סופר-זיקר:זיקר הציגה קדימון ל-9X, רכב פנאי ענק שיהיה ספינת דגל חדשה עבור המותג הצעיר, ונמצא כעת בניסויי נהיגת חורף לפני חשיפה רשמית הצפויה לתערוכת שנגחאי בחודש הבא. תג המחיר בסין יעמוד על כחצי מיליון שקל, פי שלושה ממחירה של זיקר 001, מה שעשוי להפוך אותו לסיני היקר ביותר בשוק המקומי.
למרות הסוואה כבדה ניתן להבחין כי העיצוב רבוע, עם קו מותניים גבוה ועם חזית אנכית בדומה למיניוואן 009. ניתן לזהות גם ידיות דלתות נשלפות וחיישן LiDAR בקצה הגג.
צפייה בתוכן עם ממדי ענק והנעה היברידית: זיקר חשפה רכב פנאי חדש
מה עוד צריך לדעת: כבסיס הוא צפוי להשתמש בפלטפורמת SPA-Evo העדכנית וולוו, המשותפת גם ל-XC90, אך עם ממדים גדולים יותר ו-5.2 מטר לפחות בין הפגושים - מה שאמור לאפשר מרחב מחיה טוב יותר לשבעה נוסעים. מערכת ההנעה צפויה להיות דומה לזו של לינק אנד קו 900, עם שני מנועים חשמליים מאחור (218 כ"ס כל אחד) ומנוע חשמלי מלפנים (167 כ"ס), בעוד מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר משמש כגנרטור לטעינת הסוללה או מתחבר לגלגלים הקדמיים בתאוצה חזקה. ההספק המשולב עומד על 857 כ"ס, מה שמאפשר לאח הסיני לזנק ל-100 קמ"ש בכ-4 שניות.
מה אנחנו חושבים: יצרני הרכב הסינים אינם יודעים שובע ומציפים את השוק במגוון עצום של דגמים עם טכנולוגיות מתקדמות. וגם אם רכב פנאי גדול ויקר להחריד הוא כנראה לא המוצר שיכבוש את טבלאות המכירות, יש כאן בכל זאת הצהרת כוונות מרשימה, ולא פחות מכך קידום תדמיתי.
וכפי שלמדנו, בתוך זמן קצר מסוגלים הסינים להביא את טכנולוגיות הקצה גם לדגמים עממיים, ולייצר בעיה אמיתית ליצרנים הוותיקים מהמערב.
אני מקווה ששמתם לב שתג מחיר הוא חצי מיליון שקל בסין !!! נקודה שנייה שיש לזכור שברכב היברידי יש גם חשמל וגם בנזין כלומר כפול טכנולוגיה , הרבה יותר תקלות.
צודק, אני גם לא מבין את העניין, אני רוצה להיפטר מהתחזוקה והדלק, אז מקבל גם בנזין, מנוע גדול שצריך טיפול וגם סוללה שאורך חיים שלה קצר בגלל שהיא כל הזמן נטענת נפרקת.
ממש לא רעיון טוב.
מייד יימצאו כמה ערסים שיקנו את המפלצת הזאת וידהרו איתה בכבישים, כמו העשרות שקנו את הסילברדו / האמר החשמליים, כלי ענק יקרים שאין בהם שום תועלת מחוץ מלעשות רושם כוחני בכביש.
נפלנו על הראש? כל גחמה סינית צריכה להגיע לכאן? התפיסה הסינית מאדירה את "הכי" הכי גדול, הכי מוגזם, הכי צבעוני, הכי מסוכן, הכי....זאת אינה מכונית זאת משאית !!! לא , אין חובה לייבא לארץ. אל תקנו. תהיו חכמים ולא מגלומנים. אל תקנו !!!!!!
עבור כולכם בישראל המכונית הזו נחשבת ענקית. אורכו של הלינקולן שלי הוא 5.49 מטר ונושא 6 אנשים. הלינקולן משתמש בבנזין.
לינקולן זה יוצר בשנת 2007. הוא יוצר בין 1998 ל-2011.
היו מכוניות לינקולן קונטיננטל לפני הלינקולן הנוכחית והיו להן 400 כ"ס.
7. אתה צודק חלקית כי התחזוקה והשימוש בבנזין אינם בעיות במכוניות בנזין.
10. יש הרבה בעיות עם מכוניות היברידיות.
אחרי שנמכור את הבית שלנו אקנה Bentley Flying Spur W12 משנת 2020. לרכב הזה יש V12 ויש לו טורבו כפול. זה עולה 223,500 קנדי. כמובן שהוא משתמש בבנזין. זה לוקח 90 ליטר כדי למלא אותו עם בנזין 93 אוקטן כמו הבנטלי שלי 1997.