דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בדרך לאירופה: מיניוואן חדש ל-BYD

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-Xia יהיה מיניוואן ראשון של BYD
  • עם מקום ל-7 והנעה היברידית-נטענת
  • שיווק מקומי לא מתוכנן בעתיד הקרוב

לשבעה נוסעים: BYD חשפה בתערוכת צ'אנגדו את ה-Xia, מיניוואן ראשון של היצרנית הסינית שיתמודד בקטגוריה הזוכה לפופולאריות רבה ברפובליקה העממית מול מתחרים כמו זיקר 009, וויה דרים, מקסוס מיפה ואקספנג X9. היצרנית מתכננת לשווק אותו גם באירופה, אבל עוד לא ברור מתי אם בכלל ינחת גם באולמות התצוגה המקומיים של המותג.

בהשוואה לטאנג, רכב הפנאי הגדול של היצרנית, ה-Xia ארוך ב-17.5 ס"מ (514.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-22.5 ס"מ (304.5). תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו, אבל סביבת הנהג תהיה המוכרת של היצרנית הסינית עם מסך מגע ענק האחראי על תפעול מרבית המערכות בעוד תא הנוסעים יציע מקום לשבעה נוסעים, עם צמד מושבי קפטן בשורה השניה ושלושה בשורה השלישית.

חשמל ובנזין: מערכת ההנעה צפויה להיות היברידית (DM-i) מהדור החמישי של BYD. היא משלבת בין מנוע חשמלי (272 כ"ס) ומנוע בנזין (1.5 ליטר) המסוגל להתחבר לגלגלים במהירות גבוהה ולשמש גם כגנרטור מאריך טווח לטעינת הסוללות. טווח הנסיעה החשמלי מהסוללה צפוי לעמוד על כ-200 ק"מ על פי התקן הסיני (CLTC).

מערך המתלים משלב בולמי זעזועים אדפטיביים חדשים (מכונים DiSus-C) האמורים להביא לנוחות נסיעה ויכולת דינמית גבוהה ביחס למקובל בקטגוריה.

מה אנחנו חושבים: בעוד בסין מיניוואנים זוכים לפולאריות רבה, בעיקר להסעת מנהלים בכירים ופחות להובלת ילדים לגן ולחוג הכדורגל, באירופה מדובר בקטגוריה שהוכחדה מהכביש. אבל נדמה ש-BYD לא מעוניינת להותיר גם נישה קטנה זו ללא מענה, ולכן היא מתכננת לשווק אותו גם ביבשת הישנה, כאלטרנטיבה לדגמים כמו פולקסווגן קראוול ומרצדס V קלאס. עד כמה היא תצליח בכך? נדע רק בעתיד.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. בדרך לאירופה: מיניוואן חדש ל-BYD 
    DANY_FROM_TORONTO, 01-09-2024

    לפי תוצאות החיפוש: המכוניות הסיניות מרגלות כמו כל שאר המכוניות אבל אנחנו בצפון אמריקה לא אוהבים מכוניות גמד מסין. גם יש מס של 100% אז לא יהיו מכונית סיניות בצפון אמריקה. אבל למרות שלא ימכרו מכוניות אנחנו מפחדים מריגול בצפון אמריקה.
    אנחנו גם לא ניתן לשום טכנולוגיה סינית להיכנס לצפון אמריקה למרות שתעשיית הרכב שלנו בפיגור אדיר - העיקר לשמור על מקומות עבודה, ששאר האוכלוסייה תסבול.
    בכלל, אסור לקנות מכוניות חדישות, רק מכוניות ענקיות מלפני 30 שנה.

    סגור תגובה

  • 2. דני מטורונטו - פרטים  
    אמיר, 02-09-2024

    דני מטורונטו - פרטים ליבואני רכב שמעוניינים להגיש תביעה על לשון הרע , כתובת איי פי ראשונה : 99.240.115.15 , כתובת איי פי שניה : 64.180.148.48

    סגור תגובה

  • 3. בארץ 
    יהודה, 02-09-2024

    אם יגיע לארץ חצי מיליון ומעלה

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה