דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

איקס פאקטור: ב.מ.וו מעדכנת את רכבי הפנאי, המחיר מזנק

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מהדורות מעודכנות של צמד רכבי הפנאי נחתו בישראל
  • לראשונה בישראל, עם אפליקציה לשליטה ברכב מרחוק
  • המחירים נעים בין 686 ל-790 אלף שקל
ב.מ.וו X5

מקצה שיפורים: יבואנית ב.מ.וו החלה לשווק בישראל את צמד רכבי הפנאי הגדולים, X5 ו-X6, לאחר שעברו מתיחת פנים לפני שנה בדיוק. השינויים כוללים עדכון קל לעיצוב, מפרט אבזור משופר, יחידת הנעה היברידית-נטענת שעברה שדרוג משמעותי (ב-X5 בלבד), אך אלו באים במקביל לעליה ניכרת במחיר: גרסת הדיזל של ה-X5 (עם 7 מושבים) התייקרה ב-51 אלף שקל ותעלה מעתה 686 אלף שקל, בעוד הגרסה ההיברידית-נטענת (5 מושבים) התייקרה ב-41 אלף שקל ותעלה 740 אלף שקל, וה-X6 (דיזל בלבד) התייקר בשיעור זהה ויעלה לא פחות מ-790 אלף שקל.

ויש עוד בשורה - לראשונה בישראל תציע ב.מ.וו את מערך הקישוריות המורחב, שהציג היצרן הבווארי כבר לפני מספר שנים. זה כולל אפליקציית סמארטפון המאפשרת לפתוח ולנעול את הרכב באמצעות הסלולרי, עם אופציה לשיתוף של חמישה משתמשים שונים והגבלה של חלקם במהירות הנסיעה, הספק המנוע או עוצמת השמע.

בנוסף תאפשר האפליקציה לאתר מרחוק את מיקום הרכב, לבדוק את מצב הטעינה בגרסת ההיברידית-נטענת, להפעיל את המיזוג או לצפות בתצוגת המצלמות. משתמשי אפל יוכלו לפתוח את הרכב גם באמצעת השעון החכם.

עיצוב ואבזור: השינויים העיצובים כוללים בעיקר יחידות תאורה צרות יותר מלפנים ועדכניות מאחור, לצד פגושים וחישוקים שזכו למראה מחודש. בתא הנוסעים השינוי גדול יותר והוא כולל מסך מרכזי ענק שכולל לוח לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) עם תצוגה שונה ומגוונת יותר, אליו מחובר מסך מגע גדול מבעבר ("14.9 לעומת "12.3) עם תצוגה בעברית ומערכת הפעלה חדשה. במקום בורר היהילוכים יש כעת מתג צנוע מידות.

ב.מ.וו X5

מפרט האבזור הסטנדרטי כולל בין היתר מתלי אוויר אדפטיביים, חניה אוטומטית, מצלמות היקפיות כולל תצוגת תלת-מימד, מושבים דמויי עור, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, סגירת ואקום לדלתות, גג שמש פנורמי ועוד.

יחידות הנעה: מנוע הדיזל המוכר בגרסאות ה-30d, בנפח 3.0 ליטרים עם 6 צילינדרים בטור, מציע כבעבר הספק של 286 כ"ס ומומנט של 66 קג"מ. הוא מקבל סיוע היברידי-מתון (48V) ומעביר את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

ב.מ.וו X6

בגרסה ההיברידית-נטענת (50e), שמוצעת רק ב-X5, השינוי כבר גדול בהרבה. עם מנוע בנזין מוגדש, שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ו-313 כ"ס (27+), וגם מנוע חשמלי חזק מאוד לרכב היברידי עם 197 כ"ס (84+). ובסך הכל, הספק משולב 489 כ"ס שהם 95 כ"ס יותר מה-45e היוצא.

בעזרת תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה מאיץ הרכב הגדול ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות, קיצוץ 0.8 שניות לעומת הדגם היוצא. קיבולת הסוללות גדלה בכ-25% (25.7 קוט"ש) והן מאפשרות כעת טווח נסיעה חשמלי תיאורטי של 104 ק"מ, 20 ק"מ יותר מהדגם היוצא.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה