סובארו חשפה חבר חדש במשפחת רכבי הפנאי הקומפקטיים-חשמליים שלה. ואחרי הסולטרה (Solterra) שפותח בשיתוף טויוטה כאח תאום ל-bZ4X, כעת מגיע אח תאום לטויוטה C-HR+, רכב פנאי חשמלי שטויוטה חשפה בחודש מרס האחרון. זהו ה"אנצ'ארטד" (Uncharted, לא נחקר), מעין גרסת קופה לסולטרה העדכני. לדברי היבואנית, הוא צפוי להגיע לישראל באמצע השנה הבאה.
שימו לב כי למרות שמו, ה-C-HR+ אינו קשור ל-C-HR ההיברידי. זהו דגם המבוסס על פלטפורמה חשמלית כגרסת פנאי-קופה של ה-bZ4X. הוא נחשף במקביל באירופה וארה"ב, וישווק בשלוש גרסאות: הראשונה עם מנוע חשמלי בודד, הנעה קדמית וסוללת 57.7 קוט"ש, שתספיק לטווח נסיעה תיאורטי של 445 ק"מ.
תהיה גם גרסת טווח ארוך עם סוללת 77 קוט"ש וטווח רשמי של 585 ק"מ. ולצדן גרסה שלישית, עם מנוע חשמלי נוסף והנעה כפולה, 338 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך חמש שניות, עם טווח תיאורטי של 470 ק"מ. לדברי סובארו, לכולן כושר טעינה ביתי (AC) של עד 22 קילוואט, ואפשרות לטעינה מהירה (DC) מ-10 ל-80 אחוזים בתוך חצי שעה, מבלי לציין את הקצב.
סובארו לא מפרסמת עדיין מידות, אך יש להעריך כי הן דומות לטויוטה C-HR+, שאורכו 452 ס"מ עם בסיס גלגלים של 275 ס"מ, בזמן שלאנצ'ארטד מרווח גחון של 210 ס"מ. מבחינת העיצוב מבחוץ ומבפנים ניכר דימיון רב לטויוטה, עם אותו מבנה כללי, גג משתפל ותא נוסעים עם גלגל הגה ייחודי ומסך מולטימדיה גדול ("14).
עוד חשפה סובארו באירופה את שמו של הטריילסיקר (Trailseeker, מחפש שבילים), גרסת סטיישן של הסולטרה שנחשפה באפריל האחרון בארה"ב. הוא יכונה באירופה אי-אאוטבק (E-Outback), למרות שאין קשר בפלטפורמה ובמכלולים לדגם המוכר בעל מנוע הבעירה הפנימית.
זה רכב מיקי מאוס. שמתאים רק לאצבעוני,
ויותר גרוע, הוא חשמלי ומסוכן.
יש לי ג׳יפ רנגלר משנת 2008, רכב גדול עם בנזין.
יש לדני טורונטו לינקולן משנת 2007, רכב גדול עם בנזין.
אלה רכבים הרבה הרבה יותר טובים.
רק בנזין. בלי חשמל.
י חלאס... אם אין לך מה לתרום לכתבה שתוק לנצח . אני בטוח שאתה כותב בכוונה המון שטויות שחוזרות על עצמם וגורר איתך את דני טורונטו . שאני בטוח שאתה מנסה לגרוף תגובות אנטי ונהנה מכל תגובה שכתובה נגדך... זה מצב חולני ...דני טורונטו המכובד... אל תיגרר אחריו. שהבוץ ימרח על בגדיו.