דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הימור אחרון ועל כל הקופה: יגואר מודיעה על חיסול ומהפך

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יגואר בצרות ושולפת קלף אחרון בהחלט בניסיון לשרוד
  • מחסלת את דגמיה, משאירה רק רכב פנאי
  • עוברת לחשמל בלבד, מוקדם מהצפוי

חותכת הפסדים: יגואר הודיעה למשקיעים על הפסקת הייצור של 5 מתוך 6 הדגמים בהיצע הקיים של החברה, זאת לטובת מעבר להיצע של דגמים חשמליים על בסיס פלטפורמה חדשה שתוצג בשנה הבאה. על הפסקת הייצור של חלק מהדגמים כבר דווח בעבר, אך כעת מעדכנת היצרנית על השלמת המהלך באופן מלא - כך על פי דיווחים שפורסמו בסוף השבוע ב"אוטומוטיב ניוז".

הדגמים שירדו מפס הייצור הם המשפחתית הגדולה XE, שהוצגה לפני עשור במטרה להתחרות בב.מ.וו סדרה 3; אחותה הגדולה ה-XF הסאלונית, שהוצגה ב-2015 בדור השני ומאז כמעט לא השתנתה; מכונית הספורט F טייפ שהוצגה כבר ב-2013; רכב הפנאי הקטן E פייס שהוצג ב-2017 ורכב הפנאי החשמלי I פייס שהוצג ב-2018 ועד כה היה לדגם החשמלי היחיד של המותג הבריטי.

הדגם היחיד מההיצע הנוכחי שישאר בייצור הוא רכב הפנאי הותיק F פייס, שזכה להצלחה יחסית עם 5,000 מכירות ברחבי העולם במחצית השנה הראשונה של 2024 - ותפס כשליש ממכירות המותג.

יגואר F-טייפ P300

מה עוד צריך לדעת: מנכ"ל יגואר-לנדרובר, אדריאן מרדל, אמר למשקיעים כי הוחלט על הפסקת הייצור עקב נתוני מכירות מאכזבים של חמשת הדגמים המוזכרים. במקומם תציג יגואר שלושה דגמים חדשים שיבנו על בסיס פלטפורמה חשמלית-יעודית בשם JEA, ראשי תיבות של Jaguar Electrified Architecture. הדגם הראשון יוצג עוד השנה בארה"ב כקונספט, ומהדורת הייצור תיחשף בשנה הבאה.

לדברי מרדל, לשורת הרווח בחברה אחראית בעיקר לנדרובר, ששלושה מדגמיה (ריינג' רובר, ריינג' רובר ספורט ודיפנדר) אחראיים ל-85% מיצירת הערך של החברה. לעומת יגואר, שמכרה 15 אלף מכוניות בלבד במחצית הראשונה של השנה, לנדרובר מכרה כמעט 96 אלף מכוניות. מרדל הוסיף ואמר כי מחירה הממוצע של מכונית יגואר כיום עומד על מעט יותר מ-90 אלף דולר, בעוד היצע הדגמים החדש צפוי להיות יקר יותר.

יגואר i פייס

הפסקת הייצור של ה-E פייס וה-I פייס מהווה מכה נוספת עבור מאגנה שטייר האוסטרית שמייצרת את הדגמים במפעליה, לאחר שבחודש שעבר הופסק גם הייצור של פיסקר אושן באותם המפעלים בדיוק.

מה אנחנו חושבים: כבר שנים ארוכות שיגואר נותרה מאחור במירוץ הטכנולוגי של מותגי היוקרה, עם היצע דגמים מיושן, יקר ולא רלוונטי. ואיכשהו היא הצליחה לשרוד, בעיקר בזכות רווחיות של האחות לנד רובר, ועוד יותר מכך הכיסים העמוקים של בעלת הבית ההודית טאטא.

אבל עכשיו החליטה החברה לשים לזה סוף - ולהעביר את יגואר לעידן החדש. בבחינת ניסיון אחרון להפוך לרווחית וכדאית עבור בעלת הבית. עם זאת, כדי לשכנע לקוחות יוקרה לעבור אליה, ובעיקר עם תגי מחיר גבוהים עוד יותר מכיום, חייבת יגואר לעשות משהו מאוד יוצא דופן. בעיקר בשוק שופע מתחרים חדשים ומבטיחים. ההימור גדול, הסיכויים פחות.

למאמר זה התפרסמו 40 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. אמינות ומחירים גבוהים אסון לצרות 
    ישראל נוח , 14-07-2024

    שישתחילו לשתף פעולה עם לקסוס או יצרנית יפנית אחרת לגביי מנועים שהם לא אמינים בדיוק כמו לנד רובר הכוזבים עם מחירים בשמיים ואמינות בתחתית

    סגור תגובה

  • 2. בקיצור הם מכוונים לשוק הסיני 
    שם, 14-07-2024

    כי זה ההסבר היחיד לאיך הם יהפכו את כל ההיצע שלהם לחשמלי, ועדיין ימכרו כמויות

    סגור תגובה

  • 3. אזהרת קריאה - דני מטורונטו  
    DANY_FROM_TORONTO, 14-07-2024

    ****אזהרה*** סביר להניח שתתקלו בפוסטים המופיעים תחת השם Dany from Toronto. נא להתעלם ולא להגיב לכתוב בפוסט. כל תגובה גורמת להתרבות הוירוס והשתלטות על האתר עד כדי השבתתו.בנוסף, תתכן פגיעה באינטילגנציה של המגיבים, לאור התגובות של החייזר מטורונטו

    סגור תגובה

  • 4. "הכל עובר, חביבי..." 
    עדו, 14-07-2024

    בקושי ראיתי שני רכבי יגואר בחוצות תל אביב וגם הם די " ותיקים".
    נראה לי שגם וולבו בעקבות יגואר - לקראת התמוטטות.

    סגור תגובה

  • 5. מעבר לחשמל = התאבדות 
    ברברה, 14-07-2024

    מראש לוותר על 80% מהשוק. מי בכלל רוצה עוד רכב פנאי חשמלי חסר ייחוד וזהות?
    אם יגואר לא תחזור לשורשים - אפילו עם רודסטר בנזין ידנית זולה ושמחה. דינה להיכחד כמו הממלכת המאוחדת

    סגור תגובה

  • 6. לא לעבור לחשמל זאת התאבדות 
    יואל, 14-07-2024

    לפחות בחלק מהדגמים.

    נכון שהממלכה המאוחדת הופכת להיות מדינה איסלמית נכשלת

    סגור תגובה

  • 7. לא מבין 
    יוס, 14-07-2024

    מיילא מפסיקים את היצור בגלל תקנות זיהום וכו' ...
    אבל להפסיק לייצר את
    ה i-paece שהרי ממיילא זה רכב חשמלי וזה היה יכול לתת בראש
    ל b.m.w.. , כמה חבל ושלא לדבר על התמחור הבלתי אפשרי של הדגם

    סגור תגובה

  • 8. טעות 
    א, 14-07-2024

    לדעתי טעות שתקבור את כל המותג יגואר

    סגור תגובה

  • 9. למגיב 4, וולוו בצמיחה מתמדת כבר כמעט עשור 
    עידו, 14-07-2024

    על מה אתה מדבר? וולוו עושה חיל כמעט בכל שוק שהיא נמצאת בו, והיא חברת היוקרה היחידה שמצליחה להתמודד מול הגרמניות בהצלחה, ובסגמנטים מסוימים אפילו עוקפת אותן

    סגור תגובה

  • 10. וולוו בעליה מאז שגילי קנו אותם והוציאו אותם מהבוץ 
    יוני, 14-07-2024

    וולוו ופולסטאר הם מכוניות סיניות

    סגור תגובה

  • 11. בקרוב יסגרו את הבסטה 
    נדב, 14-07-2024

    חברות הרכב ביטלו השקעות בחשמלי ולא סתם.
    יגואר עוד יתגעגעו למכירות הצולעות שלהן בהווה.

    סגור תגובה

  • 12. עד 10 שנים כל החברות מחוייבות חשמל! 
    שמעון , 14-07-2024

    עד 10 שנים כל חברות הרכבים מחוייבות ליהיות חשמליות, הם לא קובעות דבר. ההחלטה היא של ארגון הזיהום העולמי!

    סגור תגובה

  • 13. הימור אחרון ועל כל הקופה: יגואר מודיעה על חיסול ומהפך 
    DANY_FROM_TORONTO, 14-07-2024

    יגואר בוגד במסורת שלהם על ידי מעבר לחשמל. גרסאות הבנזין שלהם מייצרות רעש יפה = תענוג לשמוע.
    1. אני רואה מעט מאוד לקסוס חשמלי ואני לא רואה לנדרובר חשמלי בטורונטו והסביבה.
    4. BERKSHIRE AUTOMOBILES ליד טורונטו שמתקנים את הבנטלי שלי מתקנים גם יגוארים ולנדרוברים. המכוניות האלה משתמשות בבנזין. אני צריך לשאול אותם מה יקרה כשהם יתקלו בגרסאות החשמליות של המכוניות האלה.
    5, 6, 7 ו-8 - כולכם צודקים.

    סגור תגובה

  • 14. יגואר הוא לא מותג כמו שהיה פעם, לטוב ולרע. 
    ינון, 14-07-2024

    הטיעון שלך דני לא מדויק, גם גרסאות הבנזין המודרניות (משנת 2015 ואילך) בכלל לא אמינות. האמנם יש עץ ועור אך באזורים מסויימים (גם אם מוצנעים) ניכרת בקרת איכות נמוכה שאינה הולמת את המחיר. ה-F TYPE הוא הרכב הכי מוצלח שלהם, אך הקטינו את מימדיו והוא פשוט לא יכול "להיכנס לנעליים" של הדגם אותו הוא התיימר להחליף - ה-XK שהיה מרהיב בתצורתו. אותו דבר עם ה-XF לא מספיק מפואר כדי להחליף את ה-S TYPE הישנה, הכשל הנוסף שלהם הוא עם ה-F PACE - התצורה שלו לא מיוחדת, מבפנים הוא דיי קטן ואין שום דבר מפואר בו שיצדיק תג מחיר שכזה. עדיף כבר לקנות במוו X5 או מרצדס GLE. הבעיה הכי גדולה של יגואר היא שאין להם מחליף ל-XJ - ושם נמצא הקליינטל של יגואר. מי שקונה יגואר זה או אנשים בגיל המעבר שרוצים מכונית ספורט או אנשי עסקים עשירים שרוצים רכב שרד. כשאתה חברה שההתמחות שלך זה להכין רכבי שרד ואתה מוציא את ה-XJ מהליין, אין לך נשמה יותר. זה כמו שמרצדס יפסיקו לייצר את ה-S CLASS לטובת ה-EQS, הנשמה של מרצדס כבר לא תהיה. לכן גם הגרמנים במרצדס החליטו שלמרות שעל פניו ה-EQS אמור להיות גרסת לימוזין חשמלית שתחליף את ה-S, הם לא מוציאים את ה-S מיצור. ה-S זה הדגם שמסמל מרצדס, וכך גם XJ צריך להיות עם יגואר וחבל שהם ביטלו אותו והזניחו את בקרת האיכות.

    סגור תגובה

  • 15. היצרן בגסיסות 
    משה, 14-07-2024

    הם הולכים הפוך מהזרם וזה יהיה הסוף שלהם

    סגור תגובה

  • 16. דני מטורונטו די נמאסת תעילם כבר 
    קשקשן, 14-07-2024

    אתה מחרט כאןב רמות קשות לאף אחד לא אכפת מי מגיב בשמך אתה לא גר כאן אז מה אתה רוצה לבלבל לנו את המוח על המכוניות הנפלאות שלך? שב בשקט בגולה במכוניות הנפלאות שלך תביט במראה אחורה ותגעגע לישראל.

    סגור תגובה

  • 17. למגיב 13 dany_from_toronto 
    שימי מת״א, 14-07-2024

    זה שוב אני, איך שוק המשומשות בקנדה? בארץ הבנתי שיש עליה במחירים. יש לי שבי טראקס שעושה צרות. איזה רכב כדאי לקנות? אני בספק שאמצא פה בנטלי או לינקולן

    סגור תגובה

  • 18. הדני הדמנטי הזה קורע 
    הוא גמור, 14-07-2024

    בגידה במסורת - קידמה. איך יבין הדינוזאור הזה...
    5 ו 8 אומרים הפוך מ 6 ו 7 - אצל דני כולם צודקים...

    דני, תעדכן מה אמרו BERKSHIRE AUTOMOBILES אנחנו לא נצליח לישון בלי התשובה הקריטית הזאת לתושבי ישראל.
    ואם אפשר, תשאל אם הם מטפלים בסוסיתא GT.

    סגור תגובה

  • 19. דני מחורנטו 
    סימו, 14-07-2024

    חרטטן צמרת

    סגור תגובה

  • 20. הבעיה האמיתית של יגואר איכות ואמינות 
    אא, 14-07-2024

    בניגוד מרצדס ובמוו שנחשבות אמינות למדיי. תלוי בדגמים ושנתונים. יגואר פשוט רכב שגם כשמטפלים אחרי 100000 ק"מ יש בעיית והרבה.
    אם היו עולים דם היו מוכרים פי 10. כי הxe xf נחשבות מהנות
    בנוסף מאד לא חסכוניות ביחס לתחרות מגרמניה או יפן

    סגור תגובה

  • 21. הימור אחרון ועל כל הקופה: יגואר מודיעה על חיסול ומהפך 
    DANY_FROM_TORONTO, 15-07-2024

    14 ינון. אתה לא לגמרי נכון כי אני מוצא את המידע הבא על כמה דגמים.
    יגואר XF 2015 נחשבת לאחת מהשנים האמינות ביותר, עם סבירות נמוכה יותר לתיקונים חמורים ועלויות תיקון שנתיות ממוצעות בסביבות 1,000 דולר.
    ליגואר XFR יש כמה בעיות אמינות, אבל לשנים 2013-2015 יש דירוגים מעל הממוצע ופחות תלונות.
    בסך הכל, בעוד שלדגמי יגואר משנת 2015 ואילך יש כמה בעיות אמינות, 2015 XF ו- 2014 XJ נחשבות לאפשרויות אמינות יותר. עם זאת, חיוני לחקור ולסקור את שנת הדגם ורמת הגימור הספציפית שבה אתה מעוניין כדי להבין טוב יותר את מהימנותו.
    זו הסיבה שדגמים לפני ומאוחר יותר מתוקנים ב- BERKSHIRE AUTOMOBILES שגובים הרבה כסף לשעה = 150 קנדי.
    לפני 2015.
    בהתבסס על המידע הזמין, נראה שליגואר לפני 2015 היו כמה בעיות אמינות. בעוד שלדגמים מסוימים, כמו יגואר XFR 2013-2015, היו דירוגים מעל הממוצע ופחות תלונות, באחרים, כמו יגואר XJ, היו יותר בעיות אמינות.

    סגור תגובה

  • 22. שמישהו יזכיר באיזה שנה אנחנו?  
    לא 2013-15, 15-07-2024

    2016
    2017
    2018
    2019
    2020
    2021
    2022
    2023
    2024
    חוץ מלטרחן במה עוזרת התשובה שלך דני מטורונטו?. העיקר להגיד שאתה צודק...

    סגור תגובה

  • 23. דני מטורונטו, בוא לעשות קצת מילואים, ניישר אותך! 
    אלי מעפולה, 15-07-2024

    בוא תנהג קצת על H1 או על דיפנדר, גם על הרנגלר הצהלי ניתן לך סיבוב. בוא תתערבב איתנו פשוטי העם, תתרום קצת למדינה יותר מאשר תגובות על הנעשה מעבר לים. זיבאר, אדיר ואכזרית יש לכם שם בטורונטו?

    סגור תגובה

  • 24. למגיב 21 dany_from_toronto 
    שימי מת״א, 15-07-2024

    שוב שואל, איזה אוטו כדאי לקנות במקום השבי טראקס שלי?? אני בספק שאמצא לינקולן או בנטלי פה בארץ הקודש. אין לי 200 א״ש להשכיב על אוטו חשמלי וגם אין איפה להטעין

    סגור תגובה

  • 25. למגיב 23 
    שימי מת״א, 15-07-2024

    יכול להיות שהוא עושה מילואים בצבא הקנדי. על מה נוסעים שמה באמת?

    סגור תגובה

  • 26. הימור אחרון ועל כל הקופה: יגואר מודיעה על חיסול ומהפך 
    DANY_FROM_TORONTO, 15-07-2024

    23 אלי. חייתי בישראל מ-1960 עד 1964. למדתי בבית הספר של חיל האוויר שם למדתי מכשור וחשמל למטוסים. לאחר מכן עבדתי במקצוע הזה בטל-נוף וחצור.
    כמובן שלא עשיתי מילואים כי הגעתי לקנדה זמן קצר אחרי שסיימתי לשרת בחיל האוויר. גרתי עם ההורים שלי בכפר ברוך ורמת ישי.
    כפי שאתה רואה למעלה כן תרמתי לישראל.
    אני לא מעוניין במכוניות שאתה מזכיר כי אנחנו אוהבים מכוניות נוחות ולא מעונינים ברכב שטח.
    24 שימי. הדגם של לינקולן שיש לי יוצר עד 2012. שלי הוא משנת 2007. הבנטלי הוא משנת 1997. אני בספק אם אתה יכול למצוא את המכוניות האלה בישראל. 2 המכוניות האלה משתמשות בהרבה דלק = הרבה כסף. לכן קנה מכונית דלק קטנה.
    אתה יכול למצוא את התשובה ל-25 שלך בתשובה שלי ל-23.

    סגור תגובה

  • 27. הדני הזה לא עקבי - הוא לא אמיתי 
    גשש בלש, 15-07-2024

    פעם היה בארץ 14 שנה ועכשיו רק 4, פעם זה אלקטרוניקה ופעם זה מכשור וחשמל. ב 4 שנים גם למד וגם עשה שרות צבאי ...
    מסביר למה הוא לא מבין עברית...
    תשאר שם - לא רוצים אותך בארץ!

    סגור תגובה

  • 28. תרגום מדני לעברית 
    ששי, 15-07-2024

    שימי, קבל תרגום: רק לי יש כסף לקנות גרוטאות ישנות שצריך לבזבז הרבה כסף על דלק ותיקונים. לך אין כי אתה ישראלי עני אז תקנה מכונית קטנה.

    סגור תגובה

  • 29. דני, כמה הסברים לסימנים שאינך מבין 
    מומחה לבריאות הנפש, 15-07-2024

    דני,
    1. כשאתה נוסע באחת מהגרוטאות שלך ואתה רואה שמישהו שמנופף לך בידיו, כוונתו אינו להביע הערכתו לרכב בו אתה נוסע, אלא, כולם מכוונים אותך למוסד הקרוב.
    2. מדינת ישראל אינה נמצאת בשנת 1964. תתקדם בלוח השנה ותבין שמדינת ישראל הינה בקדמת הטכנולוגיה כמעט בכל תחום. האנשים כאן, פתוחים לחדשנות ואינם מהססים לאמצה. כך היה עם בטרפלייס וכך עם מכוניות חשמליות מסין. לא לחינם, הסינים משקיעים מאמצים רבים לשיווק הרכבים שלהם בארץ.
    3. הדעות השמרניות והבלתי מבוססות שלך מעייפות ומרגיזות את מרבית הקוראים באתר. תניע (אם תונע) אחת מהגרוטאות שלך, קח את אשתך וסע לחופשה ארוכה, ארוכה, באחת מהפרובינציות הקנדיות, ותשאיר אותנו כאן במנוחה. יש לנו מספיק בעיות וטרדות להתמודד איתן, ולא צריכים עוד, במיוחד כאלה מתוצרת חוץ.
    4. אין לך מושג קלוש בתחומים השונים. ״רכב מיקי מאוס״ הינו פרי יצירה של הממלכה של הרכב בו אתה נוהג. מיני מיינור = בנטלי וכולן בשליטה גרמנית. בנטלי שייכת לפולקסווגן ואילו רולס רויס שייכת ל BMW. ולכן בנטלי לא שווה לרולס רויס כמו שאתה מנסה להציג.

    סגור תגובה

  • 30. יגואר - הסברים למגיב 14 
    בעל יגוארים עד השנה האחרונה, 15-07-2024

    כבעלים לשעבר של S type, XF, XE ו- F type לאחרונה עלי לתקן אותך. יגואר בבעלות טאטא ההודית הכריזו כבר לפני שלוש שנים שכל הדגמים שלהם יהיו חשמליים ויהיו יחודיים בתחום החשמל. נחכה ונראה מה יוציאו תחת ידם. מכאן, ברור שאין טעם להמשיך לייצר מי מהדגמים הישנים למעט אולי ״דגם שנמכר יותר״ ויכול להוות מקור הכנסה.
    אין מה להשוות בין ה s type שהיה כשלון באיכות ייצור, מנוע, וצורה לבין xf שהיה מבחינה דינמית, איכות ייצור, מנועים ועיצוב סמן ימני לכל יצרניות רכבי יוקרה. כנ״ל לגבי xj ו - xe. לצערי, מחסור במזומנים מנע מהחברה לייצר דגמים חדשים והדגמים שיוצרו התיישנו אל מול המתחרות.
    נראה איך יגואר יפתיעו עם הארסנל החשמלי שלהם.

    סגור תגובה

  • 31. הימור אחרון ועל כל הקופה: יגואר מודיעה על חיסול ומהפך 
    DANY_FROM_TORONTO, 16-07-2024

    27. אתה לא מבין מה אני אומר לכן אני מסביר שוב. הייתי 14 שנים בישראל. סך הכל היו 4 שנים שכללו את בית הספר של חיל האוויר והשירות בחיל האוויר. למדתי גם קצת אלקטרוניקה בבית הספר ההוא. למדתי כאן באלקטרוניקה גבוהה יותר של טורונטו. סיימתי את לימודיי ככטכנולוג הנדסאי באלקטרוניקה.
    אני מקווה שעכשיו אתה מבין.
    28. כבר אמרתי שהבנטלי משנת 1997 היא מכונית קלאסית ולכן אנשים רוצים מכונית כזו. לינקולן הוא משנת 2007. אני לא מעוניין במכוניות חדשות יותר בינתיים. כשהבנטלי הזה יימכר אקנה בנטלי משנת 2007. שילמתי 158.45 קנדי ​​כדי למלא את הבנטלי עם 93 אוקטן והסכום הזה לא מהווה בעיה עבורי. אני לא מעוניין במכוניות קטנות. אנחנו גרים בבית ענק = 7750 רגל מרובע. אין לנו בעיה עם הכסף.
    29. you're a phony מומחה לבריאות הנפש = שקרן.
    1 - ראה תשובתי ל-28.
    2 - טרפלייס לא אומר כלום. אני מודע לכך שישראל היא בקדמת הטכנולוגיה. הסינים לעולם לא ימכרו את המכוניות החשמליות שלהם בקנדה ובארה"ב.
    3 - הדעות שלי מבוססות על מקורות מוכחים ולכן לא אכפת לי מה חושבים הקוראים. נבקר בישראל כדי לפגוש את המשפחה שלי וחבר. אנחנו מעוניינים לבקר באיים הקריביים או באירופה = הונגריה ורומניה.
    4 - אני קורא לרכב מיקי מאוס כי הוא זעיר. הבנטלי שלי משנת 1997 לא היה בבעלות פולקסווגן. מכוניות הרולס רויס ​​הישנות לא היו בבעלות BMW. מכוניות בנטלי רולס רויס ​​הישנות היו שוות.
    האם אתה מבין עכשיו?

    סגור תגובה

  • 32. דני, פרוש בכבוד מהמדור 
    מחלקה גריאטרית, 16-07-2024

    דני, אני מבין שאתה בן 80+, איני יודע איך היית בבחרותך, אבל, זקנתך מביישת אותך.
    מדור רכב זה אינו מוקדש לרכבי אספנות, אלא לרכבים חדשים, מבחני רכב חדשים ובעיקר אם לא שמת לב, לחדשנות בתחום הרכב. כל היתר לא רלוונטי ולא מעניין את הקוראים.
    מכאן התרעומת הרבה על הטרחנות שלך ועל הדעות שלך בתחום הרכב.
    הרכבים שלך לא רלוונטים למדור, כמו גם, הרכב הנכסים שלך ותכניות הנופש שלך ושל אישתך שתבדל לחיים ארוכים.
    תפנה למדורים מתאימים של רכבי אספנות, נופש, בניין ודיור, נובורישיות. רצוי בשפה בה אתה שולט, על מנת שתבין על מה הכותבים מגיבים וכדי שהקוראים יבינו מה אתה כותב. והחשוב מכול, שתהיה רלוונטי ולא אחד שחי במאה ה 20 ולא מבין שאנו כבר עמוק ברבעון הראשון של המאה ה -21

    סגור תגובה

  • 33. דני, אנחנו רוצים שתישאר אבל יש לנו כמה בקשות: 
    ליאור פלדמן, 16-07-2024

    1. תפסיק להשוות כל רכב ללינקולן שלך או לפוקוס של אשתך. הלינקולן והפוקוס זה לא מדד לוי יצחק לפיו אנחנו מבצעים השוואות.
    2. זה לא מעניין אותנו מה אתה אוכל לארוחת צהריים, איך אתה מפליץ בערב והיכן אתה סוגר נופש.

    סגור תגובה

  • 34. אזהרת קריאה - דני מטורונטו  
    DANY_FROM_TORONTO, 16-07-2024

    ****אזהרה*** סביר להניח שתתקלו בפוסטים המופיעים תחת השם Dany from Toronto. נא להתעלם ולא להגיב לכתוב בפוסט. כל תגובה גורמת להתרבות הוירוס והשתלטות על האתר עד כדי השבתתו.בנוסף, תתכן פגיעה באינטילגנציה של המגיבים, לאור התגובות של החייזר מטורונטו

    סגור תגובה

  • 35. הפתעה: UMI תנחית אצלנו את הסילברדו החשמלי  
    DANY_FROM_TORONTO, 16-07-2024

    הבנטלי שלי יותר טובה... בלה בלה
    הלינקולן שלי יותר טובה ... בלה בלה...
    הפוקוס של אשתי ....בלה בלה
    הסיטרואן הישנה שלי .... בלה בלה
    אצלנו בקנדה.... בלה בלה
    חשמלי זה רע .... בלה בלה
    רק בנזין... בלה בלה
    X אתה צודק
    Y אתה מטומטם אני צודק ואסור לסתור אותי!!!
    אני דני מטורונטו ואתם אפסים מישראל

    סגור תגובה

  • 36. לא רוצים שדני ישאר!!!!! 
    דוני, 16-07-2024

    מה שאמר 32

    סגור תגובה

  • 37. דני הזה גרוע מביידן 
    גשש בלש, 16-07-2024

    פעם זה אלקטרוניקה ופעם זה חשמל ובקרה.
    כותב "חייתי בישראל מ-1960 עד 1964" ולא מבין איך כולם לא מבינים שזה בעצם 14.
    "ולכן אנשים רוצים מכונית כזו": אולי בבית אבות, מה שבטוח אף אחד בארץ לא רוצה גרוטאות גדולות, כבדות ושותות דלק כאלה.
    הבנו שאתה עשיר ואנחנו עניים - תקום בבוקר ותשמח - שחרר אותנו.
    "הסינים לעולם לא ימכרו את המכוניות החשמליות שלהם בקנדה ובארה"ב": כמו שהעירו לך, וגם כתבת בפוסטים אחרים: וולוו ופולסטאר הם סיניות של GEELY ונמכרות שנים בקנדה! יש משאיות ואוטובוסים של BYD הסינית + מפעל בקנדה!, יש מוניות של BYD בקנדה! כרגיל אתה משקר או תקוע ב 1964 או יש לך אינטרס.
    "הדעות שלי מבוססות על מקורות מוכחים ": המקורות שלך או לא עדכניים או שאתה משקר ...ראה למעלה.
    מבינים שלא אכפת לך מה אחרים חושבים - אתה דימנטי, סנילי שעבר זמנו ואכפת לך רק מעצמך.

    לסיכום: כרגיל כל דבר שאתה כותב הוא שגוי, מבולבל, לא קשור לכלום ובטח שלא מעניין אך אחד.
    מה שבטוח שדני מטורונטו ====בדיחה מהלכת! ככה יזכרו אותך...

    סגור תגובה

  • 38. שאלה כללית 
    שימי מת״א, 17-07-2024

    יש מצב שדני מטורונטו הוא בעצם ממערכת iCar? כי הטראפיק שהוא יוצר פה זה מטורף, אנשים כבר יותר מיומיים עונים לתגובות שלו ומחכים לראות מה הוא יכתוב. דני אתה מחלטר פה?

    סגור תגובה

  • 39. לשימי 
    אין שם, 17-07-2024

    אי אפשר להמציא טמטום כמו של דני

    סגור תגובה

  • 40. זה חברה שמזוהה עם קבוצת כדורגל,לא נממן את מכבי חיפה,נקודה (לת)
    דוד, 17-07-2024

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה