דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה היילקס - סוס העבודה הקשוח התעדכן קלות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טויוטה מרעננת (שוב) את הטנדר היילקס
  • מוסיפה גם סיוע חשמלי קל למנוע הדיזל הגדול
  • העדכון יגיע לישראל בשני שלבים

סיבוב שלישי: הדור הנוכחי של טויוטה היילקס, השמיני במספר, הוצג כבר ב-2015 - לפני כמעט עשור. בדרך כלל, די והותר בכדי להציג דור חדש ומעודכן. זה לא קורה בינתיים. במקום זאת מסתפקת טויוטה במתיחת פנים שלישית במספר לרב המכר שלה, אחרי שעדכונים קודמים בוצעו לו ב-2017 וב-2020. מהיבואנית המקומית נמסר כי מתיחת הפנים של ההיילקס תגיע לישראל ברבעון השלישי של השנה הנוכחית, אך ההנעה ההיברידית-מתונה תצטרף להיצע המקומי רק במחצית השניה של 2025.

נזכיר כי החשיפה של ההיילקס העדכני בוצעה באוסטרליה - שם הוא כיהן כדגם הנמכר ביותר במשך שבע שנים, אך איבד את הבכורה בשנה החולפת לטובת פורד ריינג'ר.

מבחינה חיצונית השינוי אינו דרמטי, וכולל בעיקר מראה שונה לסבכה הקדמית ולפגושים, כאשר בחלק מהגרסאות ההופעה תהיה ספורטיבית יותר עם סבכה שחורה בגימור "חלת-דבש" וחצאיות צד שחורות, בעוד גרסאות אחרות יעוטרו בגימורי כרום מקובלים יותר.

בנוסף, כל הגרסאות יצוידו מעתה בחיישני חניה היקפיים לטובת תמרון קל יותר באיזורים עירוניים צפופים ובבולמי גז לדלת הארגז, במטרה להקל על הפתיחה והסגירה.

כמעט היברידי: מלבד השינוי החיצוני, השוק האוסטרלי יקבל את ההיילקס גם עם אופציה להנעה היברידית-מתונה במתח של 48 וולט, שתשודך למנוע הדיזל המוכר בנפח 2.8 ליטרים - עדכון דומה לזה שבוצע בדגמים האירופאיים של ההיילקס, אך טרם הגיע לישראל.

המערכת אמורה לספק מענה דומה לזה של מערכות דימום מנוע בעמידה, וכן לשפר את צריכת הדלק ואת רמת הרעשים והרעידות. לדברי היצרנית, השיפור בצריכת הדלק ינוע בין 6% ל-10%.

בכדי לא להטעות את לקוחות טויוטה, היצרנית לא תדביק על ההיילקס את תגי ה"הייבריד" המוכרים מדגמים היברידיים של החברה. התוספת למחיר בגין המערכת ההיברידית-מתונה תעמוד על 600 עד 1,600 דולר אוסטרלי (400-1,000 דולר ארה"ב).

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה