דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפעם הוא מגיע: הונדה HR-V התעדכן ובדרך ארצה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הונדה תשווק כאן בקרוב HR-V עדכני
  • עם שינוים קלים ומערכת הנעה היברידית
  • ינסה לשפר את מצב המכירות העגום של המותג

חוזר ארצה: ה-HR-V, רכב הפנאי הקטן של הונדה, צפוי לחזור בקרוב לאולמות התצוגה של המותג, שלוש שנים אחרי הפסקת שיווק הדור הקודם. הגרסה שתגיע לכאן היא מהדור השלישי, שהוצג כבר לפני שלוש שנים וחצי וכעת עבר מתיחת פנים ראשונה. הוא צפוי להתמודד בקטגוריה בה מככבים יונדאי קונה וטויוטה C-HR הנושאים תגי-מחיר של כ-170 אלף שקלים.

השינויים העיצוביים צנועים, ותדרשו לזכוכית מגדלת כדי להבחין בהבדלים (סבכה ובפגוש הקדמי). גם סביבת הנהג נותרה כמעט זהה, עם לוח מחוונים אנלוגי וצג דיגיטלי לצד מסך מגע בגודל "9, אבל הונדה מבטיחה שיפור באיכות החומרים ואפשרות בחירת גוונים מגוונת מבעבר.

הוא ישלב את מערכות הבטיחות המוכרות של היצרנית לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בעוד התרעת שטח מת תוצע רק בגרסה הבכירה.

הנעה מוכרת: המערכת ההיברידית דומה לזו בחרטום הג'אז שמשמשת לו בסיס. היא משלבת צמד מנועים חשמליים, האחד מחובר ישירות לגלגלים הקדמיים ומשמש להנעה (131 כ"ס), השני מחובר ישירות למנוע הבנזין (4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר 107 כ"ס) ומשמש כגנרטור מאריך טווח.

מנוע הבנזין מתחבר באמצעות מצמד ישירות לגלגלים הקדמיים (ללא תיבת הילוכים) במהירויות גבוהות (מעל 60 קמ"ש). הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 10.6 שניות.

כיול שונה לקפיצים ולבולמי הזעזועים אמור לשפר את נוחות הנסיעה ואת היכולת הדינמית, וחומרי בידוד שנוספו צפויים להפחית רעשי דרך ורוח.

מה אנחנו חושבים: את ה-HR-V הראשון הציגה הונדה בסוף שנות ה-90, הרבה לפני שהקטגוריה הפכה כה פופולרית. אבל הייצור הופסק כבר ב-2006, שכן הקהל הפנה עורף לרכב הייחודי בעל המראה השנוי במחלוקת.

ב-2013 החליטה הונדה להחיות את ה-HR-V, על בסיס הג'אז הקודמת, אך גם זו לא הייתה הצלחה גדולה, בעיקר בגלל תמחור כושל (גבוה מדי), שהציב אותו מול מתחרים עדיפים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון וניסאן קשקאי.

תחילת שיווק ה-HR-V העדכני סופר-חשובה עבור הונדה, הסובלת מהיצע דגמים דל הכולל כיום רק את הג'אז והסיוויק, שתיהן יקרות משמעותית ממתחרותיהן הישירות, מה שגם בא לידי ביטוי בשפל חסר תקדים בטבלת המכירות - עם 225 מכוניות בלבד מתחילת השנה.

אם הונדה תצליח להצמיד לו תג מחיר אטרקטיבי, אפילו כזה שיהיה דומה למתחריו הישירים, הוא עשוי לשפר את מצבו העגום של המותג.

למאמר זה התפרסמו 37 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה