דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פותח דף חדש: ליפמוטור C10 נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • חודש לפני תחילת השיווק, ליפמוטור C10 נחת בישראל
  • עם מערכת הנעה אחת: 218 כ"ס וטווח של 420 ק"מ
  • המחיר הצפוי: בין 180 ל-200 אלף שקל

ניסיון שני: ליפמוטור הסינית כבר נחתה בישראל לפני כשנתיים, אבל אז היא עשתה זאת עם דגם בודד שנמכר ללא מערכות בטיחות אקטיביות ולא זכה כאן להצלחה. כעת, לאחר שהחלה את פעילותה באירופה, היא מנסה את מזלה אצלנו פעם נוספת באמצעות יבואנית חדשה ועם דגם נוסף ומרשים בהרבה.

ה-C10, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית, יתחרה כאן ב-MG מארוול R, סרס M5 ו-BYD סיל U. בהשוואה למתחרה מבית BYD הוא קצר ב-5 ס"מ (474 ס"מ) אך עם בסיס גלגלים ארוך ב-6 ס"מ (282.5 ס"מ), ונהנה גם מיתרון של ס"מ אחד לרוחב (190 ס"מ) ולגובה (168 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 435 ליטר (10+).

מה עוד צריך לדעת: בשלב זה ה-C10 יוצע עם יחידת הנעה אחת, הכוללת מנוע אחורי בודד (218 כ"ס) המאפשר לו לזנק ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות. סוללת 70 קוט"ש מספקת טווח נסיעה מוצהר של 420 ק"מ, בעוד טעינת AC חד-פאזית תדרוש כמעט 12 שעות למילוי הסוללות - איטי משמעותית מהמתחרים. טעינה מהירה (83 קילוואט) תאפשר מילוי 10% ל-80% ב-42 דקות וניתן לעשות שימוש בסוללה גם לאספקת חשמל למכשירים חיצוניים (V2L).

סביבת הנהג משלבת כמקובל לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ומסך מגע גדול ("14.6), אך בשלב זה ללא צימוד לאפל או אנדרואיד. רשימת האבזור הסטנדרטי תכלול מצלמות היקפיות, כניסה באמצעות כרטיס NFC, טעינה אלחוטית, חלון שמש, כוונון חשמלי למושבים.

מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, התרעת שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

מה אנחנו חושבים: לאחר הניסיון הראשון שלא עלה יפה, ה-C10 עשוי לאפשר ליצרנית הסינית להצליח כאן הרבה יותר מבעבר, ולאפשר לה להתמודד בכבוד מול ענקיות כמו MG, ג'ילי ו-BYD.

באירופה בחרה היצרנית למצב אותו מול דגמים קטנים וזולים כמו BYD אטו 3, MG ZS ואופל מוקה, עם תג מחיר אטרקטיבי של 36 אלף יורו. עם זאת, מידע שהגיע לידי iCar מלמד כי היבואנית המקומית צפויה לבחור במיצוב גבוה יותר, מול מתחרים במימדים דומים לו - ולכן המחיר כאן צפוי להיות גבוה יותר ולנוע בין 180 ל-200 אלף שקל. בזירה כה תחרותית, קל זה לא צפוי להיות.

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה