דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם הוא מתייקר: פולקסווגן משווקת T-קרוס עדכני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכב הפנאי הקטן של פולקסווגן מתעדכן קלות
  • עם אותו מנוע בנזין. האבזור ומערכות הבטיחות שופרו
  • החל מ-153 אלף שקל, התייקרות של 13 אלף שקל
פולקסווגן T-קרוס

האח הקטן: פולקסווגן מתחילה לשווק את ה-T-קרוס, רכב הפנאי הקטן ביותר שלה, לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. כבעבר הוא יוצע עם מערכת הנעה אחת: בנזין מוגדש עם שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (115 כ"ס), בחיבור לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד ולהנעה קדמית.

חדשות קטנות: שינויי העיצוב צנועים ומסתכמים ביחידות תאורה עדכניות (מטריקס-לד) ותוספת פתחי אוורור מדומים. בסביבת הנהג השינויים צנועים עוד יותר עם הבטחה לאיכות חומרים גבוהה מבעבר, מסך מגע גדול בגרסה הבכירה ("9.2 לעומת "8), ולוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) כציוד תקני.

פולקסווגן T-קרוס

כמו בדגם היוצא יש אפשרות לכיוון מרחק לספסל האחורי (14 ס"מ לפנים-אחור) והגדלת נפח תא המטען (385 עד 455 ליטר), לצד אפשרות לקיפול מסעד מושב הנוסע לפנים לטובת הובלת חפצים ארוכים (2.4 מטר).

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ומשטח טעינה אלחוטי בעוד גרסת R-ליין הבכירה (ב-170 אלף שקל) מוסיפה חישוקים גדולים יותר ("18 לעומת "17) וחימום למושבים הקדמיים. מערך הבטיחות שודרג עם התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ושמירת נתיב (תיקון בעבר) כמו גם בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית מהדגם היוצא.

פולקסווגן T-קרוס

מה אנחנו חושבים: במה שהפך כמעט לנורמה במתיחות פנים של דגמים שונים במותגי הקונצרן הגרמני, גם במקרה של ה-T-קרוס השינויים צנועים באופן שבעיקר אמור לגרום ללקוחות ותיקים לשדרג לדגם החדש. בדומה למתחריו בקטגוריה, גם תג המחיר שלו התייקר משמעותית, ולכן מול אלטרנטיבות חשמליות שהפכו כיום נפוצות מאי פעם יהיה לו קשה הרבה יותר.

למאמר זה התפרסמו 31 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה