שיאומי מודיעה רשמית: אנחנו בדרך לאירופה. יצרנית מכשירי האלקטרוניקה הביתיים שנכנסה לתחום המכוניות בסערה, מציבה יעד לתחילת שיווק דגמיה בשוק האירופאי החשוב: "עד 2027". עובדה זו נחשפה על-ידי נשיא היצרנית, לו וייבינג. תאריך היעד עשוי להוביל גם לשיווק בישראל, שכן אצלנו משווקות מכוניות סיניות בעיקר בתקינה האירופית. בהקשר זה נזכיר כי בעבר עדכנה יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, חברת המילטון, כי בכוונתה להתחיל בשיווק מכוניות המותג כבר ב-2025, "הרבה לפני אירופה".
היצרנית הצעירה הודיעה כבר עם השקת המכוניות הראשונות על רצונה לצאת מחוץ לגבולות סין, אלא שתחילה הוצב תאריך היעד 2030, כעת נראה שהתוכנית הוקדמה. זאת כחלק מתוכנית לצמצם את התלות בשוק הטלפונים הסלולריים, שסובל בתקופה האחרונה מהאטה בסין ומתחרות עזה.
ההחלטה נובעת גם כפי הנראה מהתגובה הנלהבת לה זכה רכב הפנאי החדש של המותג, ה-YU7, שהושק מוקדם יותר השנה בסין ורשם שיא הזמנות מוקדמות:200 אלף בתוך שתי דקות מההשקה. אכן, מרוכשים שרובם המוחלט כפי הנראה כלל לא ראו אותו מעבר לתמונות באינטרנט. זמן ההמתנה לרכב החדש עומד כיום על קרוב לשנה, חלק מכך גם כתוצאה מקושי בו נתקלה היצרנית בהגדלת הייצור.
שיאומי לא מצהירה בינתיים אילו משני דגמיה ישווק באירופה – ה-YU7 או ה-SU7 (סביר ששניהם) – ומה יהיה התמחור. בסין רכב הפנאי הושק במחיר התחלתי של 253 אלף יואן (כ-120 אלף שקל). ה-YU7 מוצע במספר גרסאות, כולל גרסת בסיס עם 391 כ"ס, מצבר 96.3 קוט"ש וטווח מרשים של 835 ק"מ בתקן הסיני המקל במיוחד.
גרסת ביצועים בשם "מקס" מציעה הספק כולל של 690 כ"ס, מצבר מוגדל (101.7 קוט"ש), מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 253 קמ"ש. ה-YU7, כמו דגם הסדאן, מצויד בפלטפורמת 800 וולט המאפשרת טעינה מהירה. לדוגמה, שיאומי מבטיחה טעינת טווח של 620 ק"מ (מ-10 ל-80 אחוזים) בתוך 15 דקות.
אין כמו בנזין! בכל בוקר כשאישתי סינתיה ואני יושבים על כוס תה בלי סוכר, אישתי שמה כפית וחצי של בנזין וזה מוריד את כל המיליגאוס בתה. בתקופה האחרונה זה עשה לה צרבת אז היא עברה ל83 אוקטן.
לאן הדרדר העולם? אנשים רואים תמונה של מכונית שעולה לא מעט שאף אחד עוד לא בחן, אף אחד לא יודע מה אמינותה ועכולם מתנפלים. אתם מבינים שחל מהיצרניות של החשמליות הסיניות ייעלמו מהשוק בשנים הקרוובת ולא תהיה לצרכנים תמיכה ,חלפים וסיוע?
א' נרשמים לקנייה זה לא קנייה, זו זו רק מקדמה קטנה שבדרך כלל אתה יכול גם לבטל ולקבל בחזרה .
ב' הרבה רכבים חשמליים מציעים לך ביצועים מטורפים כמו של פרארי עם תחזוקה במחיר עשירית מרכב רגיל ובדרך כלל גם עם נפח נוסעים ומטען משפחתי, לא כמו פרארי.
ג' וכל זה במחיר של משפחתית טובה.
במקרה הספציפי כאן את המותג שיאומי כולנו מכירים ובסין אפילו יותר , ולצד זה אפילו שיאומי מצהירה שהיא מוכרת כל רכב בהפסד לטובת חדירה לשוק.
אם יכולתי גם אני הייתי תופס תור.... ????
זה רכב צעצוע של שיומי,הוא צעצוע כמו הויברטור של אישתי שרה שקניתי בחנות SEX של שימי.
ל-2 סגור את פיך המטונף לנצח ואל תזכיר את חברי דני מטורונטו ,אדם מכובד בעל ידע רב ולא כמוני אפס אפסים.
רק בנזין ולא חשמל
5 דני. אתה צודק ב-100% לגבי התשובות שלך.
קנינו את ה-Focus לאשתי ממוכר שמכר מכוניות מהדילר בשם Yonge Steeles Ford Lincoln שנמצא במרחק 5 דקות מאיתנו. קיבלנו מחיר מופחת כי הבן שלי מאשתי הקודמת עבד אצל פורד בבריטניה. אבל המוכר אמר לי שהוא נותן לי את אותו מחיר מופחת עבור ה-Focus. מאוחר יותר קניתי את הLincoln- 2007 מאותו מוכר. למרבה הצער הוא נפטר מסרטן בגלל שהוא עישן. בנו הוא מנהל בדילר הזה. לדילר יש Bentley Azure Convertible מהמם משנת 2008. למכונית הזו יש מנוע V8 בנפח 6.75 ליטר עם טורבו כפול שמפיק 450 כוחות סוס ותאוצה של 5.5 שניות. הדילר רוצה 135,600 קנדי.
6 קביבו. אתה צודק לגבי מאור במספר 1.