בקצרה:
- פרטים טכניים ראשונים על אקספנג P7 חדשה דלפו לרשת
- הממדים גדלו, מערכות ההנעה חזקות מבעבר
- שיווק מקומי צפוי להתחיל בתחילת השנה הבאה

טייק 2: פרטים ראשונים על P7 חדשה, דור שני לאחת המכוניות הראשונות של אקספנג, דלפו לרשת. וכפי שקורה לאחרונה יותר ויותר, הודות למסמכי הרישום של משרד התעשייה וטכנולוגיות המידע הסיני (MIIT).
בהשוואה ל-P7 הנוכחית היא ארוכה ב-12.5 ס"מ (501.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך בסנטימטר (301 ס"מ). כבעבר היא תוצע עם בחירה בין שתי מערכות הנעה, אחורית עם 367 כ"ס (91+) או כפולה עם 594 כ"ס (121+). בזו האחרונה תשולב גם מערכת בלימה משודרגת, מלפנים עם קאליפרים גדולים יותר של ברמבו.

נתוני ביצועים, גודל הסוללה וטווח הנסיעה לא פורסמו, אך סביר להניח שמערכת הטעינה המהירה תהיה מתקדמת יותר הודות למתח עבודה גבוה.
הלוק החדש: המראה כבר נחשף לפני מספר ימים, והוא זונח את הקו העגלגל-רך לטובת קווים זוויתיים יותר המקנים לה מראה אגרסיבי ומודרני יותר, גם הודות ליחידות תאורה מקוריות מלפנים ומאחור וספוילר אחורי נשלף חשמלית. סביבת הנהג טרם נחשפה, אך היא תשמור על אופציה לדלתות קדמיות נפתחות כלפי מעלה באופן חשמלי.

מה אנחנו חושבים: המעבר של תעשיית הרכב לחשמל מקצר את שנות הדור של דגם באופן משמעותי. ובהתאם מחייב את היצרניות לעדכן ולחדש במהירות שיא בכדי שלא להישאר מאחור. וכך, למרות שה-P7 הנוכחית נחשבת לאחד הדגמים הטובים בקטגוריה, אקספנג לא מתכוונת להישאר מאחור, בטח לא כשמתחרות כמו טסלה מודל 3, יונדאי איוניק 6 וניו ET5 עברו לאחרונה רענון מקיף.
מבחינה עיצובית אין ספק שהיא מרשימה מקודמתה, שבעצמה מסובבת ראשים. היא גם מבטיחה ביצועים טובים יותר ומרחב מחיה נדיב מבעבר לנוסעים. עכשיו נמתין בסבלנות לפרטים המלאים.