טויוטה ומותג היוקרה של הקונצרן, לקסוס, חשפו שלוש מכוניות ספורט חדשות, מהן שתיים לכביש הציבורי ואחת למסלול המרוצים. בצד של טויוטה, ה-GR GT היא מכונית הנוסעים הסדרתית החזקה ומהירה בתולדות היצרנית, עם מנוע V8 היברידי עם "יותר מ-650 כ"ס ו-86.6 קג"מ", ומהירות מרבית של למעלה מ-320 קמ"ש.

ה-GR GT למעשה אפילו חזקה ממכונית העל המצוינת בה נהגנו בעבר, ה-LFA, שבגרסתה החזקה ביותר הציעה 562 כ"ס. ל-GT מנוע טווין-טורבו בנזין מלפנים בנפח 4.0 ליטר, שמעביר כוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה לחלוטין, שממוקמת בסרן האחורי ומשולבת עם מנוע חשמלי צנוע שמסייע לביצועים ולהורדת נתון צריכת הדלק הממוצעת. את הכוח בין הגלגלים האחוריים מחלק דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.

זו מכונית ראשונה בתולדות טויוטה עם שלדת אלומיניום מלאה שנועדה לשמור על משקל נמוך ככל הניתן, בין היתר תוך שימוש באלומיניום וסיבי פחמן למרכב. התוצאה לפי טויוטה: משקל עצמי של "פחות מ-1,750 ק"ג", נמוך יחסית למכונית קופה גדולה והיברידית. אורכה של ה-GT עומד על 482 ס"מ, רוחבה על 200 ס"מ, גובהה 119.5 ס"מ בלבד ובסיס גלגלים עומד על 272.5 ס"מ. טויוטה מבטיחה חלוקת משקל של 45% לפנים ו-55% לאחור.

דגש רב הושם על מבנה מרכב אווירודינמי, לטענת טויוטה כזה שמשפר לא רק את הביצועים אלא גם את כושר ההצמדה במהירות גבוהה. ל-GT מכסה מנוע ארוך מאוד עם תא נוסעים משוך לאחור וניכר שהושם דגש רב על קירור המנוע והבלמים, עם פתחי אוורור ענקיים בפגוש הקדמי וגם על מכסה המנוע.

לצד ה-GR GT לכביש, חטיבת הביצועים של טויוטה (Gazoo Racing) תציע על אותו בסיס ומנוע גם גרסת מרוץ מלאה לתקינת מירוצי GT3, עם שינויי עיצוב לטובת יעילות אווירודינמית מיטבית, הכוללים בין היתר כנף אחורית עצומה, כלוב התהפכות, פתחי מפלט בצדדים במקום מאחור ותא נוסעים ייעודי למסלול. טויוטה לא מפרסמת בינתיים מפרט מלא של המכונית.
ועכשיו לקסוס, שמחזירה לחיים את אחד השמות המוערכים בהיסטוריה של הקונצרן היפני, ה-LFA. יותר מעשור אחרי שעברה מהעולם, לקסוס מחזירה את השם למכונית על, אבל הפעם חשמלית.

נזכיר כי רק באוגוסט האחרון, לקסוס הציגה את אותה מכונית תחת השם "ספורט-קונספט", ורמזה אז על כוונה להציע אותה כמכונית בנזין. כעת היפנים מאשרים רשמית שמדובר ב-LFA הבאה, וגם שהיא תהיה חשמלית מלאה.

מפרט טכני עדיין אין, למעט המידות: האורך עומד על 469 ס"מ, בסיס הגלגלים על 272.5, הרוחב על 204 והגובה על 119.5 ס"מ בלבד. וכן, כפי שהמידות רומזות, ה-LFA מבוססת על פלטפורמת הטויוטה GR GT, ותציע כמוה מבנה מנוע קדמי-הנעה אחורית, שלדת אלומיניום ומרכב אלומיניום וסיבי פחמן.