דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נראה מצוין, אבל לסין בלבד: הכירו את פולקסווגן ID.UNIX

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פולקסווגן ID.UNIX יהיה אח תאום לקופרה טווסקאן
  • ייוצר בסין בשיתוף עם JAC המקומית
  • ראשון מחמישה דגמים שתציג פולקסווגן בסין

לראותם בלבד: פולקסווגן ID.UNIX שנחשף בסוף השבוע בסין הוא אחד הדגמים החשמליים הנאים ביותר שיצאו תחת ידיה, אולי בגלל הקשר הישיר (מדי?) לקופרה טווסקאן. אבל לפני שאתם ממהרים להתלהב, קחו בחשבון כי מדובר בדגם שמיועד לשוק הסיני בלבד - ראשון מתוך חמישה דגמים שתציג פולקסווגן בסדרת הדגמים החדשה ID.UX, המיועדת לסין בשיתוף JAC המקומית.

ה-ID.UNIX יחלוק עם הטווסקאן את פס היצור באנחוי הסמוכה לשנגחאי. הוא יציע מימדים כמעט זהים עם אורך של 466 ס"מ (2+), רוחב של 186 ס"מ, גובה של 161 ס"מ (1.3+) ועם בסיס גלגלים זהה של 276.6 ס"מ. הוא יוצע עם שתי מערכות הנעה, האחת עם מנוע בודד מאחור בהספק של 228 כ"ס (58 כ"ס פחות מהטווסקאן) או עם מנוע נוסף מלפנים והנעה כפולה עם הספק משולב של 335 כ"ס (5 כ"ס פחות).

צפייה בתוכן נראה מצוין, אבל לסין בלבד: הכירו את פולקסווגן ID.UNIX

מה עוד צריך לדעת: שלא במפתיע, ה- ID.UNIX יצויד בסוללה דומה לזו של הטווסקאן, עם קיבולת של 82 קוט"ש (77 נטו). טווח הנסיעה בתקן הסיני האופטימי נע בין 565 ל-621 ק"מ, בהתאם ליחידת הנעה.

העיצוב נבדל מזה של האח לבית קופרה עם יחידות תאורה שונות במעט הכוללות תאורת מטריקס-לד ופס תאורה רוחבי מלפנים ומאחור, לצד לוגו המותג בצבע זהב. ידיות דלתות נסתרות מסייעות לשיפור מקדם הגרר, בעוד קורות קדמיות מושחרות מעניקות מראה של "גג צף".

מה אנחנו חושבים: יצרני הרכב רואים בשוק הסיני את אחד היעדים החשובים ביותר עבורם, אם לא החשוב מכל. לכן לא מפתיע לפגוש בדגמים יעודיים שפותחו עבור השוק הסיני גם אצל יצרניות מערביות. אבל אנחנו לא יכולים שלא לשים לב לאירוניה שנוצרה כאשר פולקסווגן בכינוי ID.UNIX, שלדברי היצרנית מסמל את היותו של הדגם "ייחודי, מבית פולקסווגן" (from VW, and unique). כל כך יחודי, שאת ההבדלים בינו לבין קופרה טווסקאן צריך לחפש בזכוכית מגדלת.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה