דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם ממדי ענק והנעה היברידית: זיקר חשפה רכב פנאי חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • זיקר תציג בקרוב רכב פנאי ענק
  • יהיה ראשון עם הנעה היברידית-נטענת
  • יגיע גם לישראל, עוד לא ברור מתי

סופר-זיקר: זיקר הציגה קדימון ל-9X, רכב פנאי ענק שיהיה ספינת דגל חדשה עבור המותג הצעיר, ונמצא כעת בניסויי נהיגת חורף לפני חשיפה רשמית הצפויה לתערוכת שנגחאי בחודש הבא. תג המחיר בסין יעמוד על כחצי מיליון שקל, פי שלושה ממחירה של זיקר 001, מה שעשוי להפוך אותו לסיני היקר ביותר בשוק המקומי.

למרות הסוואה כבדה ניתן להבחין כי העיצוב רבוע, עם קו מותניים גבוה ועם חזית אנכית בדומה למיניוואן 009. ניתן לזהות גם ידיות דלתות נשלפות וחיישן LiDAR בקצה הגג.

צפייה בתוכן עם ממדי ענק והנעה היברידית: זיקר חשפה רכב פנאי חדש

מה עוד צריך לדעת: כבסיס הוא צפוי להשתמש בפלטפורמת SPA-Evo העדכנית וולוו, המשותפת גם ל-XC90, אך עם ממדים גדולים יותר ו-5.2 מטר לפחות בין הפגושים - מה שאמור לאפשר מרחב מחיה טוב יותר לשבעה נוסעים. מערכת ההנעה צפויה להיות דומה לזו של לינק אנד קו 900, עם שני מנועים חשמליים מאחור (218 כ"ס כל אחד) ומנוע חשמלי מלפנים (167 כ"ס), בעוד מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר משמש כגנרטור לטעינת הסוללה או מתחבר לגלגלים הקדמיים בתאוצה חזקה. ההספק המשולב עומד על 857 כ"ס, מה שמאפשר לאח הסיני לזנק ל-100 קמ"ש בכ-4 שניות.

מה אנחנו חושבים: יצרני הרכב הסינים אינם יודעים שובע ומציפים את השוק במגוון עצום של דגמים עם טכנולוגיות מתקדמות. וגם אם רכב פנאי גדול ויקר להחריד הוא כנראה לא המוצר שיכבוש את טבלאות המכירות, יש כאן בכל זאת הצהרת כוונות מרשימה, ולא פחות מכך קידום תדמיתי.

וכפי שלמדנו, בתוך זמן קצר מסוגלים הסינים להביא את טכנולוגיות הקצה גם לדגמים עממיים, ולייצר בעיה אמיתית ליצרנים הוותיקים מהמערב.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה