הטנדר של ניסאן דוהר על בנזין וחשמל, אבל לא ברור איפה
הטנדר של ניסאן דוהר על בנזין וחשמל, אבל לא ברור איפה
מדווחים מתערוכת שנגחאי: הגרסה הסינית של ניסאן פרונטיר, שפותחה ומיוצרת על-ידי דונגפנג המקומית, זוכה לגרסה היברידית-נטענת שתשווק גם מחוץ לסין. לא ידוע אם תגיע גם אלינו
מתחבר לשקע: ניסאן חשפה גרסה היברידית-נטענת לפרונטיר. אך למרות שהוא נושא את שמו של טנדר המשווק בצפון אמריקה, זהו דגם המיועד ראשית לשוק הסיני, שפותח ומיוצר על-ידי דונגפנג, וכבר הוצג עם מנועי בנזין ודיזל בתחילת השנה. לדברי היצרנית הוא ישווק גם מחוץ לסין, אבל עוד לא ברור האם תחת תקינה מערבית שתאפשר את שיווקו בישראל.
מערכת ההנעה כוללת מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, ומנוע חשמלי המשולב בתוך תיבת ההילוכים, עם סך הספק של 408 כ"ס. נתוני ביצועים טרם פורסמו, אך לדברי היצרנית טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ-135 ק"מ בתקן הסיני (CLTC) המקל, וניתן להשתמש בסוללה גם להפעלת מכשירים חיצוניים (V2L).
צפייה בתוכן הטנדר של ניסאן דוהר על בנזין וחשמל, אבל לא ברור איפה
לתיבת ההעברה בחירה בין הנעה אחורית או כפולה אוטומטית (העברת כוח לפנים כשנדרש) לנסיעה בכביש, כפולה עם חלוקת כוח שווה לפנים-אחור (4H) לנסיעה בשטח, והילוך כוח (4L) לשטח טכני, לרבות אופציה לנעילת דיפרנציאל אחורית.
בסיס קשוח: כבסיס משמשת שלדת סולם עם התאמה לסוללה המוצבת מתחת לארגז. בדומה לנבארה ששווק כאן בעבר, מערכת המתלים של הטנדר היפני-סיני כוללת עצמות עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור, עם קפיצי סליל בכל ארבע הפינות - בשונה מקפיצי עלים מאחור כמקובל בקטגוריה.
בהשוואה לטויוטה היילקס הוא גדול משמעותית, ארוך ב-20 ס"מ (552 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-21.5 ס"מ (330 ס"מ), בעוד זוויות הגישה-נטישה (25-30 מעלות) ומרווח הגחון (23.1 ס"מ) דומים. הארגז קצר בחצי ס"מ (152 ס"מ) אבל רחב ב-2 ס"מ (156 ס"מ) והוא מכיל גם צמד שקעי חשמל יעודיים (220V).
המראה מרשים ומודרני ביחס למקובל בקטגוריה, עם יחידות תאורה מקוריות ו(איך לא) פס מחבר ביניהן. בסביבת הנהג יש הגה שתי צלעות, עם לוח מחוונים דיגיטלי מאחוריו ("10) ומסך מגע גדול בקונסולה המרכזית ("14.6), מבלי לוותר על מתגים פיזיים מתחתיו.