בקצרה:
- שברולט עדכנה את סביבת הנהג של הקורבט
- מערכות ההנעה והשלדה נותרו ללא שינוי
- צפויה לנחות כאן לקראת סוף 2026

שמונה וחצי: שברולט חשפה מתיחת פנים קלה לקורבט C8, שצפויה לנחות כאן לקראת סוף השנה הבאה. באמריקה היא תוצע בגרסאות סטינגריי בסיסית המשווקת גם כאן, E-Ray היברידית ובדגמי הקצה Z06 ו-ZR1 שטרם עשו עליה. בכל המקרים, ללא כל שינוי במערכות המכאניות.


הרבה מסכים, מעט מתגים: שברולט לא שינתה דבר במראה - הנהדר במקור - של הקורבט החדשה, והתמקדה בשינוי סביבת הנהג יוצאת הדופן, שזכתה ללא מעט ביקורת על היותה לא נוחה לתפעול עם שורת מתגים ארוכה מאוד ורחוקה מהנהג. כעת היא כוללת גם מסכים גדולים מבעבר. לוח מחוונים בגודל "14 במקום "12, מסך מגע מרכזי בגודל "12.7 לעומת "8), ואליהם נוסף מסך מגע ("6.6) משמאל להגה להפעלת מערכות שונות.
שברולט שדרגה גם את מערכת הטלמטריה למידע על נהיגה במסלולי מירוצים, והיא מכילה כעת מידע נרחב יותר. בנוסף תציע היצרנית מגוון גדול יותר של אפשרויות צביעת דיפון-ריפוד בתא הנוסעים, לרבות שילוב של אדום לסביבת הנהג ושחור לנוסע.

מה אנחנו חושבים: הדור השמיני בשושלת קורבט הביא מהפך של ממש למכונית הספורט האמריקאית, בעיקר הודות למעבר מתצורת מנוע קדמי למרכזי, כמקובל במכוניות-על אקזוטיות של פרארי, למבורגיני ומקלארן. מלבד השיפור הניכר בביצועים והיכולת הדינמית, זה גם מאפשר לה להציע כיום מבחר גרסאות גדול מאי פעם למגוון גדול יותר של לקוחות, גישה דומה לזו של פורשה 911. עכשיו היא צריכה רק להצליח באירופה כמו המתחרה הגרמנית, אבל נדמה שסיכוייה גדולים בעיקר במולדת עם קהל מעריצים עצום ומחיר רכישה אטרקטיבי.