דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

במראה קלאסי על בסיס מודרני: ג'יפ חשפה צ'ירוקי חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הצ'ירוקי החדש חוזר למקורות, לפחות מבחינת מראה
  • עם גרסאות בנזין, היברידי-נטען וחשמל מלא
  • שיווק מקומי צפוי לעוד כשנה

בחזרה למקורות: ג'יפ חשפה תמונה ראשונה של צ'ירוקי חדש, דור חמישי בשושלת מאז  הוצג לפני כארבעה עשורים (כונה XJ), כאחד מרכבי הפנאי-שטח הקומפקטיים הראשונים בתעשייה. בישראל צפוי הצ'ירוקי לנחות באמצע 2026.

התמונות שג'יפ פרסמה חושפות מראה שזנח את המאפיינים המגושמים והשנויים במחלוקת של הצ'ירוקי היוצא (KL), וחוזר לקווי מרכב רבועים בדומה לקומפאס החדש, עם איפור קרבי מודגש בדמות פסי הגנה פגוש קדמי אגרסיבי ופסי הגנה שחורים סביב למרכב. במפתיע, סבכת הכליות המפורסמת והמאפיינת, קטנה יחסית.

צפייה בתוכן במראה קלאסי על בסיס מודרני: ג'יפ חשפה צ'ירוקי חדש

מה עוד צריך לדעת: מראה חלל הפנים עדיין לא נחשף, אבל תמונות לא רשמיות שפורסמו מלמדות כי הוא זוכה לסביבת הנהג העדכנית של ג'יפ, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע גדול, פתחי מיזוג בחלק העליון ומתגי שליטה על בקרת האקלים בחלק התחתון.

כבסיס תשמש פלטפורמת STLA-לארג' של סטלנטיס. ג'יפ טרם פרסמה נתונים טכניים, אבל בהתאם לאסטרטגיה של הקונצרן, הוא צפוי להציע בחירה בין מנועי בנזין, היברידי-נטען או חשמלי מלא.

מה אנחנו חושבים: הצ'ירוקי הראשון זכה להצלחה אדירה בצפון אמריקה, תוך שהוא משלב עיצוב קשוח של רכב שטח, עם איכויות נסיעה גבוהות הודות למרכב אחוד, מתקדם וייחודי באותה תקופה. הדורות הבאים שבאו אחריו התקשו לשחזר את ההצלחה, בעיקר זה היוצא שהתבסס על אלפא ג'ולייטה. עד כדי כך שג'יפ הפסיקה את ייצורו כבר לפני שנתיים.

עד כמה יצליח הדור החדש בשושלת עוד מוקדם לדעת. הוא אמנם חוזר למקורות העיצוביים ונושא שם נחשק עם מגוון מערכות הנעה, אבל הוא גם נכנס לקטגוריה רוויה במתחרים מצוינים מכל קצוות תבל. תג המחיר יהיה כאן קריטי.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 18 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה