דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מצטרפת לרשימה ארוכה - אווטאר הסינית חשפה מתחרה לטסלה Y

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הכירו את אווטאר הסינית, עוד יצרנית רכב חשמלי
  • הצגיה דגם שלישי עם הנעה חשמלית, או בסיוע בנזין
  • על הכוונת, כמו (כמעט) כולן: טסלה מודל Y

התשובה הסינית: אווטאר, יצרנית רכב חשמלי סינית בבעלות משותפת של צ'אנגאן (Changan) עם יצרנית הסוללות CATL ובתמיכה של ענקית הטכנולוגיה וואווי (Huawei), חשפה דגם שלישי במשפחה. ה-07 ינסה להיות תשובה סינית לטסלה מודל Y, שנמכרה אשתקד ב-1.23 מיליון יחידות והפכה לדגם הנמכר ביותר בעולם.

חשמל מלא, או עם בנזין: בהשוואה למתחרה האמריקאית, ה-07 גדול משמעותית, ארוך ב-7.5 ס"מ (482.5 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-5 ס"מ (294 ס"מ). העיצוב החיצוני מאמץ מראה של רכב פנאי, עם יחידות תאורה מקוריות המאפיינות את המותג, ידיות פתיחת דלתות נשלפות ומצלמות במקום מראות לטובת הפחתת מקדם הגרר. תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו.

ה-07 יוצע עם צמד מנועים חשמליים והנעה כפולה עם 598 כ"ס. בנוסף תוצע גם גרסה עם מנוע בנזין (1.5 ליטר) המשמש כמאריך טווח לטעינה הסוללות, ועם אפשרות בחירה בין מנוע חשמלי בודד מאחור (314 כ"ס) או עם מנוע נוסף מלפנים והנעה כפולה עם 492 כ"ס.

מה אנחנו חושבים: ה-07 עשוי להיות אופוזיציה מסקרנת לטסלה מודל Y, לפחות בשוק הסיני, שם הוא גם יתמודד מול אונבו (ONVO) L60 המבטיח של ניו. ואווטאר, האם זהו מותג חדש בדרך אחינו? בינתיים לא.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה