חשמל משפחתי: היצרנית הסינית ליפמוטור חשפה את ה-B01, משפחתית סדאן חשמלית. לדברי היבואנית היא צפויה לנחות כאן במהלך 2026. בהשוואה לטויוטה קורולה למשל היא ארוכה ב-14 ס"מ (477 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-3.5 ס"מ (273.5 ס"מ). תהיה ארוכה גם מטסלה מודל 3, אך עם בסיס גלגלים קצר בהרבה, נתון שימקם אותה בקטגוריה הקומפקטית ולא מול משפחתיות גדולות.
צפייה בתוכן תגיע לישראל בשנה הבאה: ליפמוטור הציגה משפחתית חדשה
מה עוד צריך לדעת: העיצוב החיצוני הוא המוכר של היצרנית, עם צמד פסי תאורה מלפנים ומאחור וידיות פתיחת דלתות מוסלקות, בעוד סביבת הנהג כוללת כמקובל לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ומסך מגע גדול ("14.6) האחראי על המערכות ללא מתגים פיזיים כלל. רעיון חביב - מכסה תא הכפפות הופך לשולחן עבודה קטן.
היא תוצע עם אפשרות בחירה בין שתי מערכות הנעה אחורית, עם הספקים של 180 כ"ס או 217 כ"ס. בעתיד צפויה להצטרף להיצע גם גרסה היברידית-נטענת עם מנוע בנזין שישמש מאריך טווח.
פרטים על קיבולת הסוללה וטווח הנסיעה טרם פורסמו, אך מערכת הטעינה תהיה ככל הנראה תלת-פאזית שתאפשר טעינה ביתית מהירה בהרבה מה-C10.
:LEAPMOTOR B01 היא מכונית חשמלית בגודל בינוני ולכן היא לא מתאימה למשפחה גדולה. המכונית הזו לא תימכר בקנדה ובארה"ב כי יש מס של 100% על מכוניות בקנדה. בארה"ב יש 181% מס. מסים אלו מוטלים על מכוניות חשמליות סיניות בשתי המדינות.
אנשים אוהבים לנהוג במכוניות בנזין בשתי המדינות.
5 שי. אני אוהב לנהוג בשתי המכוניות הענקיות שלי והן לינקולן ובנטלי. לשתי המכוניות יש V8 ולא אכפת לי לשלם עבור הבנזין ששתי המכוניות משתמשות בו. לכל האנשים בשכונה שלנו יש מכוניות בנזין גדולות. האנשים האלה לא מאמינים שהעתיד הוא מכוניות חשמליות.