דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בפעם האחרונה: פולקסווגן מחדשת את הגולף GTI

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פולקסווגן חשפה גולף GTI עדכנית
  • עם מעט יותר כוח ומסך מגע גדול
  • תנחת כאן עד סוף השנה

מועדון ספורט: פולקסווגן חשפה מתיחת פנים לגולף GTI, משפחתית הביצועים הנמכרת ביותר בעולם עם יותר מ-2.3 מיליון יחידות שיוצרו מאז ראתה אור לראשונה ב-1976. השינוי המשמעותי הוא שמנוע בנזין מוגדש המוכר (EA888), עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, מפיק כעת 265 כ"ס (20+) ומאפשר קיצוץ של 0.3 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5.9 שניות).

החיבור הוא לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד ולהנעה קדמית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני. תיבת 6 הילוכים ידנית לא תוצע עוד.

באירופה פולקסווגן תשווק גם גרסת קצה לגולף GTI המכונה קלאבספורט, אך לצערנו היא לא תשווק כאן. זו תציע 300 כ"ס, 5.6 שניות ל-100 קמ"ש, חישוקי "19 קלים ב-20% ומצב נהיגה ייעודי למערכת ההנעה ולכיול הבולמים האדפטיביים להקפת הנורבורגרינג.

מה עוד צריך לדעת: כמקובל בפולקסווגן השינויים העיצוביים צנועים, ומסתכמים ביחידות תאורה וחישוקים שונים. סביבת הנהג כוללת כעת מסך מגע גדול מבעבר ("12.9) עם מערכת הפעלה משופרת וגרפיקה מעודכנת ללוח המחוונים הדיגיטלי ("10.2).

מה אנחנו חושבים: גולף GTI נחשבת לאמת המידה של הקטגוריה כבר כמעט יובל שנים, בעיקר משום שהציעה את נקודת האיזון הטובה ביותר בין נוחות ושימושיות יומיומית לביצועים ויכולת דינמית. והגרסה העדכנית נראית כמשמרת את הנוסחה המוכרת, כנראה בפעם האחרונה לפני שתיאלץ לזנוח את הבנזין לטובת חשמל. בהתחשב בכך שפיג'ו, פורד, רנו ואפילו יונדאי לא מייצרות עוד משפחתיות ביצועים, עצם העובדה שפולקסווגן לא מוותרת וממשיכה לייצר GTI ראויה לציון לשבח.

למאמר זה התפרסמו 24 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. יורו טראש שמתפרק איך שנגמרת האחריות (לת)
    שם, 02-06-2024

  • 2. מה אתם חושבים ?? 
    סבא לה', 02-06-2024

    אתם עיתונאי הרכב לא חושבים !!!! אנחנו ציבור הנהגים לא בבונים----מה המחיר ?????

    סגור תגובה

  • 3. מגמת החישמול בעולם הרכב בירידה 
    1 שמבין, 02-06-2024

    פיאט 500 מקבלת גרסת בנזין לאור הביקוש הנמוך לגרסה החשמלית.

    סגור תגובה

  • 4. לא מתלהב 
    חיים, 02-06-2024

    אין התחשבות בגיל השלישי.במקום לחזור אפילו חלקיתלמערכת הישנה ולא "למגע" מכוונים לצעירים. אתם תאבדו לקוחות!!

    סגור תגובה

  • 5. תמשיכו עם מסכי מגע כאלו 
    גבי, 02-06-2024

    שבולטים בצורה גסה ולא אסתטית מעל הדשבורד ותפסידו הרבה לקוחות . תכנון מזעזע וגם פחות בטיחותי.

    סגור תגובה

  • 6. גןלף 
    אברהם , 02-06-2024

    מה שהכי מעודכן שהם עפים על עצמם עם המחיר החדש.

    סגור תגובה

  • 7. מכוניות של פעם  
    טוני, 02-06-2024

    פשוט בא לי להקיא על כל מסכי המגע בדשבורד הכל נהיה משעמם ומינימליסטי . אין כמו מכוניות של פעם עם שעונים למהירות ושעון לטורים וכל מיני כפתורים !!! הייתה נכנס לאוטו היה תענוג !!!! היום שיא השיעמום נראה עוד כמה שנים את כל מסכי הלד עם שיאי החום בקיץ !!!! הכל יתפוצץ לא יעזור כלום .

    סגור תגובה

  • 8. מה עם פולו ? 
    ירון, 02-06-2024

    למה הופסק יבוא הפולו ?

    סגור תגובה

  • 9. ל-7, יש עדיין אוטו כזה, קוראים לו מאזדה (לת)
    שם, 02-06-2024

  • 10. כל רכב חשמלי מהיר יותר 
    הנהג, 02-06-2024

    רק טיפשים חולמים על כזה סוג רכב. שיש מלאי עצום של רכבים חשמלים עם הרבה יותר כח ויותר זולים משמעותית

    סגור תגובה

  • 11. בפעם האחרונה: פולקסווגן מחדשת את הגולף GTI 
    DANY_FROM_TORONTO, 02-06-2024

    3. אתה צודק. בקנדה יש ​​ירידה של 3% למכוניות חשמליות השנה לעומת השנה שעברה.
    5. מסכי מגע מסוכנים מאוד על פי NHTSA מכיוון שהעיניים לא מסתכלות על הרחוב והכביש במשך 40 שניות.
    10. אתה טועה. מכוניות חשמליות יקרות יותר ממכוניות בנזין. יש הרבה כוח אבל הביצועים תלויים בעומס במכונית = כמות האנשים, במשקל במכונית ובטופוגרפיה של הדרך וגם כמה קשה הנהג לוחץ על הדוושה. כל אלה משפיעים על קיבולת הסוללות = מרחק הנהיגה.

    סגור תגובה

  • 12. רכב עדין שלא מתאים לישראל  
    צור, 02-06-2024

    הרכב מאד עדין ועם שפע תקלות חשמל כגון גג חשמלי וחיישנים....והכי גרוע זה השירות שנותנים....

    סגור תגובה

  • 13. יונדאי לא מייצרת משפחתית ביצועים ? 
    מישה, 02-06-2024

    מה עם גירסאות ה N ?

    סגור תגובה

  • 14. דני טרנטה 
    דני ממגדל העמק, 02-06-2024

    דמי טרנטה די די די
    שחרר אותנו איש הוזה

    סגור תגובה

  • 15. לדני ההזוי 
    3% מלאים, 02-06-2024

    ממש, הקנדים נוטשים בהמוניהם.
    לפי ההגיון שלך צריך לקנות רק מכוניות מלפני 2010, ללא מסכים וכו.
    הגיון של זקן....

    סגור תגובה

  • 16. בפעם האחרונה: פולקסווגן מחדשת את הגולף GTI 
    DANY_FROM_TORONTO, 03-06-2024

    15. אתה אידיוט.
    ה-3% הם המציאות ואי אפשר להתחמק מהמציאות = אמת.
    לגבי התצוגה המופעלת בידי הנהג - זה הוכח על ידי NHTSA = מציאות מוכחת.
    2 המציאות הופכות אותך לאדיוט כפול!

    סגור תגובה

  • 17. סופסוף ללא הריפוד המשובץ המטופש הזה (לת)
    יובל, 03-06-2024

  • 18. בפעם האחרונה: פולקסווגן מחדשת את הגולף GTI 
    DANY_FROM_TORONTO, 03-06-2024

    14 ו-15. שניכם לא יכולים לחשוב בהיגיון כי אין לכם שכל.
    הנה מה שה-NHTSA אומר:
    א. בעיית הבטיחות בהסחת דעת הנהג
    בשנת 2015,[1] 10 אחוזים מ-35,092 הרוגי התנועה היו מעורבים בנהג אחד או יותר שהוסח דעתו, והתאונות שהושפעו מהסחת הדעת הביאו ל-3,477 הרוגים, עלייה של 8.8 אחוזים מ-3,197 ההרוגים ב-2014.[2]
    מתוך 5.6 מיליון תאונות לא קטלניות שדווחו על ידי המשטרה בשנת 2014 (השנה האחרונה שבה זמינים נתוני תאונות מושפעות הסחות דעת מפורטים), 16 אחוז היו תאונות שהושפעו מהסחת דעת, והביאו ל-424,000 בני אדם נפצעו. שאינטראקציה ויזואלית-ידנית (פעולה המחייבת את המשתמש להסיט את מבטו מהכביש ולתפעל כפתור או ממשק) עם מכשירים ניידים, במיוחד טלפונים סלולריים, היא לעתים קרובות הסחת הדעת העיקרית של נהגים המעורבים בתאונות. בשנת 2014, היו 385 תאונות קטלניות שכללו שימוש [3] בטלפון סלולרי, והביאו ל-404 הרוגים. תאונות אלו מייצגות 13 אחוז מהתאונות הקטלניות המושפעות מהסחת דעת או 1.3 אחוזים מכלל התאונות הקטלניות.[4]
    עוד עולה מהנתונים כי אירעו מספר תאונות קטלניות שכללו שימוש במכשיר או חפץ שהוכנס לרכב (ייתכן שחלקן היו גם תאונות שהיו מעורבות בשימוש בטלפון סלולרי). קטגוריית הכלים הזו כוללת קריסות שכללו שימוש במכשירים ניידים, כגון מכשירי ניווט, בנוסף לסוגים אחרים של חפצים (למשל, מציתים). מתוך 967,000 התאונות שהושפעו מהסחת הדעת בשנת 2014, 7 אחוז (או 1.1 אחוז מכלל התאונות) היו מעורבים בשימוש בטלפונים סלולריים והביאו ל-33,000 אנשים נפצעו.[5]
    ב.מהי הסחת דעת של הנהג?
    הסחת דעת של נהג היא סוג מסוים של חוסר תשומת לב המתרחש כאשר נהגים מסיטים את תשומת לבם ממשימת הנהיגה כדי להתמקד בפעילות אחרת. הסחת דעת זו יכולה להגיע ממכשירים אלקטרוניים, כגון הודעות טקסט או דואר אלקטרוני בטלפונים סלולריים או סמארטפונים, ופעילויות מסורתיות יותר כגון אינטראקציה עם נוסעים, אכילה או אירועים חיצוניים לרכב. הסחת דעת של נהגים יכולה להשפיע על נהגים בדרכים שונות, וניתן לסווג אותה באופן נרחב לסוגים הבאים:
    הסחת דעת חזותית:
    משימות המחייבות את הנהג להסיט את מבטו מהכביש כדי להשיג מידע באופן ויזואלי;
    הסחת דעת ידנית:
    משימות המחייבות את הנהג להוריד יד אחת או שתיים מההגה כדי לתפעל שליטה, מכשיר או פריט אחר שאינו קשור לנהיגה;
    הסחת דעת קוגניטיבית:
    משימות הדורשות מהנהג להסיט את תשומת הלב הנפשית שלו ממשימת הנהיגה.
    משימות יכולות לכלול אחד, שניים או כל שלושת סוגי הסחת הדעת הללו.
    NHTSA מודעת להשפעה שיכולה להיות לסוגים אלה של הסחת דעת על בטיחות הנהיגה, במיוחד הסחת דעת ויזואלית-ידנית. בכל זמן נתון, על פי ההערכות 542,073 נהגים משתמשים בטלפונים סלולריים כף יד בזמן נהיגה.
    [6]
    יתרה מכך, כאשר שולחים או מקבלים הודעת טקסט עם טלפון כף יד, הזמן הכולל שבו עיניו של הנהג ממוקדות מחוץ לכביש הוא 23 שניות בממוצע.
    [7]
    המשמעות היא שבנסיעה במהירות של 55 קמ"ש, עיניו של הנהג אינן מהכביש במשך יותר משליש מייל על כל הודעת טקסט שנשלחת או מתקבלת.
    לכן שניכם חייבים לסתום את הפה כי ההוכחה כאן!

    סגור תגובה

  • 19. לדני 18 
    ג'ימי, 03-06-2024

    נתוני תאונות:

    הנתונים : 10% מההרוגים בתאונות דרכים בשנת 2015 היו קשורים להסחת דעת של הנהג.
    עלייה קלה: מספר ההרוגים בתאונות הקשורות להסחת דעת עלה ב-8.8% בין 2014 ל-2015.
    נתוני פציעות: 16% מהתאונות הלא קטלניות בשנת 2014 היו קשורות להסחת דעת, וגרמו לפציעת 424,000 איש.
    ב. הסחת דעת של נהג:

    הגדרה נכונה: הסחת דעת של נהג היא כל פעילות שמסיטה את תשומת הלב מהנהיגה.
    סוגי הסחת דעת:
    ויזואלית: הסתת המבט מהכביש.
    ידנית: הסרת ידיים מההגה.
    קוגניטיבית: הסתת המחשבה מהנהיגה.
    שימוש בטלפון סלולרי:
    גורם מרכזי: שימוש בטלפון סלולרי בזמן נהיגה הוא הסחת דעת ידנית-ויזואלית משמעותית.
    נתונים סטטיסטיים:
    542,073 נהגים משתמשים בטלפונים סלולריים בזמן נהיגה בכל רגע נתון.
    שליחת או קבלת הודעת טקסט גורמת להסרת המבט מהכביש למשך 23 שניות בממוצע.
    בנסיעה במהירות של 55 קמ"ש, משמעות הדבר היא שהנהג "עיוור" למשך יותר משליש מייל לכל הודעת טקסט.
    הבהרות נוספות:

    הנתונים מוצגים עבור ארה"ב: ייתכן שהנתונים שונים במדינות אחרות.
    הטקסט אינו מתייחס לכל הסיבות האפשריות להסחת דעת: גורמים נוספים כמו אכילה, שתיית קפה, עייפות, רעש ברכב ועוד יכולים גם להסיח את דעת הנהג.
    חשיבות הבטיחות: נהיגה דורשת ריכוז מלא. הסחת דעת עלולה לגרום לתאונות קשות ואף קטלניות.
    לסיכום:

    חשוב לנהוג באחריות ולהימנע מכל פעילות שעלולה להסיח את דעתכם מהכביש.

    סגור תגובה

  • 20. לא קונים רכב חדש  
    אורי, 03-06-2024

    לא קונים רכב חדש ללא שליטה בהגדרות יש לי רכב שכל הזמן מצפצף על משהו

    סגור תגובה

  • 21. דווקא מסכים יכולים לעזור 
    במקום הטלפון, 03-06-2024

    הסחת הדעת יורדת.

    סגור תגובה

  • 22. לכל המגיבים לדני 
    הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 05-06-2024

    דני, הוא מסוג האנשים שלא נותנים לעובדות לבלבל להם התאוריה.
    לכן, הניחו לו ותמנעו מתגובה. חבל על המאמץ להראות לו שהוא טועה בכל מה שכותב. למעט אולי שהוא נשוי ושלאשתו יש פורד פוקוס.

    סגור תגובה

  • 23. גרסת הGTI קלאב ספורט300 כ"ס לא תימכר כאן כי  
    אסטרולוג, 06-06-2024

    מכילה את אותו המנוע של S3
    מה שיגרום לנהגים להבין שאפשר לקבל 2 מכוניות GTI קלאבספורט במחיר של AUDI S3 אחת (כשמדובר באותה המכונית בדיוק , אותו מרכב , אותו מנוע/גיר למעט שינוי בחיצוניות ובלוגו

    סגור תגובה

  • 24. הרכב הכי טוב שיש 
    יורו סטאר, 04-07-2024

    הרכב הכי טוב שיש בקטגוריה בפער....

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה