מקבלת כנפיים:יונדאי הציגה גרסת קצה לאלנטרה N והעניקה לה את הכינוי TCR, על שם סבב אליפות העולם במכוניות סאלון (Touring Car Racing) בו מתחרה המותג הקוריאני עם גרסת מסלול ייעודית. השינוי המשמעותי ביותר הוא הוספת ספוילר קרבון גדול מאחור, עם זווית משתנה המאפשר להתאים את כוח ההצמדה לתנאים משתנים.
צפייה בתוכן לא היברידית ולא בליסינג: יונדאי משדרגת אלנטרה N
יש גם חישוקי "19 מחושלים, חזקים וקלים יותר מאלו של הגרסה הרגילה. לדברי היצרנית, גם מערכת הבלימה שופרה עם קליפר בעל 4 בוכנות מלפנים. בתא הנוסעים יש כעת הגה מצופה אלקנטרה וחגורות בטיחות בצבע תכלת, הרשמי של חטיבת הביצועים הקוריאנית.
עדיין על בנזין: משאר הבחינות ה-TCR זהה לאלנטרה N. עם מנוע בנזין מוגדש, 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (280 כ"ס), תיבת 8 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש: 5.3 שניות.
מלבד מערכת הנעה שונה מהאלנטרה ההיברידית, ה-N זוכה גם לחיזוקים במקומות שונים בשלדה לרבות תושבות הבולמים מלפנים ומוט גישור מאחור, בנוסף למתלים נוקשים יותר ובולמי זעזועים אדפטיביים.
מה אנחנו חושבים: חטיבת הביצועים של יונדאי היא אחת הצעירות בתעשייה, אבל הוכיחה בעזרת ה-i30N ו-i20N, ואפילו איוניק 5N החשמלית, כי אין לה במה להתבייש מול הטובות ביותר. יתכן שגם אלנטרה N היא כזו, אך לא נהגנו בה עדיין. אבל החדשות הטובות הן שזה עומד להשתנות.