דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יש תאריך להשקת אלפא מילאנו החדשה, ויש גם תמונות רשמיות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • המילאנו של אלפא מתקרב לייצור עם תמונות רשמיות ראשונות
  • יבוסס על מכלולי פיאט 600 וג'יפ אוונג'ר בין היתר
  • היצרנית מבטיחה: יכולת דינמית וניהוג הטובים בקטגוריה

על מסלול הניסוי באלוקו המיתולוגי של אלפא מתרוצצות בתקופה האחרונה מספר מכוניות תחת הסוואה, וכולן עונות לשם העתידי 'אלפא רומיאו מילאנו'. בפועל מדובר בגרסה נוספת - ראשונה מבית אלפא - לסוללת דגמים קיימים ומוכרים מבית סטלנטיס, כולם עבור קטגוריית הפנאי-קומפקטי העמוסה, עם גרסאות חשמל יותר-חשובות.

אם לנקוב בכמה מהשמות המוכרים בקונצרן האיטלקי-אמריקאי-צרפתי-גרמני: פיג'ו 2008, DS3, אופל מוקה, ג'יפ אוונג'ר, סיטרואן C4 וכמובן פיאט 600 ולנצ'יה אפסילון העתידית. לפי הערכות, המילאנו שירד מפס הייצור של הקונצרן בפולין יציע מנוע היברידי-קל עם 136 כ"ס והנעה קדמית, אך גם גרסה חשמלית כפולת-מנועים (והנעה) עם 240 כ"ס. לפי אלפא, המילאנו אמור להיות רב-מכר אמיתי, ובאירופה לפחות יהיה אחראי ללא פחות מ-40% ממכירות המותג.

ראוי להזכיר כי על אותו בסיס צפויה אלפא להציג בעתיד הלא רחוק דגם קומפקטי קטן יותר, סופר-מיני מסגמנט B הפופולרי לא פחות, בדומה ל-208, אופל קורסה ולנצ'יה אפסילון שתוצג בקרוב. כן תציג ממשיכת דרך (רק) חשמלית לג'וליה, אי שם ב-2025. שנתיים מאוחר יותר תפסיק לייצר מכוניות עם מנועי בעירה פנימית ותהפוך למותג כל-חשמלי.

מה אנחנו חושבים: סטלנטיס הוכיחו שיש להם כלים להעניק לכל אחת מהמשפחה, גם אם היא נשענת על מכלולים מכאניים זהים, אישיות משל עצמה. נכון, לא בכל המקרים, אבל במקרה של האוונג'ר, ה-2008 וה-600, זה די משכנע.

אחרי הכל, בעידן של חשמל ואוקיינוס סיני שמציף את החוף באינספור רכבי פנאי קומפקטיים אנונימיים ברובם עם מראה לא מספיק מזוהה, צריך להודות לאירופאים על הכיוון המוצלח.

מצד שני, זו אלפא. וכמו במקרה של ג'יפ, אתה מצפה ממנה להיות לא רק שונה כפי שפיג'ו וסיטרואן ואופל שונות, אלא ממש אחרת. עם סממני עיצוב אבל חשוב מכך, יכולות שמתאימות למוניטין. באוונג'ר זו יכולת שטח (שלא ממש קיימת), באלפא זו צריכה להיות יכולת דינמית כמובטח.

אם תשיג אותה, זה יהיה מצוין. אם לא, ובהתחשב במשמעות המסחרית של המילאנו עבור המותג, זה יכול להתגלות כנפילה כואבת במיוחד. אז נמתין.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה