דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

החדשה של למבורגיני תייצר 900 סוסים מבנזין וחשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • למבורגיני טמראריו היא יורשת ההורקאן
  • עם 900 כ"ס מ-V8 בנזין מוגדש ו-3 מנועים חשמליים
  • תיחשף באירוע היוקרתי פבל ביץ' לרכבים אקזוטיים 
למבורגיני הורקאן טכניקה

טייק 3: בעוד שבועיים תציג למבורגיני את הטמראריו (Temerario, חסר פחד באיטלקית), דור שלישי למכונית הספורט הבסיסית שלה. החשיפה תהיה באירוע היוקרתי והנחשב ביותר לכלי רכב אקזוטיים וקלאסיים, פבל ביץ' קונקורס ד'אלגנס שעל חוף מונטריי בקליפורניה.

מדובר ביורשת להורקאן, האחות האיטלקית של אודי R8, המשווקת מזה כעשור ונחשבת למכונית הספורט הנמכרת ביותר של למבורגיני בכל הזמנים עם כ-25 אלף יחידות שיוצרו מאז.

צפייה בתוכן החדשה של למבורגיני תייצר 900 סוסים מבנזין וחשמל

חיזוק חשמלי: מערכת ההנעה תתבסס על מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול מגדשים חדש, המפיק 800 כ"ס, 160 כ"ס יותר מה-V10 האטמוספרי בהורקאן EVO היוצאת, ויכולת נשימה יוצאת דופן למנועים מוגדשים עם קו אדום ב-10,000 סל"ד. הוא מצוייד בטלטלים עשויים טיטניום על מנת להפחית משקל ולעמוד בעומסים הגבוהים, מערכת שימון מסוג עוקה יבשה וגל ארכובה שטוח המבטיח צליל ייחודי.

אל מנוע הבנזין חוברים שלושה מנועים חשמליים, כאשר השניים מלפנים מחוברים לכל אחד מהגלגלים הקדמיים ומאפשרים כך הנעה כפולה. השלישי ניצב בין מנוע הבנזין לבין התיבה החדשה, כפולת מצמדים עם 8 הילוכים (7 יחסים בהורקאן). ההספק המשולב יעמוד על 900 כ"ס.

מה עוד אנחנו יודעים: הטמראריו צפויה לחלוק רכיבים מכאניים רבים עם הרוולטו. לרבות שלדה חדשה עשויה מקרבון, קלה וקשיחה משלדת אלומיניום-קרבון של קודמתה בשושלת. הסוללות מוצבות בתעלה לאורך המרכב, ומסייעות לשמור על חלוקת משקל בנטייה קלה לאחור, עם קיבולת קטנה יחסית כדי להקטין ככל הניתן את עליית המשקל.

תמונות ריגול של אב טיפוס בניסויי נהיגה פורסמו ברשת וחושפות עיצוב השומר על המאפיינים המוכרים של היצרנית, לרבות כונסי אוויר גדולים בפרופיל האחראים להזרמת אוויר למנוע ולמערכת הקירור. החרטום מחודד עם יחידות תאורה צרות ומאחור ישנו צינור פליטה מרכזי וגדול המוצב גבוה יחסית ומאפשר לפנות מקום למסיט אוויר מסיבי. גם סביבת הנהג צפויה לשדרוג משמעותי לרבות מערכת הפעלה עדכנית עם יותר מסכים ופחות מתגים, כמו גם מערכות בטיחות אקטיביות.

מה אנחנו חושבים: אחרי שנים בהן התמקדה בעיקר בעיצוב ופחות ביכולת, תחת ניהולו של סטפן וינקלמן למבורגיני נראית כחוזרת למקורות ולערכים - נועזת, פרועה ומיוחדת מבין יצרניות רכבי קצה. והטמראריו נראית כמי שמשלבת חשמל כמחויב במציאות של תקני זיהום אוויר, אבל משתמשת בו כדי לשדרג את יכולותיה מכל בחינה, באופן שיאפשר לה להתמודד טוב יותר מול פרארי. הדרבי האיטלקי הצפוי בין סנטה אגתה למראנלו יהיה מרתק מאי פעם. אנחנו כבר מכינים את הפופקורן.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה