דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הכי יקר של קיה - EV9 נוחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • החשמלי לשבעה של קיה נחת בישראל
  • עם שתי מערכות הנעה, ויותר מ-500 ק"מ טווח
  • המחיר מתחיל ב-429 אלף שקל
קיה EV9

חשמל לשבעה: יבואנית קיה מתחילה לשווק בישראל את ה-EV9, דגם חשמלי ראשון של הקונצרן הקוריאני עם מקום לשבעה נוסעים. תג המחיר מתחיל ב-429 אלף שקל לגרסת ההנעה האחורית ומגיע עד ל-489 אלף שקל לגרסת ההנעה הכפולה, מה שהופך אותו לדגם היקר ביותר ששיווק כאן המותג.

בהשוואה לסורנטו ה-EV9 גדול משמעותית. הוא ארוך ב-20 ס"מ (501 ס"מ), רחב ב-8 ס"מ (198 ס"מ), גבוה ב-5.5 ס"מ (175.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-28.5 ס"מ (310 ס"מ). תא המטען מכיל 333 ליטר כשכל המושבים בשימוש, 828 ליטר לאחר קיפול השורה השלישית ועם תא נוסף מלפנים (52 ליטר בגרסה כפולת הנעה, 90 ליטר בהנעה אחורית).

חשמל מתקדם: ה-EV9 יוצע עם אפשרות בחירה בין שתי מערכות הנעה. אחורית (204 כ"ס) המאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-9.4 שניות או בגרסת GT-ליין כפולת הנעה (385 כ"ס) המאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות.

לשניהם סוללות בקיבולת 99.8 קוט"ש עם טווח נסיעה של 563 ק"מ להנעה אחורית ו-505 ק"מ לכפולה. הסוללות הן במתח גבוה (800V) ומאפשרות כך שימוש בעמדה אולטרה מהירה (350 קילוואט) והוספת כ-240 ק"מ ב-15 דקות ומילוי מ-10% ל-80% ב-24 דקות. קיה תספק גם מתאם ייעודי המאפשר לעשות שימוש בסוללה על מנת להפעלת מכשירים חיצוניים (V2L).

מה עוד צריך לדעת: רשימת האבזור עשירה וכוללת כציוד תקני לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("12.3 כל אחד), מצלמות היקפיות עם הקרנה של השטח המת על לוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים עם פתחים לכל שורות המושבים, כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, קיפול חשמלי לשורה השלישית, חלון שמש ודלת תא מטען חשמלית.

גרסת GT-ליין מוסיפה צמד מושבי קפטן מתכוונים חשמלית בשורה השניה במקום ספסל לשלושה, אבל ללא אפשרות לסובב אותם ב-90 מעלות לטובת התקנה של מושב תינוק למשל או ב-180 מעלות כנגד כיוון הנסיעה ומול נוסעי השורה השלישית כפי שמוצע באירופה. עוד היא מוסיפה הדום נשלף למושבים הקדמיים ולאחוריים, תצוגת נתונים עילית, כיוון חשמלי להגה ומערכת שמע משודרגת של מרידיאן עם 14 רמקולים.

ה-EV9 יהיה דגם ראשון של קיה עם מערכת נהיגה אוטונומית ברמה 3 אך בינתיים היא לא מוצעת באירופה ובישראל. הוא כן כולל את מערכות הבטיחות המוכרות של היצרנית לרבות בלימה אוטונומית (בנסיעה לאחור ולתנועה חוצה), שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: ה-EV9 יכניס את קיה לקטגוריה שזוכה לפופולריות רבה בגרסאות מונעות בנזין ודיזל, אבל בינתיים עם מעט מתחרים עם הנעה חשמלית, למעט מרצדס EQS SUV, ונציגים מהמזרח כמו הונגצ'י E-HS9 ו-BYD טאנג. בדומה לגרמני ובשונה מהסינים, הוא מתבסס על פלטפורמה ייעודית לחשמל שמבטיחה איכויות נסיעה גבוהות.

ובכל זאת הוא נושא תג מחיר גבוה משמעותית מהמקובל באולם התצוגה של המותג הקוריאני. האם הוא מצדיק אותו נדע לאחר שננהג בו. כמה לקוחות מסורתיים של הקטגוריה יבחרו לזנוח את הבנזין והדיזל ולעבור לחשמל, נדע רק בעתיד.

למאמר זה התפרסמו 31 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מי קונה קיה במחיר של מרצדס???? 
    צרכן, 28-05-2024

    השתגעו לגמרי

    סגור תגובה

  • 2. נו באמת 
    יאיר, 28-05-2024

    בחייאת טלקאר
    לא מספיק סתם להרוויח? צריך גם להתעשר?
    הרי כל בר דעת עם גישה עם גישה למחשב יכול לראות את אתרי קיה בחו"ל ולראות את העוקץ כאן
    כנראה שאתם לא באמת רוצים למכור
    חיים בסרט

    סגור תגובה

  • 3. אנחנו אשמים 
    "ביקוש קשיח למכוניות בישראל", 28-05-2024

    אתמול ראיינו פקידי אוצר שאמרו שלמרות כל הבעיות הכלכליות בשנים האחרונות ועלית המחירים, עם ישראל ממשיך לקנות רכבים באותו קצב - זה אומר שהישראלים הפראיירים משלמים כל סכום נדרש ..אז למה לא.. עם מטומטם

    סגור תגובה

  • 4. הנחש הקוריאני 
    מוסטנג 2014, 28-05-2024

    התחיל בזול השתחל ומכניס מחירים מופרזים

    סגור תגובה

  • 5. בארה"ב המחיר 65,000 דולר 
    רועי, 28-05-2024

    שזה פי2 יותר זול מכאן. אז הכותרת צריכה להיות "הדגם הכי יקר שקיה שיווקה כאאאןןןן"
    הרוע שייך למדינה לא לחמאס

    סגור תגובה

  • 6. תמחור תמוה 
    מוקי, 28-05-2024

    חשבתי שרכבים חשמליים אמורים להיות יותר נגישים מהמקבילים בנזין בגלל הטבת מס. למה שמישהו יקנה את הגרסת 6 מושבים כשיש בשוק את CX-90 והאקספלורר? (לא שהם עממיות אבל לצורך ההשוואה) . גם נסועה של 50 אלף ק"מ שנתי לא תחסוך את הפערים. ועם מחירי הביטוח של החשמליות שעולה בקצב גבוה יותר משאר השוק , מס נסועה שמתוכנן, ביטול הנחת הרישוי השנתי, ירידת ערך גבוהה ביותר לחשמליות ועוד... באמת לא מבין

    סגור תגובה

  • 7. צפון 
    אני, 28-05-2024

    במחיר כזה ועם כל הכבוד לחשמל הייתי קונה לנד קרוזר או רוביקון.. די כבר עם המחירים האלה! חצי מליון שקל על קיה.. ממתי הפכו למרצדס?

    סגור תגובה

  • 8. זאת בדיחה נהדרת 
    ., 28-05-2024

    באופן עקרוני הרכב אכן מצדיק את המחיר למי שמכיר את הרכב שזכה לרכב השנה של וואלה לא זוכר
    אבל רכב ברמה מאוד מאוד גבוהה מאןבזר יותר מהלנדרוברים זה רכב יוקרה לא רכב עממי נקודה
    ולשווק אותו תחת מותג קיה זו בדיחה
    אם קינג היו פותחים יחידת יוקרה כמו קופרה של סיאט למשל ומוכרים אותו תחת מותג היוקרה שלהם זה היה דגם מאוד נמכר כאן

    סגור תגובה

  • 9. חישוב עלויות כולל מס 
    ציני1, 28-05-2024

    אני אוהב לנסות לחשב מה הרווח של היבואן לפי המחיר בגרמניה.
    המכונית עולה בגרמניה 73 אלף יורו, שזה אחרי מע"מ19% ורווח יבואן.
    אם נניח רווח יבואן גרמני של 10 אלף יורו ונניח אותה עלות להביא לגרמניה כמו לישראל נקבל עלות בנמל של 210 אלף ש"ח
    על זה נוסיף 83% מס ונפחית 50 אלף הטבה לרכב חשמלי ונוסיף גם מס יוקרה של 27 אלף ומע"מ של 62 אלף ונגיע למחיר לפני מרווח יבואן של 423 אלף ש"ח.
    מכיוון שברור שהרווח של היבואן הוא לא רק 6 אלף, אז ככל הנראה המחיר שהוא משלם לקיה נמוך משמעותית, אבל עדיין לא נראה כי הם חזיריים מידי.

    סגור תגובה

  • 10. שאלה רצינית... 
    אבי, 28-05-2024

    למה לקנות חשמלי ב429 אלף, כשלאחר 10 שנים חייבים להחליף סוללות בסכום אדיר, או למכור אותו במחיר בדיחה, במקום לקנות ב150 אלף קודיאק בן שנתיים - כמעט הפרש של 300 אלף שקל! מספיק דלק בשביל להקיף את העולם כמה פעמים...

    סגור תגובה

  • 11. הכי יקר של קיה - EV9 נוחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 28-05-2024

    אני מקווה שאתם הקוראים יודעים שהמרחק הזה של 500 ק"מ אינו נכון כי טענת היצרן מזויפת.
    בערך 60% = 300 ק"מ זה נכון כי המרחק תלוי במספר גורמים שכבר הזכרתי. זה אותו דבר עבור מכוניות רגילות.
    לא לרכבי חשמל. כן למכוניות בנזין!

    סגור תגובה

  • 12. מחיר בדיחה של 1.4.24 
    אלי, 28-05-2024

    בהצלחה

    סגור תגובה

  • 13. לדני טורונטו 
    שוהם, 28-05-2024

    בעוד 10-15 שנים כשכולם ייסעו ברכבי חשמל או מימן, אתה תמשיך לנסוע בבנטלי אספנות שלך ובטח תמשיך גם עדיין לחפור פה על רכבים חשמליים.
    תתעורר וצא מהסרט שאתה חי בו.

    סגור תגובה

  • 14. ל10 שאלה רצינית 
    מחקרים מראים שפחות מאחוז צריכים החלפת סוללה, 28-05-2024

    מחקרים מראים שפחות מ1% מהמכוניות החשמליות צריכות החלפת סוללה, וגם זה ברוב המקרים לא מירידה הדרגתית בביצועים אלא מכשל טכני שדרך כלל קורה בזמן האחריות.

    סגור תגובה

  • 15. לפני כשנתיים ניסאן הביאה את האקסטרייל החדש  
    אמנון, 28-05-2024

    עם סוללה קטנטונת ומנוע בנזין קטנטן שתפקידו היחיד לטעון את המצברון המטופש כך שהרכב צורך כ- 30% יותר דלק ממנוע הדיזל הענק יחסית בנפח 2000 שברשותי.
    מחיר האקסטרייל החדש היה אז כ- 320K ש"ח, כ- 30% יותר בהשוואה לדגם המקביל הקודם שכאמור היה גם חסכוני הרבה יותר בדלק.
    היבואן תמחר בחזירות אין קץ ונתקע עם רוב מוחלט של הכלים.

    סגור תגובה

  • 16. קיה 
    מוטי, 28-05-2024

    הפעם באמת הגזמתם מי יקנה רכב קיה במחיר גרמני אייכותי הרבה יותר

    סגור תגובה

  • 17. שודדי 
    הנהגים, 28-05-2024

    הזיה.. לא מאמין שקראתי הרגע 430 אלף... ועוד מחיר התחלתי..

    סגור תגובה

  • 18. תשובה למגיב 9 
    הגזימו במחיר, 28-05-2024

    דרך נוספת להסתכל על זה היא להשוות למחיר של טסלה בגרמניה. מודל Y כולל כל התוספות (הצבע האפור שהוא היקר ביותר, מושבים לבנים, full self driving) יוצא מחיר זהה ל-EV9 בגרמניה. בארץ מחירו של דגם זה הוא 400,000 ש״ח. כלומר, יבואן קיה לוקח פרמיה של 29,000 ש״ח לעומת טסלה. וטסלה כמובן גם מרוויחים יפה על הרכב.

    סגור תגובה

  • 19. מהההה? 
    בהלם, 28-05-2024

    קיה,קוריאה,הזייה
    490 אלף איפה עפו על מה
    כל עוד הסמל מקדימה לא של מרצדס קשה להאמין שזה יהיה סיפור הצלחה
    טווח מרשים,האם באמת?
    קיבלנו כתבה סתמית של תמונות ונתוני ייצרן
    מחכה בקוצר רוח למבחן

    סגור תגובה

  • 20. אחרי פרסום המחיר הרכב הזה לא רלוונטי וטין טעם לבזבז על את זמן הקריאה. (לת)
    יוני, 28-05-2024

  • 21. בחו"ל 55 אלף דולר = 198 אלף שח. חזירות לשמה ! (לת)
    רמי, 28-05-2024

  • 22. הכי יקר של קיה - EV9 נוחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 29-05-2024

    13. אתה חולם כי רוב האנשים חוזרים למכוניות בנזין וזה יהיה אותו הדבר בעתיד. זו מציאות מוכחת. רכבי החשמל מצטמצמים למרות כל כך הרבה בשוק = האנשים לא קונים אותם. זה אותו דבר בכל העולם.
    עדיף שתסתום את הפה שלך לפני שאתה יודע את העובדות.
    14. הראה לנו על המחקרים שאתה מדבר עליהם. מאיפה הם, מאיזה מוסד. תראה לנו את האמת שאתה מדבר עליה.
    המציאות היא שאנשים מתחילים להתרחק מכלי רכב חשמליים בגלל שהסוללות מתדרדרות שנה אחר שנה וחייבים להחליף אותם לאחר 5 שנים לביצועים מעולים. זה עולה 10 אלפי דולרים ואפילו יותר עבור מערכות 800 וולט. אכן האחריות מכסה עד 10 שנות שימוש בסוללות אך הבעלים חייב לשלם עמלה יחסית = כמה כסף יחסית בהתאם לכמות שנות השימוש.
    15 אמנון. אתה צודק. עדיף להשתמש במכוניות דלק.
    18. נהיגה עצמית בטסלה אינה אמינה. היו מקרים בארה"ב שמערכת הנהיגה העצמית נכשלה והמכוניות התפוצצו.
    לאחרונה מדדתי את הקרינה בטסלה 3 ואלה התבררו כמסוכנות מאוד לאנשים במכונית.
    שימוש בדלק במכוניות מונע את כל הבעיות של רכבי החשמל.
    בת דודה של אשתי קנתה לאחרונה טסלה Y אבל נאמר לה לא לסמוך על מערכת הטייס האוטומטי ושהידיים שלה חייבות להיות על ההגה.

    סגור תגובה

  • 23. בדיחה חה חה עם חיים בלוף 
    אחרק, 29-05-2024

    והפעם שלחנו את מושון שלנו לקנות קיה ב420000 ש"ח חחחח, מיד תראו איך הוא יגיב שיגלה את מחיר המכונית חחחחחח

    סגור תגובה

  • 24. למס-1: מרצדס בחיים לא תגיע לאמינות של קיה! השקט הזה שווה את המחיר. 
    פליץ פלץ בבית מרחץ, 29-05-2024

    לכאורה למרצדס כמו שאר הארופאיות אין את האמינות של קוריאה ויפן. גם להן יש יותר תקלות אלקטרוניקה וחשמל. היבואן של מרצדס מחזיק בשיא שלילי של תביעות משפטיות ע"פ הפרסום בעיתונות.

    סגור תגובה

  • 25. נדמה שהחליקו על השכל 
    מישהו, 29-05-2024

    אני באמת לא מבין איך אנשים קונים רכבים מהסוג הזה במחירים האלה.
    ואין זה משנה כמה כסף יש לך.
    מדובר פה על תמורה למחיר שאתה משלם ובמקרה הזה, כמו גם במקרים אחרים של רכבים סינים יקרים, הפער בין התמורה למחיר גבוהים מדי.

    סגור תגובה

  • 26. ל-22 
    מישהו, 29-05-2024

    כל מה שכתבת, חוץ מההערה האחרונה שלך לגבי השארת ידיים על ההגה, הוא גיבוב של שטויות ושקרים.

    סגור תגובה

  • 27. תשובה למגיב 18, טסלה משחקת עם מחיר הייבוא לצורכי מס 
    ציני1, 29-05-2024

    טסלה היא יצרנית הרכב היחידה שהיא גם היבואנית בישראל.
    המס על מכוניות בישראל הוא לפי עלות ההבאה לנמל בארץ, ולכן אם טסלה סין או טסלה גרמניה מוכרות לטסלה ישראל במחיר זול במיוחד, הם צריכים לשלם פחות מס.

    טסלה גם ייחודית בכך שהיא מפרטת בדיוק כמה מס משלמים על הרכב, ולכן אפשר לדעת מה עלות הבאת הרכב שמדווחת לרשות המיסים.

    המס על טסלה מודל Y פרפורמנס ללא תוספות הוא 49,000 ש"ח, מכאן שטסלה מדווחת על עלות הבאה לארץ של רק 120,000 ש"ח, או 30 אלף יורו.
    לפי הדוחות של טסלה לבורסה הרווח התפעולי שלה הוא בסביבות 12%, אבל בגרמניה טסלה מוכרת את אותה מכונית ב60,000 יורו לפני מע"מ, כך שאם המחיר שמדווח בישראל נכון, מדובר על רווח של 100%.

    המסקנה היא שככל הנראה, כדי להתחמק מתשלום מיסים מלא בארץ, טסלה מדווחת על מחיר קניה שנמוך מעלות הייצור.

    לכן ההשוואה שלך בין המחיר של קיה למחיר של טסלה, לא מדוייקת, כי הן לא משלמות את אותם מיסים.

    סגור תגובה

  • 28. לדני 22 - איך בת דודה שלך עם הטסלה? שווה? רווקה? 
    חגי, 29-05-2024

    אני מחפש כלה בחו"ל.

    סגור תגובה

  • 29. לדני דין  
    אתה מורה?, 29-05-2024

    אם אתה אמיתי ומורה לאלקטרוניקה אז צריך לפטר אותך מייד - מקלל ומצהיר הצהרות ללא עובדות.
    תראה לנו מחקרים על הסיכונים בחשמליות - מספרים אמיתיים. תראה סקרים על ירידת ביצועי סוללה אחרי 5 שנים שמצריכים החלפה. אולי תציין את השינוי של עשרות האחוזים בקילומטר לליטר בנזין.
    https://www.youtube.com/watch?v=hTt2libO-vM&t=323s&ab_channel=TeslaInfo


    סגור תגובה

  • 30. מי קונה קיה  
    אריק, 29-05-2024

    עד שלא יהיה חשמלי טווח 1000 ק"מ אל תדברו איתי

    סגור תגובה

  • 31. וואו 
    לילוש, 31-05-2024

    המחיר לא הגיוני ולא ישים, ולא תואם את קהל היעד של המכונית, חבל כ"כ!

    סגור תגובה

חזור למעלה