דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חשמל נוסף לאוסף: אודי Q6 אי-טרון נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי Q6 אי-טרון הגיע, גם ה-SQ6 הספורטיבי
  • יציע  ארבע יחידות הנעה ושני נפחי סוללה
  • המחיר מתחיל ב-502 אלף שקל

חשמל מתקדם: אודי מתחילה לשווק בישראל את ה-Q6 אי-טרון, רכב פנאי חשמלי חדש והראשון של המותג המבוסס על פלטפורמת PPE החדשה של הקונצרן, אותה אחת המשרתת גם את פורשה מקאן EV. המחיר יתחיל ב-502 אלף שקל, יקר ב-13 אלף שקל ממתחרים כמו ג'נסיס GV70 החשמלי או ב.מ.וו iX3.

בהשוואה ל-Q5 הוותיק, הוא ארוך ב-9 ס"מ (477 ס"מ),רחב ב-4.5 ס"מ (194 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-6 ס"מ (289 ס"מ). תא המטען גדול בכ-10 ליטר (526 ליטר) ויש תא נוסף מלפנים (64 ליטר) לאחסון כבל טעינה.

יחידות הנעה: ה-Q6 אי-טרון יוצע בישראל עם לא פחות מארבע יחידות הנעה לבחירה:

  • 45 עם הנעה אחורית 252 כ"ס ו-7 שניות ל-100 קמ"ש
  • 50 (550 אלף שקל) עם הנעה אחורית, 306 כ"ס ו-6.7 שניות ל-100 קמ"ש
  • 55 (636 אלף שקל) כפולת הנעה עם 387 כ"ס ו-5.9 שניות ל-100 קמ"ש

ה-SQ6 הספורטיבי (687 אלף שקל) יוצע גם הוא עם הנעה כפולה, אך בהספק של 489 כ"ס (516 כ"ס במצב בוסט) עם תאוצה של 4.3 שניות ל-100 קמ"ש.

גרסת ה-45 תסתפק בסוללת 75.8 קוט"ש עם טווח נסיעה של 524 ק"מ, בעוד יתר הגרסאות יצוידו בסוללת 94.9 קוט"ש עם טווח שנע בין 560 לכ-580 ק"מ, בהתאם לרמת הגימור וליחידת ההנעה. מתח עבודה גבוה של 800V יאפשר טעינה אולטרה-מהירה (270 קילוואט) עם מילוי מ-10% ל-80% בתוך 21 דקות.

מה עוד צריך לדעת: מפרט האבזור הסטנדרטי כולל מסך מאוחד ובו לוח מחוונים דיגיטלי ("11.9) ומסך מגע מרכזי ("14.5), מסך נוסף לנוסע הקדמי ("10.9), טעינה אלחוטית לסלולרי, מצלמות היקפיות, תאורת מטריקס לד, מושבים משולבי עור עם כוונון חשמלי, זכרונות וחימום (גם מאחור), גלגל הגה מחומם, דלת תא מטען חשמלית, חלון שמש ועוד.

חלק מהגרסאות מציעות גם תצוגה עילית במציאות רבודה, מערכת שמע משודרגת עם 20 רמקולים מתוצרת B&O, מתלי אוויר אדפטיביים, גלגל הגה בכיוונון חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים.

מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטחים מתים - כולל על תנועה חוצה מאחור ועל פתיחת דלת - ומערכת לסיוע בכניסה לצמתים וחניה אוטומטית.

מה אנחנו חושבים: דווקא בסגמנט הכל-כך נחשק של רכבי פנאי יוקרתיים, מרבית הדגמים החשמליים הם למעשה הסבה של דגמי בנזין מוכרים ולא מבוססים על פלטפורמה חשמלית ייעודית. כך במקרה של ב.מ.וו, ג'נסיס ומרצדס (EQC). כך שהפלטפורמה החדשה של קונצרן פולקסווגן עשויה לשים את אודי במקום שבו לא היתה מעולם - פייבוריטית ברורה מול מתחרותיה הגרמניות. האם יתרון זה יתבטא גם בטבלת המכירות? אנחנו חושבים שהסיכויים לכך מצוינים.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. חשמל נוסף לאוסף: אודי Q6 אי-טרון נחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    מכונית חשמלית עם ביצועים עלובים.
    רק הגרסה הבחירה שעולה 635 אלף משתווה לבנטלי שלי.
    בשישית מחיר אפשר לקנות מכונית פאר ללא טכנולוגיה מזיקה ושמשתמשת בבנזין בלבד.
    תעשו מה שאנחנו עושים בצפון אמריקה, תקנו רק מכוניות ענקיות של GM ופורד.

    סגור תגובה

  • 2. כפול ממודל Y  
    שפיל, 09-01-2025

    בדיחה עצובה.כפול ממודלY עם כמעט אותם נתונים

    סגור תגובה

  • 3. חשמל נוסף לאוסף: אודי Q6 אי-טרון נחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    לפי תוצאות החיפוש

    אאודי RS6 E-Tron Sport
    סקירה כללית
    האאודי RS6 E-Tron Sport הוא רכב חשמלי מודרני שמשלב טכנולוגיה חדישה עם נוחות יוקרתית וביצועים גבוהים.

    מערכת הנעה
    מנוע: מנוע חשמלי.

    הספק: אספקת מומנט מיידית להאצה מהירה.

    טווח: טווח נסיעה ארוך בטעינה אחת, הודות לטכנולוגיית סוללות מתקדמת.

    טעינה: אפשרויות טעינה מהירה זמינות, מה שמקטין משמעותית את זמן ההמתנה.

    ביצועים
    האצה: ידועה בזמני הגעה מ-0 ל-100 קמ"ש מרשימים בזכות הספקת הכוח המיידית של המנועים החשמליים.

    יכולת נהיגה: מצוידת במערכות מתקדמות לניהול מתלים והנעה כפולה, להבטחת אחיזה וזווית פנייה אופטימליים.

    חווית נהיגה: נסיעה שקטה וחלקה, עם מצבי נהיגה שונים כדי להתאים להעדפות שונות.

    ידידותיות לסביבה
    פליטות: אפס פליטות מזיקים, מה שהופך אותה לאופציה ידידותית יותר לסביבה.

    עלויות תפעול: עלויות תחזוקה נמוכות בהשוואה למנועי בעירה מסורתיים, לצד עלויות אנרגיה מופחתות.

    פנים הרכב
    עיצוב: עיצוב מודרני ואלגנטי עם חומרים איכותיים.

    טכנולוגיה: מערכת בידור מתקדמת, תא נוסעים דיגיטלי ותכונות קישוריות.

    נוחות: תא נוסעים מרווח ויוקרתי, עם מושבים ארגונומיים וגימורים פרימיום.

    בנטלי ברוקלנדס 1997
    סקירה כללית
    הבנטלי ברוקלנדס 1997 הוא רכב יוקרה קלאסי הממחיש אומנות בריטית ואלגנטיות, עם דגש על הנדסה רכבית מסורתית.

    מערכת הנעה
    מנוע: מנוע V8 בנפח 6.75 ליטר.

    הספק: אספקת כוח עוצמתית, המעניקה חווית נהיגה חלקה וקלה.

    צריכת דלק: צריכת דלק גבוהה יותר בהשוואה לרכבים מודרניים, אופיינית למנועי בנזין גדולים מאותה תקופה.

    ביצועים
    האצה: האצה חזקה ומחייבת, מעניקה תחושת עוצמה ופאר.

    יכולת נהיגה: מערכת מתלים המתמקדת בנוחות, תוך דגש על נסיעה חלקה על פני נהיגה ספורטיבית.

    חווית נהיגה: עוצמתית ומחויבת, עם דגש על יוקרה ונוחות.

    ידידותיות לסביבה
    פליטות: פליטות גבוהות יותר בהשוואה לרכבים חשמליים או היברידיים מודרניים.

    עלויות תפעול: עלויות תחזוקה ודלק גבוהות יותר בשל המנוע V8 והטכנולוגיה הישנה.

    פנים הרכב
    עיצוב: עיצוב קלאסי ונצחי, עם דגש על אומנות ידנית.

    טכנולוגיה: שעונים ומדדים אנלוגיים מסורתיים, עם אפשרויות קישוריות מוגבלות.

    נוחות: תא נוסעים מפואר ויוקרתי, עם גימורי עור ועץ בעבודת יד, מספק סביבה שלווה ויוקרתית.

    הבדלים עיקריים
    מקור הכוח: האאודי RS6 E-Tron Sport מונעת על ידי מנוע חשמלי, בעוד שהבנטלי ברוקלנדס 1997 מצוידת במנוע V8 מסורתי.

    פליטות: האאודי מפיקה אפס פליטות מזיקים, מה שהופך אותה לידידותית יותר לסביבה, בעוד שהבנטלי מפיקה פליטות גבוהות יותר.

    טכנולוגיה: האאודי מתהדרת בטכנולוגיה מודרנית ותכונות מתקדמות, בעוד שהבנטלי מציעה חווית נסיעה מסורתית ואנלוגית יותר.

    חווית נהיגה: האאודי מתמקדת בביצועים ויעילות עם נסיעה שקטה, בעוד שהבנטלי מתמקדת ביוקרה, נוחות והנדסה רכבית מסורתית.

    שני הרכבים מציעים את הקסם הייחודי שלהם - האם אתה מעדיף את הטכנולוגיה החדשנית והידידותיות לסביבה של האאודי או את האלגנטיות הנצחית והנוכחות העוצמתית של הבנטלי? איזה מאפיינים מדברים אליך יותר?

    סגור תגובה

  • 4. דני המופרע 
    גרגמל, 09-01-2025

    לך תחפש מי ינענע אותך גולם ענתיקתה.

    סגור תגובה

  • 5. חשמל נוסף לאוסף: אודי Q6 אי-טרון נחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    4. 1 ו-3 הם אותו מתחזה. אודי Q6 e-tron לא מעניין אותי כי אני לא אוהב מכוניות חשמליות.

    סגור תגובה

  • 6. חשמל נוסף לאוסף: אודי Q6 אי-טרון נחת בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 10-01-2025

    5 אתה מתחזה עלוב ושקרן.
    אני דני האמיתי מטורונטו.
    מה שאמרתי ב 1 ו-3 זה מה שדני האמיתי חושב.
    תתעסק במה שקורה בדימונה ותפסיק לבזבז מקום באתר.
    אידיוט ללא פתרון.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה