דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נפתרה התעלומה: כך הגיעה מכונית רפאים לכביש 90

Getting your Trinity Audio player ready...

משאיות עמוסות בכלי רכב חדשים התהפכו במהלך השנים בדרכן מנמל אילת למרכז הארץ. זה מראה יוצא דופן כמובן, אבל תמיד יש מוזר יותר. פרסומים ברשתות החברתיות נראית מכונית חדשה לגמרי, מדגם סקייוול ET5, עומדת חסרת תנועה ונעולה באמצע נתיב הנסיעה צפונה.

לאחר בירור עלה כי המכונית, מגרסת ה-XR86 שעולה 245 אלף שקל, היתה בדרכה ממגרשי האחסנה בנמל אילת למרכז הארץ ונשמטה באופן כלשהו מהמובילית מבלי שהנהג שם לב לכך, נחתה על הכביש כמעט ללא פגע ונותרה שם. שוטרי משטרת התנועה שהגיעו למקום חסמו את הנתיב עד לפינוי המכונית.

נזכיר כי מאז ה-7/10 לא נפרקו כלי רכב חדשים בנמל אילת, בשל איומי החות'ים על נתיבי השיט בים האדום. כלי רכב שהגיעו מאז לישראל נפרקו בעיקר בנמל חיפה, אך עדיין נותרו לא מעט כלי רכב במגרשי האחסנה העצומים של נמל אילת, בעיקר חשמליים או היברידיים-נטענים שיובאו ארצה על ידי היבואנים לפני עליית המס בתחילת השנה.

מהיבואנית קבוצת כדורי נמסר: "אנו בודקים את פרטי המקרה מול חברה ההובלות. עם זאת כחברה המאמינה בשקיפות, אנו לוקחים אחריות מלאה, הרכב עבר בדיקה מלאה ונמצא תקין מלבד פגוש שהוחלף בשל שפשוף קל. הרכב יוצע למכירה בכ-25 אלף שקל פחות ממחיר המחירון".

למאמר זה התפרסמו 39 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה