעבר למסך מידע דק וארוך במיוחד מתחת לשמשה הקדמית, ושמחליף למעשה את לוח המחוונים המסורתי.
נכון שזאת מכונית גדולה, אבל היא חשמלית,
וכמו המכונית, גם הבעיה הזאת גדולה.
לי יש רכב גדול אבל על בנזין, יגואר xj מהשנתון 1999.
לדני מטורונטו יש רכב בנזין, בנטלי ברוקלנדs מ1997.
1 בן. למה אתה מתכוון בתגובה שלך?
רק בנזין! בלי חשמל!
כולם יודעים שאני שונא מכוניות חשמליות. ל-M3 יש רק 473 כוחות סוס ותאוצה של 4.2 שניות. הביצועים של המכונית הזאת לא יכולים להשתוות לBentley- Bentayga כי ל-Bentayga יש V12 עם טורבו כפול עם 600 כוחות סוס ותאוצה של 3.8 שניות.
3 דני. אתה צודק כמעט ב-100% כי iX3 היא מכונית בגודל בינוני.
4 אריאל. אתה הבן זין. אני ודני מישראל אוהבים מכוניות בנזין. אל תקרא לחבר שלי בן זין. סתום את הג'ורה המלוכלכת שלך לגבי דני מישראל וגם לגביי.