דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שם חדש, מתכון מוכר: פולקסווגן טיירון יחליף טיגואן אולספייס

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטיירון יהיה מחליף הטיגואן אולספייס
  • עם מקום לשבעה ומנועי בנזין, דיזל והיברידי-נטען
  • ינחת כאן במחצית השניה של 2025

בעזרת השם: פולקסווגן פרסה קדימון לטיירון, מחליף הטיגואן אולספייס שיוצג רשמית בעוד שבועות ספורים. בדומה לקודמו, גם הוא יוצע עם שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים, וצפוי לנחות כאן במחצית השניה של 2025.

המראה צפוי להיות דומה לטיגואן, כולל יחידות תאורה לכל רוחב החזית והאחוריים, וכך גם במקרה של סביבת הנהג, עם לוח מחוונים דיגטלי ומסך מגע גדול האחראי על תפעול המערכות השונות במקום מתגים פיזיים.

מה אנחנו יודעים: הטיירון יתבסס על פלטפורמת MQB המשותפת לסקודה קודיאק העדכני. מערכות ההנעה יהיו המוכרות של הקונצרן הגרמני: בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) והנעה קדמית, או 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (204 או 265 כ"ס) עם הנעה כפולה.

הוא יוצע גם עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 בשתי רמות הספק: 150 כ"ס עם הנעה קדמית או 193 כ"ס עם הנעה כפולה. תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד תשולב בכולם.

תוצע גם גרסה היברידית-נטענת עם מנוע הבנזין הקטן ומנוע חשמלי צנוע, בשתי רמות הספק  (204 או 272 כ"ס), ועם תיבת 6 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. סוללה בקיבולת 19.7 קוט"ש מאפשרת יותר מ-100 ק"מ תיאורטיים נקיים מזיהום, ויכולת טעינה מהירה (50 קילוואט). גרסה זו תוצע ככל הנראה ללא שורת מושבים שלישית, בגלל מיקום הסוללה.

מה אנחנו חושבים: דגמי הליבה העדכניים של פולקסווגן נופלים קורבן להשקעת משאבים אדירים בפיתוח דגמים חשמליים, ולכן הם מתעדכנים באופן מינורי. הטיגואן החדש הוא דוגמה טובה לכך, וגם להתייקרות הניכרת.

נדמה לכן שבשינוי השם, היצרנית הגרמנית תנסה למתג מחדש את רכב הפנאי לשבעה מושבים ולמצב אותו גבוה מבעבר, באופן שימלא טוב יותר את הפער הקיים בינו לטוארג, ספינת הדגל של פולקסווגן. עד כמה בפועל הוא יהווה שדרוג לטיגואן אולספייס המשובח שמוחלף כעת? עדיין לא ברור.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה