דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ותודה לטויוטה GR: לקסוס חשפה LBX קיצוני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לקסוס חשפה גרסת ביצועים ל-LBX
  • עם מערכת ההנעה מהיאריס GR
  • שיווק מקומי "נמצא בבדיקה"

הבייבי של בעל הבית: לקסוס חשפה את ה-LBX מוריסו RR, גרסת קצה לרכב הפנאי הקטן שלה, הנושאת את הכינוי של נשיא טויוטה, אקיו טויודה כשהוא נוהג על מסלולי מירוצים. מערכת ההנעה מגיעה מהיאריס GR - מנוע בנזין מוגדש, עם 3 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר המפיק 304 כ"ס ומחובר לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטומטית.

ההנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה (טורסן) מאחור והזינוק ל-100 קמ"ש אורך 5.2 שניות, איטי ב-0.3 שניות  מפולקסווגן T-רוק R.

מה עוד צריך לדעת: המרכב וזרועות המיתלים (מקפרסון מלפנים, עצמות עצה כפולות מאחור) חוזקו, עם קפיצים ובולמי זעזועים קשיחים יותר המאפשרים הנמכת מרכב קלה (1- ס"מ). בתי גלגלים מורחבים (1.5+ ס"מ) מפנים מקום לצמיגי קונטיננטל ספורט קונטקט 7 רחבים (235/45) המולבשים על חישוקי "19 ייחודים, ומערכת הבלימה משלבת דיסקים מחורצים מלפנים (356 מ"מ וקאליפר 4 בוכנות).

העיצוב החיצוני אגרסיבי יותר מה-LBX המוכר, לרבות פתחי אוורור גדולים בפגוש הקדמי וצמד מפלטים מאחור. סביבת הנהג נבדלת במושבים המציעים תמיכה משופרת, תצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטלי, דיפוני אלקנטרה עם תפרים אדומים ודוושות מתכת.

מה אנחנו חושבים: באולם התצוגה של לקסוס כיום תמצאו בעיקר היצע דגמים תכליתיים, ודאי שלא מסעירים באופן שמעורר את בלוטות החשק, וזאת בשונה ממתחרותיה הגרמניות – אודי, ב.מ.וו ומרצדס. אחת הסיבות לכך היא שבשונה מהן, חטיבת הביצועים של לקסוס - זאת שהיתה אחראית לדגמים מסעירים כמו ה-IS F וה-GS F, שלא לדבר על ה-LFA האקזוטית שאפשרה ליפנים להתמודד אפילו מול פרארי, למבורגיני ומקלארן, נמצאת כבר שנים בתרדמת והאות F הפכה לרמת גימור בעיקר.

גרסת הביצועים ל-LBX עשויה למלא את החלל הזה בדיוק, עם הבטחה לביצועים ויכולת דינמית יוצאת דופן, הודות לבסיס אותו מעניקה לה היאריס GR, ולפחות בינתיים ללא כל תשובה ישירה מהמתחרים הגרמניים. אנחנו מקווים שיבואנית המותג תהיה חיובית בדיון על האפשרות לשווק אותה כאן.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה