דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אקספנג מתרחבת עם סדרת דגמים חדשה, וזה הראשון שבהם

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אקספנג מציגה את מונה M03
  • סדאן חשמלית עם טווח של מעל 500 ק"מ
  • בעתיד יופיעו דגמים נוספים בסדרה

חשמל להמונים: במרץ האחרון חשפה אקספנג הסינית את 'מונה', להערכת רבים תת-מותג עממי חדש ונוסף מתחת למטריית היצרנית הגדולה. ,כעת מתברר שזה אינו מותג עצמאי, אלא סדרה של דגמי אקספנג תחת כינוי ייחודי.

השם מונה הוא ראשי התיבות של הביטוי 'Made Of New AI', ושם הדגם M03. בינתיים חושפת היצרנית רק את מראה הרכב עם שני פרטי מידע בסיסיים: הוא יישא סוללות 'בלייד' של BYD והטווח צפוי לחצות את ה-500 ק"מ (על-פי תקן המדידה הסיני הפחות מחמיר).

את מותג מונה החדש הקימה אקספנג יחד עם מחלקת פיתוח הרכב החשמלי של DIDI, חברה סינית המתמחה בשרותי תחבורה, כשהשתיים יעמיקו את שיתוף הפעולה בתחומי שיווק, פיננסים וביטוח, שרותי טעינה ומוניות אוטונומיות.

כש-M03 יגיע לשוק, ברבעון השלישי של השנה, המחיר צפוי לעמוד על 200 אלף יואן (101 אלף שקל שקלים לפני מס). זהו מחיר דומה למחירי אקספנג P7 הנמכר בישראל בהחל מ-210 אלף שקלים, וגבוה מההערכות הראשונות שנקבו בגזרת 100-150 אלף יואן (51-76 אלף שקלים לפני מס).

מה אנחנו חושבים: תג המחיר שהוצמד למונה הראשונה מפתיע. בעבר העריכו כי המותג ימוצב מתחת לאקספנג, כעת מתברר שלא כך הדבר. מלבד זאת, נדמה כי סדרת הדגמים הזו צפויה להתמקד בשירותי תחבורה שיתופית ואם כך הדבר, מעניין יהיה לגלות איזו חבילת שירות כולל המחיר הגבוה מהמתוכנן.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה