דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בינתיים רק עם בנזין, בלי היברידי-נטען: סקודה סופרב החדשה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה: 

  • סקודה מתחילה לשווק סופרב חדשה
  • רק עם מנועי בנזין, ללא גרסה היברידית-נטענת
  • המחיר מתחיל ב-202 אלף שקל
  • המתחרות: יונדאי סונטה, טויוטה קאמרי

טייק 4: סקודה מתחילה לשווק כאן סופרב חדשה, דור רביעי למשפחתית הגדולה שלה. כבסיס משמשת פלטפורמה ותיקה (MQB) עם בסיס גלגלים זהה (284 ס"מ), תוספת של 4 ס"מ לאורך (491 ס"מ) ותא מטען שגדל בכ-10 ליטר (595 ליטר).

הסופרב תשווק כאן רק עם מנועי בנזין מוגדשים המוכרים של הקונצרן, 1.5 ליטר (150 כ"ס) המשלב מערכת היברידית קלה (48V) או 2.0 ליטר (265 כ"ס). בשני המקרים בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית במנוע הקטן, וכפולה-קבועה בגדול.

שיווק גרסה היברידית-נטענת עם טווח חשמלי של יותר מ-100 ק"מ "נמצא בבדיקה על ידי היבואנית" והיא עשויה להצטרף להיצע בעתיד. גם מנועי דיזל עבור שוק המוניות עשויים לנחות בעתיד.

מה צריך עוד לדעת: העיצוב החיצוני התעדכן קלות, עם יחידות תאורה עדכניות וסבכה שונה המסייע להפחתת מקדם הגרר ב-15% (0.23). רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), מסך מגע קטן ("10), בקרת אקלים מפוצלת (3 אזורים), חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם ודלת תא מטען חשמלית.

גרסת הביניים (ב-220 אלף שקל) מוסיפה מסך מגע גדול יותר ("13), וילונות הצללה לחלונות האחוריים וריפודים משולבי עור למושבים, בעוד הגרסה הבכירה (ב-231 אלף שקל) כוללת גם כיוון חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור מלא, תאורת מטריקס לד וחישוקים גדולים יותר.

גרסת L&K (284 אלף שקל) המפוארת ביותר תוצע רק עם המנוע הגדול ועם רשימת אבזור הכוללת בנוסף מצלמות חניה היקפיות, תצוגת נתונים עלית, מערכת שמע משודרגת (Canton), חישוקים גדולים עוד יותר ("19) ובולמי זעזועים אדפטיביים.

מערך הבטיחות כולל בכל הגרסאות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית כולל על פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: עם יותר מ-1.6 מיליון יחידות שיוצרו מאז הוצגה לראשונה בתחילת האלף, המשפחתית הגדולה של סקודה זכתה בעבר להצלחה אדירה, כשהיא משלבת את האיכויות המוכרות של הקונצרן הגרמני - לרבות מערכות הנעה ופלטפורמות מתקדמות - עם יתרון משמעותי על פני המתחרות בכל הקשור למרחב מחיה ושימושיות משפחתית.

אבל עם הדור הרביעי בשושלת היא נכנסת לזירה שהפכה תחרותית מאי פעם, גם מול אלטרנטיבות חשמליות המציעות יותר מהכל, גם מול המתחרות הישירות מבית יונדאי וטויוטה שמצוידות במערכת הנעה היברידית חסכונית.

העובדה כי סקודה ממשיכה להשתמש רק בבנזין, ומחדשת מעט ביחס לחילופי דורות מקודמתה, עשויה להקשות עליה לשמר את ההצלחה ואת מעמדה.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה