דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לא רק חשמל: פיאט הציגה 500 עם בנזין

Getting your Trinity Audio player ready...

פיאט 500 החדשה, ששווקה עד כה רק עם מנוע חשמלי, תוצע מעתה גם עם מנוע בנזין. הסיבה לכך היא שהגרסה החשמלית לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של ה-500 בנזין הקודמת, שהייתה רבת מכר מאז הוצגה לראשונה ב-2007.

באירופה תג המחיר של גרסת הבנזין החדשה יעמוד על 17 אלף יורו, 12 אלף יורו פחות ממחיר הגרסה החשמלית, שתיוצר לצידה במפעל מירפיורי המיתולוגי. מיבואנית המותג נמסר כי השיווק המקומי יפתח במחצית הראשונה של 2026.

צפייה בתוכן לא רק חשמל: פיאט הציגה 500 עם בנזין

במפתיע, מנוע הבנזין לא מגיע מתוך סדרת המנועים החדשה והמתקדמת של קונצרן סטלנטיס, אלא דווקא מה-500 הקודמת (מנוע המכונה FireFly), עם 3 צילינדרים בנפח ליטר אחד ו-70 כ"ס בלבד, בסיוע מערכת היברידית מתונה (12V). בחירה מפתיעה נוספת היא חיבור של המנוע לתיבת שישה הילוכים ידנית, שתהיה היחידה בהיצע. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק טרם פורסמו.

ה-500 בנזין החדשה תוצע באותן שלוש תצורות מרכב של הגרסה החשמלית: שתי דלתות רגילה, 3+1 (שתי דלתות בצד הנוסע) וקבריולה. גם העיצוב נותר כמעט ללא שינוי, למעט פתח אוורור בחרטום מתחת לסמל לטובת קירור מנוע הבנזין. אם תתאמצו, מאחור תוכלו לזהות מפלט חבוי מתחת לפגוש.

בסביבת הנהג השינוי המשמעותי הוא בורר ההילוכים הממוקם גבוה בקונסולה המרכזית. השאר נותר זהה לגרסה החשמלית לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("7) ומסך מגע ("10.25). מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית ושמירת נתיב.

הכתבה בשיתוף The Wheel Network

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 14 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה