דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משופרת, אבל ללא תוספת כוח: סובארו עידכנה את ה-BRZ

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סובארו שידרגה את היכולת הדינמית של ה-BRZ
  • עם כיול שונה למיתלים ולהגה, אך ללא תוספת כוח
  • צפויה לנחות כאן במהלך השנה הבאה

עוד יותר דינמית: סובארו עדכנה את ה-BRZ, מכונית הקופה שפותחה בשיתוף טויוטה ומשווקת בישראל, בניגוד לאחותה התאומה GR86. בשונה מהמקובל, העדכון כמעט ולא ניכר במראה הרכב ובסביבת הנהג, אלא מתמקד בשדרוג מערכות מכאניות.

לדברי היצרנית, בולמי זעזועים חדשים מבטיחים לשפר את היכולת הדינמית ואת נוחות הנסיעה, בעוד כיול חדש להגה אמור להביא לתחושה טובה ומדויקת יותר בגרסאות הבסיס. גרסת tS הבכירה ממשיכה לעשות שימוש במיתלים קשיחים יותר עם בולמי זעזועים שונים של Hitachi היפנית, ומערכת בלימה משודרגת של ברמבו (325 מ"מ ו-4 בוכנות מלפנים, 315 מ"מ ו-2 בוכנות מאחור).

בנזין טהור: מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, מנוע בנזין אטמוספרי, 4 צילינדרים בתצורת בוקסר בנפח 2.4 ליטר עם 235 כ"ס בגרסה המשווקת בארץ השמש העולה.

החיבור הוא לתיבת 6 הילוכים ידנית, כעת עם מצב 'ספורט' לניהול המנוע, המחדד את תגובת המצערת ומגביר את צליל המנוע דרך מערכת הרמקולים. לתיבת 6 הילוכים אוטומטית כיול שונה המאפשר הורדת הילוך בסל"ד גבוה יותר. בשני המקרים עם הנעה אחורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה (טורסן).

מה אנחנו חושבים:  סובארו BRZ היא אחת המכוניות האחרונות שניתן לרכוש כאן, ששמה את הנהג ואת חדוות הנהיגה במרכז, עם שמירה על המתכון הקלאסי של מנוע בנזין מלפנים והנעה לגלגלים האחוריים.

בשונה ממרוץ החימוש המקובל בתעשיית הרכב המקדשת כ"ס, היפנים בחרו במכוון שלא לשדרג את מערכת ההנעה על מנת לשמור על תג מחיר נמוך יחסית למכונית מסוגה, ולהתמקד בשיפור מכלולים האחראים ליכולת הדינמית. גישה ייחודית ושונה בתעשייה כיום, שהיא בדיוק מה שאנחנו אוהבים.

למאמר זה התפרסמו 19 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה