הארלי דייוידסון, גרסת כביש לאדוונצ'ר - היצרנית האמריקאית הציגה Pan America ST לשנת 2025, גרסת כביש לדגם האדוונצ'ר-טורינג, שישווק לצד CVO Pan America ו-Pan America הדו-שימושיים. בין השינויים: בחירה בצמיגי מישלן Scorcher Sport במידות 180/55 מאחור ו-120/70 מלפנים, במקום צמיגים עם אוריינטציית שטח בגרסאות האחרות. יש גם חישוקי אלומיניום חדשים, הקדמי מהשניים במידת כביש ("19). לפי הארלי, שינויים אלה אחראים לשיפור היציבות והתנהגות הכביש.

גם מערכת המתלים עברה שדרוג, עם מזלג Showa קדמי (47 מ"מ) ובולם אחורי מאותה תוצרת, המאפשרים כוונון עומס קפיץ אלקטרוני וכוונון ידני של שיכוך כיווץ והחזרה. מהלך המתלים כמתבקש מאופנוע כביש.
מערכת הבלימה כוללת כאן קליפרים מבית Brembo עם זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ, דיסק בודד מאחור (280 מ"מ). המנוע נשאר זהה לדגמי ה-Pan America האחרים – V-טווין מקורר נוזל בנפח 1,252 סמ"ק, עם 149 כ"ס ו-12.6 קג"מ.
ק.ט.מ הרפתקנית, השיקה 390 - יצרנית אופנוע השטח מרחיבה את ההיצע עם השקת דגמי 390 Adventure R ו-390 Adventure X ל-2025. שניהם מצוידים במנוע חד-צילינדרי מקורר נוזל בנפח 399 סמ"ק, עם 44 כ"ס, תיבת שישה הילוכים, מצמד מחליק ואפשרות לקוויקשיפטר.

ה-R הוא הקיצוני מהשניים עם חישוקי שפיצים ("21 מלפנים, "18 מאחור) וצמיגי שטח מבית Mitas, עם מתלי WP מתכווננים עם מהלך של 230 מ"מ. העיצוב החדש הוא בהשראת דגמי הראלי, עם מגני מנוע כסטנדרט ומצב שטח ייעודי שמנתק ABS בגלגל האחורי.
ה-X מיועד יותר לכביש, מגיע עם חישוקים יצוקים ("17-"19) ומושב נמוך יותר (82 ס"מ). למתלי ה-WP מהלך קצר יותר (205 מ"מ) בהתאם לייעוד. לשני הדגמים מסך TFT בגודל "5, חיבור USB-C ושיפורי ארגונומיה לעומת הדגם היוצא, כך על פי ק.ט.מ.
טריומף טריפל משתדרג, ו-RR לא עוד - האופנוע הגדול של טריומף התעדכן ומנסה לחזק את מיקומו בקטגוריית הנייקד, או סופר-נייקד במקרה זה. מנוע הטריפל בנפח 1,160 סמ"ק מייצר 180 כ"ס ו-13 קג"מ. מערכת הפליטה עברה בגרסה החדשה שינוי, וניתן מעתה לשדרג אותה עם תוצרת אקרפוביץ' כאביזר רשמי.

אך החידוש המרכזי הוא מערכת מתלים אדפטיבית אלקטרונית מבית אוהלינס, המתאימה עצמה בזמן אמת לתנאי הכביש ואמורה לדברי היצרן לשפר את הביצועים והנוחות. המערכת ניתנת לכיוון דרך מסך TFT בגודל "5, כולל התאמה לעומס לפי משקל הרוכב, ומצוידים בה רק מעט דגמים בתעשייה.
שינויים נוספים כוללים כידון רחב יותר, עיצוב שונה לחישוקים ומשכך היגוי. מערכת הבלימה מגיעה מבית ברמבו עם דיסקים בקוטר 320 מ"מ ופירלי אחראית על הגומי עם דיאבלו סופר-קורסה. משקל עם דלק (מיכל של 15.5 ליטר) עומד על 199 ק"ג ומרווח הטיפולים הוא 16 אלף ק"מ.
במקביל סיימה טריומף את שיווקו של ה-Speed Triple 1200 RR שהושק ב-2022 אך לא זכה להצלךחה לה קיוו.
אליפות העולם לאלונה בר נתן - רוכבת השטח, נהגת ונווטת המירוץ אלונה בן נתן (35), תזנק ב-21.3 לסבב הפורטוגלי של אליפות העולם במירוצי באחה לאופנועים - FIM BAJA WORLD CUP. עבור הרוכבת הישראלית מדובר בסגירת מעגל, שכן הפעם האחרונה בה השתתפה בסבב הייתה בבוקר ה-7.10.23 ובעקבות האירועים הקשים חזרה לארץ.

האליפות כוללת שמונה סבבים ובין המדינות בהן הם נערכים אפשר למצוא את קטאר, ירדן, ערב הסעודית ודובאי הערביות, לצד פורטוגל, הונגריה וספרד (שני סבבים). בר נתן רוכבת בדרך כלל על אופנועי גאס גאס 250-450 בהתאם לאופי המרוץ. הסבבים באליפות נמשכים יומיים-שלושה לאורך מאות ק"מ, ומביאים לידי ביטוי מיומנויות רכיבה, ניווט, סיבולת ויכולת טכנית במגוון תוואי שטח לרבות שבילי חצץ, דיונות חול, שבילי יער ואפיקי נחל.
בר נתן מקפידה להבליט את היותה ישראלית ופועלת לתת במה ראויה גם למדינה וגם להעצמה נשית. שיהיה לה בהצלחה.