דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול פורד ושברולט: הטנדר של ראם מתחדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ראם מחדשת את הטנדר הגדול שלה
  • עם בנזין חדש לאמריקה, דיזל ותיק לישראל
  • שיווק מקומי צפוי במהלך 2025

מתחדש לקרב: ראם, חטיבת המסחריות של קונצרן סטלנטיס, חושפת מתיחת פנים ל-2500HD, המתחרה הגדול של פורד F-250 החדש ושברולט סילברדו 2500HD העדכני. אצלנו הוא צפוי לנחות במהלך השנה הבאה.

השינויים העיצוביים מתמקדים בחרטום אגרסיבי יותר עם יחידות תאורה עדכניות, סבכה שונה וכונס אוויר במרכז מכסה המנוע. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אבל הוא צפוי לכלול עדכון לגרפיקה של לוח המחוונים הדיגיטלי ושל מסך המגע, ויתכן אף שראם תציע כעת גם מסך מגע ייעודי לנוסע בגרסאות הבכירות.

בנזין ודיזל: בצפון אמריקה יוצע מנוע בנזין מודרני המכונה "הוריקן", עם 6 צילינדרים, מגדש כפול, 3.0 ליטר ושתי רמות הספק: 420 או 540 כ"ס, במקום ה-V8 "המי" הוותיק. בישראל הוא ימשיך להיות משווק עם מנוע "קאמינס", טורבו-דיזל עם 6 צילינדרים בנפח 6.7 ליטר בשתי רמות הספק (370 כ"ס או 420 כ"ס). הוא עשוי לקבל גם תיבת הילוכים מודרנית יותר, עם 8 יחסים במקום 6 כיום.

בתמונות שפרסמה היצרנית מככבת גרסת 'רייבל', המשפרת את יכולות השטח הודות לצמיגים בפרופיל קרבי ונעילת דיפרנציאל אחורית. בעבר היא לא שווקה כאן, אך יתכן ותוצע באולם תצוגה מקומי בעתיד.

מה אנחנו חושבים: הטנדר של ראם נחשב מאז נחת כאן לפני חמש שנים לטוב בקטגוריה, וגם ניצח לראשונה בהיסטוריה את מתחריו האמריקאים במבחן השוואתי שערכנו. אלא שבינתיים, פורד ושברולט המתחרות לא קפאו על השמרים והציגו גרסאות עדכניות. האם השינוי שעבר הראם יספיק לו כדי לשמר על מעמדו? זה כנראה יהיה קשה יותר מבעבר.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה