דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לכבוד הסתיו שמגיע: מיני מחדשת קבריולה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיני חשפה קבריולה חדשה
  • בשלב ראשון תיוצר רק עם מנוע בנזין
  • צפויה להגיע  לארץ ברבעון הראשון של 2025

בפעם הרביעית: מיני חשפה דור רביעי לגרסת קבריולה, על בסיס הדגם העדכני בשושלת, מאז נרכש המותג על ידי ב.מ.וו. כבעבר, עם מנגנון גג בד המאפשר פתיחה ב-18 שניות (15 שניות לסגירה) במהירות של עד 30 קמ"ש.

בשלב ראשון היא תוצע רק עם מנוע בנזין מוגדש בעל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ובשתי רמות הספק: 163 כ"ס בקופר או 204 כ"ס בקופר S. בשני המקרים עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. גרסה חשמלית לא צפויה בשלב זה.

מצאו את ההבדלים: לעומת הדגם המוחלף, השינויים העיצוביים צנועים במיוחד ומסתכמים ביחידות תאורה וסבכה עדכניות מלפנים בעוד יחידות התאורה מאחור דומות לאלה של הדגם המוחלף. גרסת קופר S הבכירה מוותרת על כונס אוויר מלפנים ועל צינור מפלט במרכז הפגוש מאחור.

סביבת הנהג היא העדכנית של המותג, ללא לוח מחוונים ועם מסך מגע עגול במרכז הקונסולה, האחראי על תפעול כלל המערכות ומאפשר לוותר על חוגת iDrive. תא המטען מכיל כבעבר 160 ליטר כשהגג פתוח, 215 ליטר כשהוא סגור.

מה אנחנו חושבים: לאחר שנרכשה על ידי ב.מ.וו, מיני הרחיבה משמעותית את היצע הדגמים והגרסאות, אך בשונה מאלה שנכשלו שיווקית ונעלמו במהרה מאולמות התצוגה (רודסטר, קופה, פיסמן, וכעת קלאבמן), גרסת הקבריולה היא הוותיקה ביותר של המותג אחרי ה-3 דלתות האייקונית.

הסיבה היא שבהיעדר תחרות ישירה, היצרנית לא הרגישה צורך לנצל את חילופי הדורות כדי להציע שינויים משמעותיים והסתפקה בקוסמטיקה מינימלית. עבור הלקוחות הוותיקים זה כנראה מספיק כדי לשכנע לשדרג לחדשה, אבל ממותג שנחשב במאה הקודמת לאחד מפורצי הדרך, כזה שנמצא כבר רבע מאה בבעלות אחת היצרניות המוערכות בעולם, היינו מצפים ליותר. למשל גרסה חשמלית, הלו.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה