דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפטרול הבא: ניסאן תציג דור חדש לרכב השטח האייקוני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ניסאן תחשוף בקרוב פטרול חדש
  • על בסיס אינפינטי QX80
  • לא צפוי להגיע לישראל

חדש בשטח: ניסאן תחשוף בעוד שבועות ספורים פטרול חדש (מכונה Y63), דור שביעי בשושלת רכב השטח המפורסם של היצרנית היפנית, כתשובה ישירה לטויוטה לנד קרוזר 300. הוא גם עשוי לשמש בסיס לפאג'רו חדש שמיצובישי תציג בעתיד. בדומה לפטרול היוצא, גם הוא ישווק רק באוסטרליה, אפריקה ומדינות המזרח התיכון אך לא בישראל.

על בסיס אינפינטי: מלבד תמונה של הדגם החדש מכוסה ושל הסבכה הקדמית, ניסאן לא פרסמה כל מידע. בכלי תקשורת אוסטרליים מדווח כי הוא יתבסס על אינפינטי QX80. עם אותה שלדת סולם חדשה (קשיחה ב-57%) ומתלים נפרדים מלפנים ומאחור (עצמות עצה כפולות), אם כי לא ברור האם יציע קפיצי אוויר המאפשרים מרווח גחון משתנה בדומה לאינפינטי.

המנוע יהיה V6 כפול-מגדשים בנפח 3.5 ליטר עם כ-450 כ"ס, במקום V8 אטמוספרי ותיק. הוא מחובר לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (7 בעבר). בשונה מאחיו היוקרתי, מערכת ההנעה תהיה כפולה עם הילוך כוח.

מעבר להגה בתגבור חשמלי אמור לאפשר שילוב מערכת בטיחות מתקדמות מבעבר, לרבות שמירה על נתיב, בנוסף לבלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

ניסאן פטרול

מה אנחנו חושבים: במדינות בהן הוא משווק, הדור החדש יאפשר לניסאן להתמודד טוב יותר מול היריב הנצחי לבית טויוטה. בעיקר בכביש, קצת פחות בשטח, שכן נדמה כי ניסאן פחות מכוונת לשם. אלינו בכל מקרה הוא לא צפוי להגיע וחבל.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה