דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

למרכז הזירה: KGM טורס יתמודד מול ספורטאז' וטוסון

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטורס הוא פנאי חדש ל-KGM
  • עם מנוע בנזין ואבזור עשיר
  • המחיר מתחיל ב-175 אלף שקל

במראה מודרני: יבואנית KGM (לשעבר סאנגיונג) החלה לשווק את הטורס, שנוחת כאן שנתיים לאחר הצגתו הראשונה. מדובר ברכב פנאי קומפקטי שימוצב מתחת לרקסטון הותיק, ובדומה לדגמים סינייים מבית ג'אקו וצ'רי ינסה להוות אלטרנטיבה ללהיטי מכירות קוריאניים כמו יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'.

בהשוואה לספורטאז' הוא ארוך ב-18.5 ס"מ (470 ס"מ) עם בסיס גלגלים זהה (268 ס"מ), אך תא המטען גדול רק ב-8 ליטר מהמתחרה הקוריאני (599 ליטר).

בנזין היום, חשמל בעתיד: בעולם משווק הטורס גם בגרסה חשמלית (EVX) עם מנוע קדמי בהספק 207 כ"ס וסוללת 73.4 קוט"ש שמאפשרת 462 ק"מ בין טעינות, אך זו תצטרף להיצע רק בעתיד. בשלב ראשון הוא יוצע רק עם מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר המפיק 163 כ"ס. הוא מחובר לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ולהנעה קדמית או כפולה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות בגרסת ההנעה הקדמית, 1.3 שניות לאט יותר מרכב הפנאי של קיה, בעוד גרסת ההנעה הכפולה עושה זאת ב-10.9 שניות.

סביבת הנהג מודרנית עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.5) וצמד מסכי מגע, עליון ("9) לשליטה במרבית המערכות ותחתון ("8) לבקרת האקלים. רשימת האבזור כוללת כציוד תקני משטח טעינה אלחוטית, ריפודים דמויי עור, כיוון חשמלי למושב הנהג עם אוורור למושבים הקדמיים וחימום מלפנים ומאחור וחלון שמש. גרסת ההנעה הכפולה (ב-190 אלף שקל) מוסיפה דלת תא מטען חשמלית וחישוקים גדולים יותר ("20 לעומת "18).

מפרט הבטיחות זהה בשתי הגרסאות וכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב והתרעת שטח מת.

מה אנחנו חושבים: לאחר שנים ארוכות בהן פעלה בנישות קטנות יחסית, הטורס נראה כמי שמסוגל להכניס את KGM לאחת הקטגוריות המרכזיות בשוק הרכב, עם בונוס של עיצוב ייחודי ואבזור נדיב. אלא שבדומה למתחרים הסיניים הוא מתקשה לשכנע בגלל תג המחיר שקרוב מידי לרבי המכר הקוריאנים והמבוססים היטב מבית יונדאי-קיה. עד שתנחת כאן הגרסה החשמלית, בשורה של ממש אין כאן.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה