דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מחדשת את הזרם: סובארו חשפה רכב פנאי חשמלי חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטריילסיקר יהיה חשמלי שני לסובארו
  • על בסיס הסולטרה שעברה עדכון קל
  • שניהם צפויים לנחות כאן במהלך 2026

המשפחה מתרחבת: סובארו חשפה בתערוכת ניו יורק את הטריילסיקר, שיהיה פנאי חשמלי שני עבורה עם שם הרפתקני שמתכתב עם שני בני משפחה ותיקים ומוכרים - פורסטר ואאוטבק. הוא מבוסס על הסולטרה, שבעצמו אח תאום לטויוטה bZ4X, אבל בעל מראה קשוח יותר והמרכב ארוך ב-15 ס"מ. כמובן שלא נפקד מקומו של איפור קרבי בדמות מגני פלסטיק שחור סביב בתי הגלגלים וגגון מסיבי.

במקביל עדכנה היצרנית את מראה הסולטרה, עם סבכה אטומה ויחידות תאורה עדכניות מלפנים, תוך הסרת מגני פלסטיק שחורים סביב למרכב. סביבת הנהג עברה עדכון עם מסך מגע גדול יותר ("14 לעומת "12.3), ושני משטחי טעינה אלחוטית בחלק התחתון של הקונסולה.

חשמל מעודכן: בצפון אמריקה הסולטרה ישווק רק בגרסאות כפולות הנעה, עם 233 כ"ס (18+) וגרסת XT עם 338 כ"ס, שתאפשר ביצועים טובים משמעותית עם זינוק ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות. סוללה גדולה יותר (74.7 קוט"ש לעומת 72.8) עם מערכת ניהול תרמי משופרת אמורה להגדיל את טווח הנסיעה ב-25%, ל-456 ק"מ על פי התקן האמריקאי. הטעינה המהירה נותרה ללא שינוי (150 קילוואט) ותאפשר מילוי מ-10% ל-80% בפחות מ-35 דקות.

הטריילסיקר יוצע עם הספק גבוה עוד יותר (375 כ"ס מצמד מנועים) בעוד הסוללה זהה לסולטרה, עם טווח נסיעה צנוע של 416 ק"מ. לדברי היצרנית, כושר הגרירה עומד על 1.6 טון.

מה אנחנו חושבים: עדכון החשמלית הוותיקה והוספת דגם נוסף הם צעד מתבקש עבור סובארו, כזה שיכול לסייע לה לשמור על קשר עם קדמת התעשייה. אלא שבעוד השניים מביאים לכביש עיצוב עדכני וביצועים עדיפים, הם סובלים מטווח מוגבל.

עבור לקוחות ותיקים של היצרנית היפנית יתכן וזה יספיק כדי להתנתק מהבנזין ולהתחבר לשקע, אבל ספק רב אם זה יאפשר לסובארו להתמודד על מקום בצמרת מול טסלה, יונדאי, אקספנג ופולקסווגן.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה