דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם הרבה יותר חשמל: MG HS היברידי חדש מתקרב להשקה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • דור שני  ל-MG HS ההיברידי יחשף בקרוב
  • יוצג בפסטיבל המהירות של גודווד
  • עם טווח של יותר מ-110 ק"מ על חשמל בלבד

מסין לאנגליה: MG תחשוף בשבוע הבא את הדור השני לרכב הפנאי HS, שיציע גם הפעם הנעה היברידית-נטענת ויתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון, פולקסווגן טיגואן ו-BYD סיל U. חשיפה רשמית מתוכננת ל-11.7, ותיערך במפתיע בפסטיבל המהירות של גודווד, אנגליה - אירוע בו נחשפים בדרך כלל דגמי ספורט קיצוניים.

ומה לגבי שיווק בישראל? מהיבואנית המקומית נמסר כי בשלב זה לא ידוע מתי יגיע אלינו MG HS החדש.

מהסרטון הראשוני שפורסם ניתן לזהות קווי עיצוב חדים מבעבר, יחידות תאורה צרות מלפנים לצד כונסי אוויר גדולים, ופס תאורה צר לרוחב דלת תא המטען. על פי הערכות, ה-HS החדש יתבסס על פלטפורמת Roewe RX5 שמשווק בסין על ידי יצרנית האם סאיק, בשינויי עיצוב לא גדולים במיוחד.

צפייה בתוכן עם הרבה יותר חשמל: MG HS היברידי חדש מתקרב להשקה

מה עוד צריך לדעת: ב-MG לא מפרסמים נתונים אודות יחידות ההנעה, אך בכל מקרה גרסה היברידית-נטענת צפויה להיות חלק משמעותי מההיצע - כאשר זו תציע על פי הדיווחים טווח חשמלי של למעלה מ-110 ק"מ, לעומת כ-50 ק"מ בלבד בדור היוצא. בכך צפויה MG להשיג את הטווח החשמלי הטוב בקטגוריה.

גם המימדים צפויים להיות גדולים יותר, עם תוספת משוערת של יותר מ-10 ס"מ לאורך הכללי - מה שאמור לשפר את מרחב המחיה לנוסעים ברכב.

בהמשך השנה צפויה MG לחשוף גם דור חדש לרכב הפנאי החשמלי מארוול R, וכן מתיחת פנים מעט מוקדמת ל-4 הקומפקטית, עם שינויים שיתמקדו בעיקר בעיצוב הפנים, תחום שעליו ספגה MG ביקורת בתקשורת.

מה אנחנו חושבים: MG היא מהיצרניות הסיניות הבולטות באירופה, עם ותק של לא מעט שנים בשוק המקומי והיצע רחב של דגמים, חשמליים אבל לא רק. ולאחר שחשפה את הסופר-מיני MG3, עם מפרט מרשים מול המתחרות טויוטה יאריס ורנו קליאו, מגיע תורה של ה-HS החדשה - שצפויה להציג נתונים מרשימים לא פחות אל מול המתחרות הרלוונטיות.

חשוב לא פחות: גם בימים שבהם עולים סימני שאלה בנוגע לעתידה של מהפכת החשמל, או לפחות בנוגע לקצב שבו היא תתרחש, מוכיחים ב-MG כי הם ערוכים לכל מצב עם היצע של דגמים היברידיים דומיננטיים לצד דגמי החשמל.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה