אופל חשפה מתיחת פנים למוקה, שיוצע כבעבר עם בחירה בין מנוע בנזין לחשמל. כל הפרטים, כולל מתי הוא צפוי לנחות כאן, בפנים
מאת: ניר בן זקן
פורסם 25.10.24
בקצרה:
- אופל מציגה מתיחת פנים למוקה
- תוצע כבעבר עם בנזין או חשמל
- כאן ברבעון השני של 2025
מה חדש: אופל חשפה מתיחת פנים למוקה, שיתמודד מול מתחרים עדכניים כמו פולקסווגן T-קרוס וניסאן ג'וק, כשינחת כאן במהלך הרבעון השני של 2025.
השינויים העיצוביים צנועים, ומסתכמים בעיקר ביחידות תאורה עדכניות ועיצוב שונה לפגוש הקדמי ללא פנסי ערפל האמור לשפר את היכולת האווירודינמית. בתא הנוסעים יש גלגל הגה חדש ומסך מגע גדול ("10) כציוד תקני עם מערכת הפעלה המשלבת כעת גם צ'אט GPT.
בנזין או חשמל: המוקה מקבל את מנוע הבנזין המוגדש העדכני של קונצרן סטלנטיס, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ומערכת היברידית קלה (48V). הוא מפיק 136 כ"ס, 6 כ"ס יותר מבעבר, בחיבור לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמד (במקום 8 הילוכים אוטומטית).
הגרסה החשמלית נותרה ללא שינוי, עם 156 כ"ס העוברים ישירות לגלגלים הקדמיים וסוללת 54 קוט"ש המעניקה טווח נסיעה של 403 ק"מ. טעינה מהירה (100 קילוואט) תאפשר כבעבר מילוי מ-10% ל-80% בכחצי שעה.
מה אנחנו חושבים: הדור השני למוקה סימל יותר מכל דגם אחר את קפיצת המדרגה שביצעה היצרנית הגרמנית לאחר שעברה לשליטת PSA (פיג'ו-סיטרואן), ובהתאם זכה להצלחה רבה והפך לאחד הדגמים הטובים בקטגוריה.
העדכון שהוא עובר כעת מינורי, וכולל בעיקר שיפור קל לגרסת הבנזין שיאפשר לה להתמודד טוב יותר מול מתחרים עדכניים. במקרה של הגרסה החשמלית, שנותרה ללא שינוי משמעותי, נדמה שאופל תתקשה להתמודד מול המתחרים החדשים מסין שמציעים הרבה יותר.