דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שוב על בסיס טויוטה: רכב פנאי חשמלי חדש לסובארו

Getting your Trinity Audio player ready...

סובארו חשפה חבר חדש במשפחת רכבי הפנאי הקומפקטיים-חשמליים שלה. ואחרי הסולטרה (Solterra) שפותח בשיתוף טויוטה כאח תאום ל-bZ4X, כעת מגיע אח תאום לטויוטה C-HR+, רכב פנאי חשמלי שטויוטה חשפה בחודש מרס האחרון. זהו ה"אנצ'ארטד" (Uncharted, לא נחקר), מעין גרסת קופה לסולטרה העדכני. לדברי היבואנית, הוא צפוי להגיע לישראל באמצע השנה הבאה.

שימו לב כי למרות שמו, ה-C-HR+ אינו קשור ל-C-HR ההיברידי. זהו דגם המבוסס על פלטפורמה חשמלית כגרסת פנאי-קופה של ה-bZ4X. הוא נחשף במקביל באירופה וארה"ב, וישווק בשלוש גרסאות: הראשונה עם מנוע חשמלי בודד, הנעה קדמית וסוללת 57.7 קוט"ש, שתספיק לטווח נסיעה תיאורטי של 445 ק"מ.

תהיה גם גרסת טווח ארוך עם סוללת 77 קוט"ש וטווח רשמי של 585 ק"מ. ולצדן גרסה שלישית, עם מנוע חשמלי נוסף והנעה כפולה, 338 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך חמש שניות, עם טווח תיאורטי של 470 ק"מ. לדברי סובארו, לכולן כושר טעינה ביתי (AC) של עד 22 קילוואט, ואפשרות לטעינה מהירה (DC) מ-10 ל-80 אחוזים בתוך חצי שעה, מבלי לציין את הקצב.

סובארו לא מפרסמת עדיין מידות, אך יש להעריך כי הן דומות לטויוטה C-HR+, שאורכו 452 ס"מ עם בסיס גלגלים של 275 ס"מ, בזמן שלאנצ'ארטד מרווח גחון של 210 ס"מ. מבחינת העיצוב מבחוץ ומבפנים ניכר דימיון רב לטויוטה, עם אותו מבנה כללי, גג משתפל ותא נוסעים עם גלגל הגה ייחודי ומסך מולטימדיה גדול ("14).

עוד חשפה סובארו באירופה את שמו של הטריילסיקר (Trailseeker, מחפש שבילים), גרסת סטיישן של הסולטרה שנחשפה  באפריל האחרון בארה"ב. הוא יכונה באירופה אי-אאוטבק (E-Outback), למרות שאין קשר בפלטפורמה ובמכלולים לדגם המוכר בעל מנוע הבעירה הפנימית.

הכתבה בשיתוף The Wheel Network

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה