דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הכירו את ג'נסיס מגמה: הדרך של יונדאי להתחרות בב.מ.וו

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ג'נסיס רוצה להתחרות בגרמנים בכל החזיתות
  • הקימה חטיבת ספורט עצמאית בשם מגמה
  • וחדשות טובות: הדגמים שיוצגו יגיעו גם אלינו

זמן הפאן: ג'נסיס הקימה חטיבת ספורט עצמאית, תשובה ל-RS של אודי, M של ב.מ.וו ו-AMG של מרצדס. זרוע הספורט תקרא 'מגמה' (Magma) ולטענת היצרנית, כל דגם שתשווק יקבל גרסה ספורטיבית בחטיבה החדשה. מי שצפוי להיות שגריר מגמה הוא לא אחר מנהג המירוץ לשעבר ג'קי איקס (Jacky Ickx) הבלגי, מי שזכה מספר פעמים במירוץ הסיבולת של לה מאן ונחשב לאחד מנהגי הפורמולה 1 הטובים של סוף שנות ה-60 ותחילת ה-70.

דגמי הביצועים של ג'נסיס צפויים להיות בעלי יכולת דינמית גבוהה הודות למכלולים מוקשחים, מנועים חזקים יותר ומערכות בלימה משופרות. וכמובן, מראה אגרסיבי תואם. ג'נסיס עדיין לא חושפת פרטים מלאים, אך מצהירה כי חשיפה ראשונה מתוכננת לתערוכת הרכב הבינלאומית של ניו יורק שתפתח בעוד מספר ימים. מהיבואנית נמסר כי הגרסאות הספורטיביות מתוכננות להגיע גם אלינו.

במסגרתה תציג לא פחות מארבעה דגמי 'מגמה'. האחד מבוסס על GV60 החשמלי עם סוללה ומנוע חזק יותר. למעשה, בהתחשב בקשר ההדוק בין איוניק 5 לג'נסיס GV60 המבוסס על אותה פלטפורמה וחולק מכלולים רבים, כך גם גרסת מגמה של מותק היוקרה צפויה להתבסס על איוניק 5N הספורטיבי, בו נהגנו לאחרונה.

מלבד דגם זה תציג ג'נסיס גם גרסאות ל-GV80 קופה, G80 ו-X גראן ברלינטה קונספט (X Gran Berlinetta), שנחשפה לראשונה לפני חודשים ספורים ומוצגת כעת פעם נוספת כדי להדק את הקו הספורטיבי.

אי אפשר לטעות, והצבע הכתום אמור להיות מוביל המותג לפחות בתחילת הדרך, עם עיצוב ספורטיבי הכולל פתחי אוורור מוגדלים, מסיטי רוח תחתונים מאחור ועוד אלמנטים כוחניים.

מה אנחנו חושבים: קשה מאוד להתחרות במותגי היוקרה הגרמניים. רבים ניסו בכיוונים שונים ולא הצליחו כשהמעוז הכמעט האחרון שטרם נוסה הוא הכיוון של חטיבות הספורט למיניהן. ג'נסיס זיהתה את הכיוון, והיא לא מגיעה לשולחן בידיים ריקות. יש לה כמובן את הניסיון הנדרש שצברה חברת האם יונדאי עם חטיבת N הספורטיבית, כעת גם בעולמות החשמל המבטיחים. ויש לה עוד משהו - היא צעירה, ומתעדכנת  במהירות. יהיה מסקרן.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה