דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שני מותגי צ'רי חדשים בדרך - JAECOO ו-OMODA

Getting your Trinity Audio player ready...

שני מותגי רכב חדשים צפויים לעשות עלייה השנה לישראל. שניהם סיניים, שניהם יגיעו עם מגוון סוגי הנעה לרבות בנזין וחשמל, שניהם מבית מותג האם צ'רי המיוצג בישראל על ידי היבואנית פריסבי (לשעבר קרסו).

 ג

לדברי היבואנית, המותג הראשון שיושק כאן ובאירופה יהיה JAECOO - בעוד OMODA יושק מאוחר יותר - עם רכב פנאי בגודל בינוני - אורך של 450 ס"מ, רוחב של 186 וגובה של 168 ס"מ עם בסיס גלגלים של 267 ס"מ - העונה לשם J7. בהמשך יושק רכב פנאי גדול יותר עם שישה מקומות ישיבה בשם J8.

 ג

JAECOO הקימה ברשת אתר גלובלי בו היא כוללת בינתיים 19 מדינות בהן ה-J7 ישווק, מבלי להזכיר דגמים נוספים. שם הוא נושא בחזית מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.6 ליטר, תמיכת מנועי חשמל נטענים, 197 כ"ס, תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה כפולה עם שבעה מצבי נהיגה לבחירה כולל מספר מצבי שטח ייעודיים.

הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 8 שניות. לדברי היבואנית, הוא יוכל להציע טווח של עד 1,200 ק"מ עם יותר מ-80 ק"מ של נסיעה חשמלית בלבד כשהסוללות טעונות במלואן.

המפרט המדויק לארץ עדיין לא נקבע, אך רשימת האבזור עמה הוא משווק בסין מרשימה וכוללת בין היתר מסך מגע בגודל "14.8, לוח מחוונים בגודל "10.25, תצוגת נתונים עילית, קישוריות (וטעינה) אלחוטית לאוטו אנדרואיד ואפל קארפליי, גג שמש ענק ועוד.

יכולת הגרירה עומדת על 1.3 טון, תא המטען מכיל כ-400 ליטר ולטענת JAECOO, מרווח הגחון הוא 200 מ"מ. יש גם חישוקי "19, 10 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות מתקדמות וסיוע לנהג.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה