דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פנאי חשמלי גדול, חדש, ומרובה מושבים לקאדילק

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קדילאק הציגה קרוסאובר חשמלי חדש
  • כולל עם שלוש שורות מושבים ומקום לשבעה 
  • שיווק בארה"ב יחל במהלך 2025

קאדילק ממשיכה במסע החישמול שלה וחושפת שתי תמונות ומידע בסיסי על קרוסאובר חשמלי חדש בשם 'ויזטיק' (Vistiq) הממשיך את מסורת השמות לדגמים חשמליים של היצרנית עם הסיומת 'iq'. הדגם החדש ממוקם בין 'ליריק' החשמלית לאסקלייד האייקוני שיוצע החל ב-2024 גם בגרסה חשמלית שנקראת, איך לא, 'אסקלייד IQ'. שיווק בארה"ב מתוכנן עמוק לשנת 2025, ועדיין מוקדם לדעת אם יגיע אלינו.

חישוקי "22 אולי מעמעמים את הגדול, אבל המיקום ההיררכי הזה יחד עם ההודעה כי הדגם החדש יוצע בסידור הושבה של שלוש שורות, לא מותירים מקום לספק ומשמעותם - קרוסאובר חשמלי גדול בממדי קאדילק XT6. העיצוב שואב השראה מ'ליריק' ו'סלסטיק' – ספינת הדגל החשמלית-ראוותנית – במיוחד באיזור הקורה האחורית, תוך שהוא מציג קו הרבה יותר קונבנציונלי מהם. אולי מתוך מחשבה על קהל יעד יותר מיושב של הדגם והמותג.

הבסיס הוא פלטפורמת 'אולטיום' של GM המשרתת כמעט את כל הדגמים החשמליים של הענק האמריקאי, כשהסימול '600 E4' שמתנוסס על ירכתי הרכב זהה לזה של ליריק, ומרמז על שימוש בצמד מנועים חשמליים, הנעה כפולה, והספק משולב של 500 כ"ס לפחות. אין מידע לגבי הסוללות או הטווח, ואנחנו נזכיר כי ליריק מוצע גם בגרסאות מנוע נוספות בהספק מוחלש וגם בהנעה אחורית בלבד.

מה אנחנו חושבים: קאדילק פוסעת בכיוון החשמלי באופן מדוד ויש שיאמרו איטי, אבל נראה כי הקצב גובר. זהו רכב חשמלי שלישי שקאדילק מציגה השנה כש-2025 מסומנת כשנת יעד לשיטפון הדגמים החשמליים שכעת כבר כולל חמישה.

קאדילק אולי הגיעה מאוחר למסיבה החשמלית, אבל היא מתחילה להדביק את הקצב, כנראה שפחות בגלל השוק הביתי ויותר בגלל העוגה הגדולה בוויטרינה שבסין – השוק השני בגודלו עבור קאדילק.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה