דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שדרוג מתבקש: BYD מעדכנת את הטאנג

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכב הפנאי הגדול של BYD מתעדכן
  • טווח הנסיעה גדל, משך הטעינה התקצר
  • תג המחיר עומד על 325 אלף שקל

ארוך טווח: BYD מתחילה לשווק כאן את הטאנג, רכב הפנאי המיועד לשבעה נוסעים, לאחר מתיחת פנים שעבר ובמחיר של 325 אלף שקל, התייקרות של כ-10,000 שקל ממחירו האחרון. השינוי העיקרי הוא סוללה חדשה, בקיבולת גדולה יותר (108.8 לעומת 86.4 קוט"ש) המאפשרת הוספת 130 ק"מ לטווח הנסיעה (530 ק"מ) כעת.

שיפור משמעותי לא פחות הוא למערכת הטעינה. הטעינה האיטית (AC) היא כעת מסוג תלת פאזי ולכן משך המילוי יהיה קצר משמעותית מ-14 שעות במערכת החד פאזית של הדגם היוצא, אם כי היצרנית לא מפרסמת נתון עדכני. גם טעינת DC מהירה מהירה מבעבר (170 קילוואט לעומת 120) עם מילוי מ-30% ל-80% בכחצי שעה. כבעבר ניתן לעשות שימוש בסוללות לטובת אספקת חשמל עבור צרכנים חיצוניים (V2L).

מערכת ההנעה נותרה זהה, עם שני מנועים חשמליים (518 כ"ס) וזינוק ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות - איטי ב-0.3 שניות מהדגם היוצא. לדברי היצרנית המתלים נתמכים בולמי זעזועים אדפטיביים חדשים (מכונים DiSus-C) האמורים להביא לשיפור משמעותי באיכויות הנסיעה והיכולת הדינמית.

מה עוד חדש: השינוי העיצובי מתמקד בחרטום, ללא סבכה שאינה נדרשת ברכב חשמלי ועם תוספת 10 ס"מ לאורך הכללי (497 ס"מ), ללא שינוי בבסיס הגלגלים (282 ס"מ) ובגודל תא המטען (235 ליטר כשכל המושבים בשימוש, 940 ליטר לאחר קיפול השורה השלישית).

סביבת הנהג כוללת מסך מגע גדול יותר ("15.6 לעומת "12.8) עם צימוד לאפל ואנדרואיד, מנגנון היפוך המאפשר תצוגה אנכית או אופקית, גרפיקה עדכנית ללוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) וגם תצוגת נתונים עילית.

אבזור הנוחות עשיר מבעבר וכולל עיסוי למושבים ואפשרות לפתיחת הרכב מהסמארטפון. כבעבר יש ריפודי עור, כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם פתחי מיזוג לשורה השלישית, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש.

מערכות הבטיחות נותרו ללא שינוי, עם מפרט הכולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת כולל פתיחת דלת, אך נוספה כרית אוויר לברכי הנהג (7 בסך הכל לעומת 6 בעבר).

מה אנחנו חושבים: מתיחת הפנים של הטאנג מבטיחה לטפל במרבית נקודות התורפה של קודמו, עם מערכת טעינה מתקדמת, טווח נסיעה גדול יותר ואיכויות נסיעה משופרות. ולמרות ההתייקרות, בהתחשב בכך שבינתיים אין לו תחרות ישירה, הוא עשוי להפוך פופולארי מקודמו.

למאמר זה התפרסמו 20 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה