דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יורם הלוי הוא יו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

Getting your Trinity Audio player ready...

הממשלה אישרה היום (א׳) את מועמדה של שרת התחבורה מירי רגב, ניצב בדימוס יורם הלוי, לתפקיד יו"ר הרשות לבטיחות בדרכים. כפי שדיווחנו בתחילת החודש, הלוי יחליף את אבי נאור שכיהן בתפקיד מנהל הרשות במשך כשנה וחצי.

יורם הלוי

יורם הלוי הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני בחינוך. מינויו מגיע לאחר חצי שנה שבה הרשות הייתה חסרת יו״ר, מאז התפטרותו של מייסד עמותת אור ירוק, אבי נאור. נאור הבהיר במכתב לעובדיו עם עזיבתו כי ״לא בשלו התנאים להוביל תוכנית לאומית רחבת היקף שתחולל את השינוי ההכרחי במפת תאונות הדרכים".

הלוי (60, נשוי +3) שירת 34 שנים במשטרת ישראל בתפקידי פיקוד שונים. ב-2007 מונה למפקד הימ״מ, שנתיים מאוחר יותר קודם לדרגת ניצב ובמקביל לתפקידו בימ״מ החל לשמש גם כמפקד יחידת להב 433, יחידת העילית של המשטרה המאגדת בתוכה מספר יחידות מיוחדות של המטה הארצי.

במאי 2010 עזב את היחידה ומונה למפקד אגף קהילה ומשמר אזרחי, ולאחר שנה עבר לפקד על משמר הגבול. שנה לאחר מכן, כחלק מסבב מינויים, התמנה למפקד מחוז מרכז שם פיקד במשך ארבע שנים וב-2016 מונה למפקד מחוז ירושלים. ב-2019 פרש מהמשטרה לאחר שהשר לביטחון פנים דאז, גלעד ארדן, העדיף לתמוך במשה אדרי לתפקיד המפכ״ל.

הלוי נבחר לתפקיד כשבוע לפני סיומה של עוד שנה קטלנית בכבישי ישראל, בה עד כה נהרגו 353 בני אדם ולאחר 11 שנים רצופות בהן נהרגו על כבישי ישראל לפחות 300 בני אדם.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה