אופל חשפה גרסת ביצועים לרכב הפנאי הקטן מוקה, תחת תת המותג GSE שהופך לחטיבת ביצועים חשמלית. היא מבוססת על הגרסה החשמלית של המוקה בדור השני, המשווק מאז 2020 ועבר מתיחת פנים בסוף 2024. מחברת לובינסקי, יבואנית אופל, נמסר כי יש כוונה לשווק את ה-GSE בישראל, אך זה "עדיין בתהליך של בדיקה מול היצרנית".

בדומה לפיז'ו 208GTi, המוקה GSE מציע הנעה חשמלית עם 280 כ"ס ו-35.1 קג"מ שעוברים לגלגלים הקדמיים. זה מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש, לטובת שמירה על טווח נסיעה סביר. אופל לא מפרסמת נתון טווח רשמי, אך בגרסה הרגילה הוא עומד על עד 402 ק"מ ויש לשער שכאן הוא צנוע יותר.

ל-GSE אותם מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 54 קוט"ש. כדי לשמור על טווח מיטבי, הנהג יוכל לבחור במצב "אקו", עם הפחתת כוח מנוע, מהירות מרבית נמוכה יותר (180 קמ"ש) ותגובות איטיות יותר של המצערת לטובת חסכון באנרגיה.
מלבד עיצוב אגרסיבי, צמיגי מישלן פיילוט ספורט EV במידה 225/40 וחישוקי "20, ה-GSE יצויד גם בדיפרנציאל טורסן קדמי מוגבל החלקה, כיול שונה למתלים עם בולמים משודרגים ושיפורים להיגוי ולבלמים.

בתא הנוסעים יש מושבי ספורט מרופדי אלקנטרה, תפרים צהובים ופס לבן שעולה מתחתית המושב עד למרכז משענת הגב. כיתוב "GSE" על המושבים וגלגל הגה שטוח בחלקו התחתון, כמו גם שימוש בצבעי לבן-צהוב בחלקים שונים. המוקה GSE יוצע גם עם קליפרים צהובים לבלמים.

מבחינת אבזור אין הבדלים מהותיים, שכן הוא כולל את אותו לוח מחוונים דיגיטלי ("10) ושליטה במרבית מערכות הנוחות באמצעות מסך מגע. אופל לא פרסמה בשלב זה את מחיר הגרסה החדשה או את מועד תחילת השיווק.
הכתבה בשיתוף The Wheel Network